Stel je persoonlijke vraag #15

Zaaaaaalig vind ik het

3 likes

Ik dacht dat je een advocaat bedoelde, als in het beroep en dacht wtf hoezo noem je dat kippenpap. :joy:

6 likes

Koetjesrepen vond ik vroeger altijd zo bijzonder vanwege de verpakking (en dat Sjenkie lied), maar toen had ik ze ooit een keer gekocht en toen was ik zo teleurgesteld

5 likes

https://www.ad.nl/dordrecht/vriendinnen-kletsen-bij-tijdens-kofferbakdate-op-anderhalve-meter-afstand~a2ba4b3c/

Vind jij dit oke?

• Nee gewoon elkaar niet zien
  • Ja misschien wel
  • Ik weet het niet zo goed

0 stemmers

Wel origineel!

In welke taal kijk jij La casa de papel?
Ik kwam er namelijk vandaag pas achter dat het ook is nagesynchroniseerd in het Engels

• Spaans
  • Engels
  • Andere taal
  • Kijk de serie niet

0 stemmers

Kijk jij series of films in de originele taal?

• Ja
  • Nee
  • Soms wel, soms niet
  • Geen idee

0 stemmers

Als je series of films met ondertiteling kijkt, in welke taal doe je de ondertiteling?

• Nederlands
  • Engels
  • Originele taal
  • Andere taal
  • Geen ondertiteling
  • Wisselt
  • Geen idee

0 stemmers

Engelse serie, engelse ondertiteling; anderstalige serie, nederlandse ondertiteling.

9 likes

Kijk m in het Engels want heb geen zin om de hele tijd op te letten en anders terug te spoelen

Warme griesmeelpap is zo lekker :heart: wel by far het beste met iets zoet/zuurs erbij, mijn oma maakt altijd bramen in tot een soort dik sap en dat is er echt fantastisch bij

6 likes

Wil iemand een pap poll maken please :heart:

• Vla
  • Pap

0 stemmers

1 like

Geen van beide

3 likes

Mag niet

:sob:

Waarom wint vla
Vieze fucking ongezonde troep

7 likes

Nou zeg

6 likes

Ik wil nu Brintapap met suiker :heart:

6 likes

Elke ochtend brinta, zeker nu ik thuis werk :+1:

2 likes

Vieze-hollandse-toetjes-poll

(en ja soms best lekker)

• Vla
  • Pudding

0 stemmers

Dat maakte mijn oma altijd met heel veel suiker. Ik heb het in huis, misschien morgenochtend maar doen