Oh gatverdamme dat heb ik als kind gezien hoe die kuikens op de lopende band werden gesmeten en de versnipperaar ingingen en dan in een bak terecht kwamen. En dat was met een schooluitje echt wtf.
Yep en dat mag tot ze 72 uur oud zijn. Ze hoeven dan ook geen drinken of eten te krijgen tot de tijd dat ze versnipperd worden. Echt afschuwelijk.
Onder de voorwaarde dat jouw werk prima vanuit huis te doen is, zou je dan willen werken voor een “virtual office” (geen kantoor, fulltime vanuit huis werken is de norm)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik had altijd witte eieren van de kippenboer, hij zei dat ze lekkerder waren. Nou ben ik niet zo’n eienfijnproever maar ik koop uit gewoonte nog steeds altijd witte, en het liefst zo direct mogelijk van een goeie boer.
Volgens mij was er ook een aflevering van de Keuringsdienst van Waarde hierover?
Ik heb echt nog nooit verschil geproefd tussen witte of bruine. Mn ouders krijgen altijd eieren van mn oom en tante die wat kippen hebben rondlopen omdat ze dat leuk vinden en zij beweren dat dat echt de allerlekkerste eieren zijn. Zijn bruin overigens. En de ouders van een vriendin van me hebben ook veel kippen rondlopen en die eieren zijn wit. Beide heb ik vaak gegeten maar zou het echt niet kunnen raden of het om een bruin of wit ei gaat. Bruine eieren zijn wel vaak groter dus dat zal ook wel met de prijs te maken hebben.
Ik merk alleen met witte eieren dat ze moeilijker te pellen zijn.Maar dat kan ook aan mij liggen
Ik heb ooit gezien dat witte eieren beter zijn voor het milieu. En ik heb nogal last van eierschaamte dus vandaar
Ik koop gekookte eieren, ben echt lui
Haha echt? Ik vroeg me dus altijd af wie in hemelsnaam gekookte eieren koopt dus nu heb ik vragen: hoe hard of zacht zijn ze dan? En hoelang blijven ze goed?
Echt de grootste onzin ooit gezien in de supermarkt is hardgekookte alvast gepelde eieren in een plastic bakje. Extreem overdreven milieuschade voor het gemak van de verwende mens, bah.
En dan zijn ze altijd koud? En gebruik je eieren nooit ergens anders voor dan dat je ze gekookt eet?
Ik heb ook veel vragen, @Luzarl
Ja, een ei is al best goed verpakt van zichzelf, hè.
Oke wauw sorry hoor ben al weg
Nee nee, eerst onze vragen beantwoorden!
Ik las eens een draadje op twitter dat mensen met een beperking vaak afhankelijk zijn van voorgesneden voedsel, omdat ze dat zelf niet altijd goed kunnen snijden. Dus kan me voorstellen dat dat voor eieren misschien ook geldt? Vond het ook altijd zo lui maar toen sinds ik dat perspectief las kijk ik er wel anders naar!
Bah is toch niet nodig?
Gadverdamme. Ik krijg rillingen van een koud ei haha. Tenzij op een broodje ofzo maar om zo te eten moet tie warm en beetje zacht van binnen zijn.
Jezus man doe eens even relax fucking hell
Nee.
Ja jawel dus