Normaal gesproken niet maar nu ik dit lees krijg ik er trek in want heb het koud en wil zout.
Krijg van CupaSoup traumaflashbacks naar collega’s die het in zo’n klein kartonnen bekertje maken waardoor ze eigenlijk een soort zoute pastabrei zitten te kauwen
Dat is nou juist lekker, 2 zakjes in 1 normale mok is perfect.
Cliché maar waar, het is zo chill in de middag. Net mijn mosterdsoep op.
Ribben. Lang leve het syndroom van Tietze
Ik drink het nooit meer, maar heb er gelijk zin in nu
Weer eentje!
Welke baan hebben jullie (gehad)?
- Caissière
- Fabrieksmedewerker
- Fastfoodmedewerker
- Serveerster
- Taxichauffeur
- Bouwvakker
- Agent
- Soldaat
- Brandweerman
- Docent
- Geen van dit
0 stemmers
Ik wou “niks” stemmen en toen herinnerde ik me dat ik welgeteld twee weken serveerster ben geweest bij een vijfsterrenhotel via een uitzendbureau en het zo kut vond dat ik daarna gewoon nooit meer opnam als het uitzendbureau me belde haha. Nooit meer wat van gehoord.
Echt heel kut van me maar negentienjarige ik kon conflict heel slecht handelen (niet dat ik dat nu wel kan, maar soit)
Dit heb ik ook gedaan, maar eigenlijk niet aan gedacht om dit ala fastfood aan te vinken.
Ik heb het bij 2 clubs gedaan en het was ZO verschillend. Bij de ene club superleuk en bij de andere echt niks aan
Bij m’n vriend thuis deden ze altijd eerst alleen het vlees opscheppen, dat opeten, en dan pas aardappelen en groenten opscheppen? Vond dat altijd heel vreemd en deed er ook nooit aan mee :’)
Ohh bij mijn vriend andersom! Eerst de AG en dan pas de V haha. Omdat dat ‘het lekkerst’ was en dus tot het laatst bewaard werd
Vroeger vond ik het heel erg (nog steeds eigenlijk) als ik iets als broccoli (iets vochtigs/nats) eet en dat dat mijn krokante aardappeltjes aanraakt want dan wordt het nat. Dus at dat vaak eerst en schepte de rest later op en tussendoor m’n bord drogen.
Als grapje werd dan vaak gezegd dat ik zoiets moest hebben. Maar liever dat dan natte aardappels! Had dit best graag gewild eigenlijk.
Hoe vaak heb jij vandaag Rutte die ‘OEPS toch een hand geeft’ gezien?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
0
Haha oh vergeten! Nou dan niet van toepassing, sorryyyyy
Maar ik wil stemmen
Hier, kan je 1 stemmen
Ik heb het idee dat gekookte aardappels eten echt iets van vroeger is. Ik kan me ook echt niet meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst gegeten heb. Tegenwoordig eten mensen (naar mijn idee) veel meer aardappeltjes uit de oven/frituur/gebakken in de pan, toefjes, puree, partjes etc.
Hoe vaak eet je gekookte aardappels? Dus echt alleen gekookt.
- Ik eet ze regelmatig
- Ik eet ze heel af en toe
- Ik heb er heel lang geleden een voor het laatst gegeten
- Ik heb dat nog nooit gegeten
0 stemmers
Wooow ik wist niet eens dat dit een ding was
Maar gelukkig eet ik bijna meer nooit zoiets samen.
Wel altijd in schil. Heerlijk, vooral nieuwe aardappels.