Zeebanket zou hier eeuwig in de kast liggen, smerige troep.
Ik dacht dus vroeger dat zeebanket heel luxe was. Maar het smaakt gewoon een beete zoals de koetjesrepen onder de ābonbonsā
Naar aanleiding van deze post ben ik mega benieuwd naar het volgende:
Reageer jij wel eens op de story of op een post van een bekend iemand (die je niet kent, dus het telt niet als Gordon toevallig je beste vriend is bijvoorbeeld) die je volgt op Instagram?
- Ja op een story
- Ja op een post
- Ja op beide wel
- Nee alleen (soms) een like
- Allemaal niet, kijke kijke nie kope
0 stemmers
Wow helemaal gek haha! Nou moet ik zeggen ik zei net wel heel stoer dat het snel op zou zijn bij mij, maar ik kan wrs helemaal niet zoān doos in 1x leeg eten. Beetje wat @Molotov ook zegt.
Laatst at ik voor het eerst warme griesmeel, mān nicht was helemaal verbaasd dat ik het nog nooit gegeten heb, dus even een polletje
Heb je wel eens griesmeel prut gehad?
- Ja, lekker!
- Ja, neutraal
- Ja, niet lekker
- Nee
- Ken ik niet
0 stemmers
Ohja en eet je het warm of koud?
- Warm
- Koud
- Beide
- Niet
0 stemmers
Zo lekker!! Maar je kan het ook zelf maken met poeder in een pannetje en warm is het bijna nog lekkerder
Ja dit bedoel ik inderdaad! Dat het met melk gekookt wordt
Oke ik weet wat ik binnenkort ga maken
Die poeder is dan ongetwijfeld de griesmeel maar ik haal meestal zakjes bij de aldi
Alleen in de galaktaboureko vorm maar ben geen griesmeel fan.
Griesmeel is mij zo tegen gevallen. Heb dit laatst besteld bij de notenshop (no spon).
Griesmeel poeder met stukjes fruit. Het zag er zo lekker uit maar vind het echt vies, helaas.
Krijg al kotsneigingen van alleen het woord. Kan griesmeelpap, gortepap, havermoutpap en andere oudhollandsche pappen zoooo slecht hebben. Vroeger verplicht moeten eten, altijd tranen in mijn ogen en een aantal keer van moeten kotsen. Gatverdamme wat smerig.
Sorry voor mensen die dit wel lekker vinden
Ik heb de hele week griesmeel gegeten omdat ik nu tijd heb. Moet wel en beetje suiker bij, anders vind ik het niks.
Ik heb er toen jam doorheen gedaan, dat was wel lekker op zich
Het woord āpapā uberhaupt. Ik ken iemand, een vrouw van 60+ wel, die advocaat ākippenpapā noemt en ik moet dan altijd een beetje overgeven in mijn mond
Ik niet, maar dat kan natuurlijk wel
Zijn er mensen die voor hun lol zeebanket etenā¦
haha JAZEKER, maar ik hou ook van koetjesrepen enzo. Ik heb er recent nog een polletje over gemaakt
Mān moeke maakte vroeger op zondag vaak griesmeelpap, zo lekker en dan ruziĆ«n om wie het vel mocht (sorry, nu ik erop terugkijk echt goor). Maar warme griesmeel met bessensaus, mmm.mm.mmmm.m.mmm