Stel je persoonlijke vraag #15

Oh dat soort pudding kennen wij hier niet echt dan. Al is de pudding hier wel minder lopend qua structuur dan yoghurt geloof ik.

Waar is de rijstepap nou gebleven?!

Ja dat is nou juist de lekkerste @J00P

1 like

Sorry als ik gedronken heb werkt mijn hersen kamer niet meer poll zelf naar wens aanpassen aub
Ik ga naar bed doei

4 likes

Echt wel. Verwarmd met boter en bruine suiker :drooling_face:

1 like

Vla
afbeelding

Beetje teleurstellend van jou hoor

19 likes

Vlaai

3 likes

Vel? Welk vel en waar komt het vandaan?

Als je het kookt in een pannetje en niet roert komt er een velletje op, net zoals bij melk

Nee daar heb ik de rommella in de keuken voor.

5 likes

Ah ja logisch. Klinkt nasty, love it.

1 like

Mijn hele huis is in dit geval de rommelmand

1 like

Wat zal ik vandaag lezen?

• Gewoon boek
  • Stripboek

0 stemmers

En hoe spreken jullie “aunt” uit?

• Aant
  • Ent

0 stemmers

Bij die laatste eerder iets van awnt

70 likes

Je kan het ook zelf maken, dan valt het ongezondheidsgehalte wel mee. En pap eet ik ook altijd met suiker

Oh ja vroeger at ik wel eens warme zelfgemaakte griesmeelpap/pudding en er zaten bitterkoekjes tussen. Vond het wel oké. Tegenwoordig eet ik nooit meer pap. Heeft vooral met de textuur te maken wat ik goor vind.

Ja ik ging dus het nieuwe seizoen kijken en ineens stond hij op nagesynchroniseerd Engels. Halve paniek aanval. Gauw weer terug gezet naar Spaans!

Mijn vader was ook begonnen aan Casa de Papel en had in een dag seizoen 1 uitgekeken. Dus ik in de app “ tranquillo pap!” Stuurt ‘ie allemaal vraagtekens…

Hele seizoen in engels gekeken en had niet door dat origineel Spaans was :sweat_smile:

29 likes

Ja veel Britten spreken het zo uit!

Ent is Amerikaans en Awnt Brits.
Ik durf geen Ent meer te zeggen nadat iemand dacht dat ik het over mieren had.

7 likes