Stel je persoonlijke vraag #15

Hangend op de bank met 3 onderkinnen doen alsof ik langs de tv zap terwijl ik gemeen commentaar lever op mensen die ik zogenaamd zie.

18 likes

Van de week ging het hier toch over witte of bruine eieren. Morgenavond is daar toevallig een item over bij Keuringsdienst van waarde. Even een mededeling van iemand die eigeel een van de goorste dingen op aarde vindt.

2 likes

Denk met 2 flessen wijn in mijn handen. Voor de rest heb ik geen hobby’s ben ik afgelopen 2 weken achter gekomen

7 likes

Nee maar op een of andere manier krijg ik van de geur en de structuur echt enorme rillingen. Was er vroeger ook al geen fan van:

45 likes

Geen idee. Ik heb niet echt hele aparte hobbies of zo

1 like

Een paar weken lijkt me dan weer net teveel van het goede. Mag 3 nachten ook? :grin:

2 likes

Kijk je prison girls? :slight_smile:

1 like

Nou niet “nee never” voor geld zou ik het wel doen of als het nut had voor iets maar het is niet iets wat ik wil.

Nee maar wel in een separeercel voor een paar uur.

Nee oké, dan heeft je poll de goede opties. Daar heb ik echt geen behoefte aan. Lijkt me heel saai.

1 like

Het lijkt me wel interessant maar vrees dat ik binnen een paar uur iemands bitch ben.

Ben wel een keer naar een open dag geweest van een gevangenis, vond ik ook best interessant. Wilde ook wel naar een tbskliniek maar dat vindt iedereen het interessantst dus die zaten allemaal al vol. Wil ik nog wel een keer doen op zich.

1 like

Ik doe de hele dag bijna niks anders dan mijn overburen begluren, tenminste degene die op hun balkon zitten recht tegenover mijn huis. Mijn bureau staat nou eenmaal naar het raam. Erg interessant, ik zag gisteren dat een man minutenlang werd geknuffeld door zijn vriendin, terwijl hij letterlijk gewoon doorwerkte op zijn laptop. En iemand anders rookt enorm veel sigaretten, tenzij zijn vriendin thuis is, dan zie ik hem nooit roken #sneaky.

@Salinger Ja ik ben echt superbenieuwd wat je hebt uitgespookt waardoor je een maand moest zitten! En wat je deed de hele dag daar. Maar als je niet wilt antwoorden begrijp ik dat 1000%

6 likes

Heb jij gebruikers genegeerd sinds dit mogelijk blijkt?
(Anoniem)

• Ja, 1
  • Ja, meerdere
  • Nee, hoeft niet
  • Nee, wist niet dat dat kon

0 stemmers

Heb jij gebruikers genegeerd sinds dit mogelijk blijkt?

• Nee, hoeft niet
  • Nee, wist niet dat dat kon
  • Ja, 1
  • Ja, meerdere

0 stemmers

Edit: Zoja, wie???

3 likes

Omdat ik dan de enige ben die eerlijk stemt, blijkt!!!

oja ik ben toen ook naar die open dag geweest, naar tbs kliniek de rooyse wissel. was mega interessant, kregen een rondleiding van een jongen die daar zat. enige wat we niet mochten vragen was waarom hij daar zat.

2 likes

Ach hun reactie zie je dan toch niet haha!

1 like

Heb nog niks gehoord van de moderators erover…

@FISSA hahah ja geintje

1 like

Haha snap ik! Daarom negeer ik nu niemand. Op het vorige forum had ik dat wel en klikte ik alsnog alles aan hahah.

Zie je ze dan helemaal niet of worden ze als een soort spoiler weergeven? En kunnen de genegeerde mensen jouw berichten dan wel lezen? Heb geen idee namelijk hahah