Stel je persoonlijke vraag #15

Oh per ongeluk je bericht geliket maar ik twijfelde tussen blaas en keel. Ik heb sinds een jaar nooit meer blaasontsteking en ik denk nu dat het ligt aan z’n sperma. Maar wel heel kut!! Blaasontsteking is zoo naar, ik slik nog wel elke dag cranberry pillen. Misschien is dat een tip?

Oh en een vrouw zei ooit dat ik zovaak last had van m’n keel omdat ik zo vaak onthoofd was in vorige levens. :+1:

2 likes

Heb jij wel eens blaasontsteking gehad? Mijn moeder heeft dat dus nog nooit gehad en ik vind dat bijna onvoorstelbaar.

• Ja vaak
  • Een enkele keer
  • Nee

0 stemmers

Lief bedoeld advies maar ik vind het zo smerig omschreven ‘gaatje’ :nauseated_face:

Anoniem
En een vaginale schimmelinfectie?

• Ja vaak
  • Een enkele keer
  • Nee nooit

0 stemmers

Bij je anoesss!

3 likes

Eigenlijk het gehele KNO gedeelte.

Hoofd schouders knie en teen.

2 likes

Ja haha, heb er al 10 jaar last van en heb echt alles geprobeerd.

Meteen plassen en wassen na seks, veel drinken, goed uitplassen, met condoom, d-mannose, cranberry pillen etc etc. Had er bij m’n ex ook altijd last van dus weet dat het niet aan m’n vriend ligt

Ben ook naar een uroloog geweest en zij kon geen afwijking oid vinden dus slik nu tijdelijk preventief antibiotica. Mijn moeder en oma hebben het ook dus gok dat ik er altijd last van zal blijven hebben :weary:

1 like

Aaah super kut. Dan is zo’n ongevraagd simpel advies van mij alleen maar irritant :zipper_mouth_face: sorry!

Zelfde! Enige wat leek te helpen was antibiotica. Nog steeds niet de beste oplossing maar voor mij beter dan elke 2/3 weken een blaasontsteking.

1 like

Heb jij wel eens een oorontsteking gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als kind heel vaak. Ook een keer aan beide kanten tegelijk.

Neee joh! Dat kon jij ook niet weten! Vind het alleen maar lief dat je meedenkt en tips geeft :blush:

1 like

Bielefeld

• Bestaat
  • Bestaat niet
  • Huh?

0 stemmers

In 2016 ontmoette ik een jongen uit Bielefeld vandaar.

1 like

Jammer dat het geen meerkeuze is dan kon ik m’n inner 80-jarige bevrijden.
Ik heb vaak hoofdpijn en baarmoeder pijn maar dat vind ik niet gek. Hoofd verklaar ik door werk en stress en baarmoeder door spiraal en hormonen, maar m’n knieën daar maak ik me wel zorgen over. Daar hoor je voor je dertigste geloof ik niet vaak last van te hebben maar dat heb ik wel.

Haha ik moest naar het dorpje/stadje Lemgo, maar ik ben in Bielefeld geweest omg!

Ze hebben waarschijnlijk wel een kerk waar je dan als toerist maar naartoe moet gaan om te kijken. Ik vond dat stadje Lemgo zo schattig eruit zien awh. Van Bielefeld kan ik me ook niks herinneren dus. Ik vond het trouwens niet saai en ik heb geen Drenthe standaarden.

Belfeld ken ik wel. Bielefeld niet :sweat_smile:

Hoe weet je dat als je het je niet kan herrinneren.

Waarom zou het niet bestaan?
Kwam prins Claus daar niet uit de buurt vandaan?