Ik weet niet hoe het er op dit forum uit ziet, want dat heb ik dus nog nooit gedaan. Op het vorige forum zag je dan dat die forummer iets gepost had en stond er iets van deze post is verborgen klik om te tonen. Iets in die richting.
Ik denk wel dat de mensen die jij negeert wel jouw berichten kunnen lezen. Anders zou je snel weten wie je negeert haha
Respect dat je dit allemaal deelt zeg! Lijkt me echt vernederend om zo behandeld te worden jeetje
Dat is toch het lekkerst van die hele ei :o
Schijnt ook meeste cholesterol in te zitten en dat je dat moet weggooien als je dus een fitgirl wil zijn, maar ik vind dat juist het lekkerste van dat ei.
Ik stem tegen
Blijk ik toch echt een fitgirl te zijn !
Hmm ik denk van ƩƩn specifieke collega dat ze echt loopt te bullshitten, maar van de rest wel dat ze eerlijk zijn hoor haha. Die vindt heel veel thuiswerk-taken gewoon niet leuk en doet daarom alsof ze er geen tijd voor heeft.
Ik heb al genoeg over mān werk gepost de afgelopen weken maar heb nog nooit zo veel lange dagen achter elkaar gemaakt. Mijn team bestaat uit de opdrachtgever en nog een zzpāer, en we werken nu vrijwillig om te zorgen dat er post-corona nog een bedrijf staat, zodat we weer facturen kunnen schrijven.
Maar mān mede-zzpāer kan op het moment niet veel doen, zij doet normaal gesproken events en die zijn er nu niet, dus is ze dagen bezig met excel bestandjes maken die we niet eens gebruiken. Niet supernuttig en dat voelt ze zelf ook, deze week moest ze ineens voor haar eigen werk aan de slag zei ze. Bij navraag bleek dat een facebookgroep met 10 leden runnen en een taalcursus
Vandaag heb ik een volle dag āvrijā genomen omdat er vandaag niks met tijddruk hoeft te gebeuren en ik omkom in de bestellingen voor mān webshop (dankjewel lieve forummertjes!). Dus eigenlijk ben ik alsnog aan het werk.
Ik ben blij dat ik het zo druk heb, de eerste paar dagen corona zat ik religieus het nieuws te volgen en was ik zo onrustig, dit is veel beter.
Een collega van mij viel gisteren door de mand. Anderen moesten steeds iets oppakken want 'hij kan dat niet en geen account zucht". (Ter info het is ook wel een rotklusje maar als iedereen het af en toe doet). Dus ik denk log eens in en meneer heeft al maanden een account. Sowieso werk ik met vrij kinderachtige mensen die geen verantwoordelijkheid nemen. Ik ben stiekem blij dat ik nu thuis zit. Kan zonder al te veel ergernissen mijn werk doen en hoef niet als een soort schooljuf op te treden. En ik ben de enige vrouw in het team. Dat is ook voor veel mannelijke collegaās van mij een dingetjeā¦
Heb jij sinds de corona uitbraak een of meerdere fotoās van een videocall op social media gezet?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nee maar dit is wel een ding bij vriendinnen dus nu moet je blijkbaar het hele gesprek je gezicht in de plooi houden en hoe dan?! Sta je dan op Instagram met je ogen half dicht of een onderkin of een domme grijns.
Wat heb je voor webshop? Heb dat gemist!
Haha, ja guilty! Maar ik maak alleen screenshots van leuke momenten, dus als iedereen lacht. En ik vind het zelf ook niet zo erg om er niet zo charmant op te staan, toch maar een story vaak. Uitslag verbaast me trouwens, zie het nu zelf veel voorbij komen op instagram!
We moeten af en toe in onze werk app delen dat we meetings hebben met je team, dus alleen daarvoor.
Vraag je dan eerst of iedereen er ok mee is dat het op social media komt?
Want ik zou dit dus echt niet fijn vinden.
Wij hebben er zelfs met zān vieren voor zitten poseren, gingen proberen 1 gezicht te maken met onze hoofden (de 1 ging inzoomen op zān linkeroog, de ander op rechts etc).
Spoiler: faliekant gefaald, maar wel heel hard gelachen.
Nee in het geval van mijn vriendinnen niet gedaan. Maar het was een leuke foto, niemand stond er bijzonder slecht op en niemand had er achteraf een probleem mee (integendeel)
@Blush Wow, wat controlerend zeg!
@anon86562306 Hahah, ohh nu wil ik dat ook proberen!
Oh neee zo voelt het niet hoor, meer dat iedereen beetje op de hoogte is van elkaar. Als je het niet stuurt ook prima!
Mijn scheiding echt heel vaak. Ik wil er geen zonnebrand smeren, want dan krijg ik vet haar, maar als ik mijn haar los heb valt het automatisch in een scheiding. Dus nu maar steeds mijn haren strak naar achter als ik in de zon zit.
Of zoals vroeger, dat mijn moeder allemaal kleine vlechten in mijn haren maakte en dat al die vierkantjes op mijn hoofd verbrandde.
Wow dit verbaast me echt, in mijn hoofd heb jij echt zoān dikke bos donker haar als je avatar haha