Ik heb twee broers dus die moesten een kamer delen. Kut voor zeee
Omg ja iedere paar maanden in mijn beleving
Tot ons 18e/19e en het was bijna grenzend aan de hel. Zoveel ruzie. Met zijn tweeën op 5m2. Als er eentje een vriendje had zat de 3e er gezellig bij (want in huis verder geen plek om te verblijven, of ja verplicht in de huiskamer zitten). Het was wel gezellig met kletsen voor het slapen gaan. Maar ook irritant als de één vroeg wilde slapen en de ander later. Of met andere opstaantijden.
Als ik later kinderen heb, heb ik me voorgenomen om ze tot max een jaar of 6/8 bij elkaar op de kamer te hebben. Daarna wordt het echt tijd voor een serieuze verbouwing of verhuizing. Heb dit ook gezegd tegen mijn broer die zijn 3e kind in een minihuis krijgt. Leuk als je kinderen jong zijn maar daarna totaal niet.
(Heb opgepast bij meerdere broertjes en zusjes die kamers moesten delen en het was wel heel cute om ze dan zo te horen praten in hun bedjes tegen elkaar. Soms ook irritant want inderdaad ruzie en elkaar wakker houden :p).
Edit: blij met een dak boven mijn hoofd en een warm bed hoor. Maar denk dat iedereen vol verbazing naar mijn ouderlijke huis zou kijken. Zoveel mensen in een minihuisje.
In Belgie heb je choco paschka
Paschka Choco, dat is het lekker zoete van de beste Belgische chocolade in combinatie met de frisse, zachte smaak van verse kaas.
Heerlijk !!!
Ik denk dat ik nog liever een schapenoog zou eten dan dat.
Het is denk ik roomkaas en dat is een hele normale combi met cholade!
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik sowieso geen grote liefhebber van de meeste soorten kaas ben.
ik zie dat de appie dit ook heeft
https://www.ah.nl/producten/product/wi222216/paschka-chocolade
Doe je mee aan de week zonder vlees (begint a.s. maandag)
- Ja
- Ja, maar ben sowieso al vega(n)
- Nee, ik heb er van gehoord maar ik doe niet mee
- Nee, niet van gehoord
0 stemmers
Heb hier zo’n zin in, eet sowieso geen vlees maar er is dan lekker veel korting op vleesvervangers
HAHAHAHQA. ik ga dood om op op alles is op.
Ik kan ook niet aan Belgie denken zonder aan Samson en Gert te denken.
Wij deden wel aan beddenruil, dat was ook fantastisch. Kom uit een gezin van 7 dus de mogelijkheden voor indoor logeerpartijtjes waren eindeloos. Goeie ouwe tijd
Zaai geheimtaal
Nokkie twee twee
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.