Hilary Duff
Miley sowieso! Ik wilde haar zo graag zijn. Tot ze haar gekke fase kreeg
Zet jij je wekker in coronatijd?
- Ja, elke dag en deed ik al
- Ja, maar als ik die dag een reden heb (werken bijv.) en deed ik al
- Ja, niet elke dag/met reden maar weleens omdat ik anders te lang slaap
- Nee, maar deed ik hiervoor ook niet
- Nee, nu niet meer, ook niet voor werk/studie
0 stemmers
Ik sprak vorige week een collega in een call en die zei dat hij het een voordeel vond dat hij geen wekker meer hoefde te zetten en zo uitgerust was en ik dacht echt huh.
Ik word echt bijna elke dag op ongeveer dezelfde tijd wakker :’)
Tussen half 8 en 8 uur. Dus daarom hoef ik eigenlijk nooit meer een wekker te zetten (doe het wel als ik echt iets belangrijks moet doen, just to be sure, maar heb het nooit ‘echt’ nodig)
Als ik geen wekker zet ben ik sowieso niet voor 9u wakker. Op dagen dat ik moet werken word wel van me verwacht dat ik tussen half 9 en 9 inlog
Ik snap je opties niet denk ik, maar ik zet gewoon puur een wekker omdat ik anders tot 13:00 slaap
Niet door stress van corona, wel doordat ik geen ritme heb nu. Dus indirect denk ik!
Ik slaap altijd kut
Ik slaap beter want ik drink meer wijn en hoef niet meer 40 minuten te reizen
Ik word wat benauwd, alsof ik mijn adem in moet houden onderwater
Fucking veel zin om te zwemmen nu, maar ik smacht eigenlijk altijd naar zwemwater. Voel me echt super kut als ik een tijd niet heb gezwommen en dan niet in een zwembad maar in natuurlijk water. Echt niets beters.
Kwam paar jaar geleden best vaak in Napels en daar is een metrostation waar ik elke keer zo’n enorm overweldig gevoel tot zwemmen kreeg:
Daar wil je toch gewoon van zwemmen? Zo kut dat het nu niet kan. Fuck huidhonger, heb echt zwemtrek.
Hahahaha omg ik snap je gelijk.
Ik kan ook niet rustig langs de zee wandelen denk altijd “IK MOET ERIN!!”
Oh brr die foto doet me denken aan die jongen uit China die de meest hoge gebouwen beklom en op 1 video zie je hem gewoon van een wolkenkrabber vallen.
Kom er nu achter dat het aan de kleur oorlel van de kip ligt of het bruine of witte eieren legt.
Hee leuk een plaatjespoll
Meestal de witte omdat AH basic wit zijn en gewoon AH bruin. AH basic is goedkoper.
Kleur maakt mij helemaal niks uit.
Ja witte eieren zijn in Nederland goedkoper, omdat we ze minder willen hebben. Maar is dus verder hetzelfde! In andere landen is het weer andersom.
Ik vind het überhaupt krom dat ze ‘beter leven’ sterren krijgen als je ziet hoe ze leven en de mannetjeskuikentjes levend de versnipperaar in gaan.