Ik zou het rapporteren denk ik. Omdat werkkleding misbruikt kan worden door criminelen. Een boodschappenbezorger ziet er betrouwbaarder uit met kleding met logo dan zonder. Daarom hebben meeste werkgevers ook het beleid dat je werkkleding bij uit dienst gaan gewoon moet inleveren.
Ik dacht ook niet dat zij er geld voor heeft betaald hoor. Maar jammer dat het niet kan.
Bij een fleecevest kan ik me nog wel een hete vent voorstellen, beetje zo’n type houthakker waarmee je op zondag de hond uitlaat in het bos om vervolgens in je blokhut weer verder te vozen.
Van die andere twee droog ik spontaan op.
Als je het zo beschrijft klinkt het wel sexy
fleecevesten. Houthakkers, bergbeklimmers, wandelaars, buiten sportende mannen in het algemeen. Kom maar dooooorrr.
Ik wil ook gewoon niet kiezen tussen die drie. Doe alsof m’n leven er vanaf hangt. Ik ben met die huisgenoot wel eens uiteten geweest toen hij dat vieze oude stinkende fleece vest aan had. Maar ja boeide me niet waren toch geen luxe restaurants ofzo. Totdat hij een keer een bon had gekregen van een heel luxe restaurant wat bij een 5 sterren hotel hoorde. Ook echt duuuur, ik wist niet eens wat ik at. Ganzenlever enzo werd aangeboden en er waren zelfs gekken die flessen wijn van 800 euro kochten. En weer had hij dat ding aan.
Gelukkig waren we met meerdere die zich wel een beetje netter gekleed hadden.
Ach ja, ik heb een rijke fantasie. Ik weet dat het irl vaker een puisterige gamenerd is, maar goed, ik draag als zuster ook geen uniform met een rokje tot mijn schaamstreek en een decolleté tot mijn navel. Een mens mag dromen hè.
Ik denk aan zo’n vest wat je ergens in een bak bij een discount winkel kunt kopen, en dan nog erger in het lichtblauw met allemaal touwtjes.
Die van jou @DeFourneau vind ik wel cute!
Waarom zijn die schoenen zo erg? Ik heb een fleecevest (nu aan ook, al laat ik m wel altijd thuis) dus smaak is me niet bekend en ik wil het graag weten. Is het alleen de lelijke kleur?
Ik haat haat haat die schoenen zo erg maar ik weet niet precies waarom. Misschien de combinatie van wannabe sneakers en wannabe nette schoen? Het is ook altijd een bepaald type man dat deze schoenen draagt (heel saai).
Ik heb bij alle 3 op Kill gestemd. Hoe minder mensen dit soort troep dragen hoe beter.
Haha thanks voor de gepassioneerde uitleg. Ik vind eigenlijk alle mannenschoenen en sneakers saai. Word alleen maar enthousiast van iets met hoge hak. Heb een onredelijke haat jegens kittenheels.
Omdat de doorsnee Jeroen dit draagt.
En dan de veters gestrikt, maar stiekem met een ritsje aan de zijkant, mijn god
Of met zo’n olijke grote flap aan de voorkant!!!
Marcel
Idd, echt te kut. Ook van die mannen zonder mening. Zoveel bleh. Vind het misschien erger dan dat goofy t shirt. Ik zie er ook een man bij met een Rob Geuze polo. En die gaat met het gezin naar het Gardameer. Maar doet geen vlieg kwaad. Er is misschien een paar schoenen wat ik nog lelliker vind, m’n date heeft sneakers van Louis Vuitton. BAH. HAAT. Past ook niet bij hem.
HAHQHWHW ik denk ineens aan een marcel die ik ken en die zie ik echt die schoenen dragen ja.
Vergeet de stekeltjes die alle jongentjes in de jaren 90 in groep 8 hadden die hij nu nog heeft niet.
Oftewel: een saai lulletje dat neukt alsof 'ie met zijn moeder in bed ligt.