Stel je persoonlijke vraag #15

Ik twijfelde tussen de snacks van @Bunnyslippers en de kookkunsten van @anon76889665 maar deze post trekt me echt over de streep.

3 likes

Als je met mij in quarantaine gaat zijn er sowieso genoeg snacks. :innocent:

wat heb je aan?

  • korte mouwen
  • lange mouwen

0 stemmers

  • korte broek
  • lange broek
  • geen broek

0 stemmers

  • sokken
  • sokken en schoenen
  • alleen schoenen
  • bloot
  • sloffen

0 stemmers

Voelt echt als de noordpool buiten vandaag joh

2 likes

hahaha voor dit weer is in het ijslands een woord voor, gluggaveður, “window-weather describes weather that “is nice to look at through a window, but not nice to be out in.””

35 likes

Er is wel een lifehack topic, dat komt aardig in de buurt lijkt me

https://www.forumfeminarum.nl/t/lifehacks/

1 like

Bedankt voor de waarschuwing ik wilde mijn jurkje nog een dag aantrekken (ja ik moet me nog aankleden)

1 like

Panty met mijn konijnenjurk

14 likes

Wow vet

Ik voel me eigenlijk al een beetje alsof ik in quarantaine zit met jullie. Het is niet alsof er buiten forummen nou zo heel veel andere sociale dingen te doen zijn.

27 likes

Ik heb last van keuzestress enz dus ben even jullie mening nodig. Welke kleur kussens ga ik kopen voor mijn banken? Mijn woonkamer (kussens die ik al heb gaan weg):


Kussens:

  • Roze
  • Paars

0 stemmers

Paarse kussens op een paarse bank vind ik niet zo. Maar de roze kussens matchen niet met de roze kussens die je al hebt.

2 likes

Die gaan weg! :smile:

Dan roze!

1 like

Als ik het wil, kan ik me aan iedereen ergeren. Heb ik geen BEC voor nodig :smirk:

2 likes

Iedereen herkent jouw stem wel inmiddels denk ik, denk niet dat je ermee weg zou komen hahah

1 like

:pensive: Ik ben een heel goede gastvrouw, dus zou sowieso dan enkel vegan snacks en hapjes in huis halen.

12 likes

Ik voel me echt heel dom maar wat is nou eigenlijk een petty like? Dacht altijd dat het ging om likes bij posts tegen iemand, maar het zijn blijkbaar likes op posts die je niet echt leuk vindt? :exploding_head:

1 like

Ik overweeg het BEC huis omdat ik van drama op afstand hou, maar ik ben irl een bemoeial en best fel als ik het ergens mee oneens ben. Dan kan ik me niet ergeren en popcorn eten omdat ik bezig ben met vechten.

Aw :purple_heart: :purple_heart: