Stel je persoonlijke vraag #14

afbeelding

3 likes

Avatar the last airbender

3 likes

100%
Val de laatste tijd (sinds ik mn bluetooth oogmasker heb haha) vaak in slaap met een soort lo-fi hiphop mix met quotes van Uncle Iroh erdoor gemixt voor motivatie

1 like

Was gewoon benieuwd naar deze dingen. Had er verder geen bijzondere reden voor.

Ik vul echt vaak onzin in bij polls, zeker als het hele gedetailleerde vragen zijn.
Wil nu een poll maken of jullie dat ook doen, maar ik zie die optie nooit op mijn telefoon dus laat maar.
PS: Like dit bericht als je ook regelmatig iets aanklikt wat eigenlijk helemaal niet of niet helemaal klopt.

18 likes

Dat kan door op Taartdag te klikken. Ik ben een stalkert

Was ik nou net van plan :wink:

1 like

Jaaa sorry! Taartdag!

Huh die verjaardagspoll is wel vaker geweest? Toen was er niks aan de hand

4 likes

10 things I hate about you. Favo film 4 evah.

8 likes

Daardoor weet ik dat wij redelijk dichtbij elkaar jarig zijn.

Jaaa

1 like

Yesssss dit dus

Ik zie dat nergens. Zie dat je later een afbeelding hebt gepost maar ik kan het niet vinden. Van mezelf iig. Grote kans dat ik daar ook onzin heb ingevuld @morale

Kinderen kunnen gratis lid worden van de bieb, dus waarom zou je het niet doen?

1 like

En als je m een kwartslag draait? Welk theme gebruik je?

Taartdag/cakeday zie je onder de drie streepjes naast je ava btw

1 like

Material design for discourse. Zocht toen een thema dat je met een pijltje terug kon gaan naar een bericht als iemand erop had geantwoord en dit was er eentje van. Weet niet welke nog meer? Zie het bij dit thema iig niet als ik mijn scherm kantel, misschien bij en ander wel.

@Tunnelvisie is mijn birthday buddy :partying_face:

1 like

he wat stom, ik zie het inderdaad. zal er eens achteraangaan. weet niet of je een hele bewuste keus had gemaakt maar je zou een ander theme kunnen overwegen intussen.

1 like

Bij de standaard ingestelde theme zag ik niet makkelijk berichten waar op werd gereageerd, kon je niet makkelijk heen en weer. Dat kon bij deze wel zei iemand me toen. Weet niet bij welke nog meer, weet je dat? Ga anders eens kijken als ik weer eens op mijn laptop zit. Op mijn mobiel gaat switchen en uitproberen niet zo snel.