Stel je persoonlijke vraag #15

Vraag je dan eerst of iedereen er ok mee is dat het op social media komt?
Want ik zou dit dus echt niet fijn vinden.

Wij hebben er zelfs met z’n vieren voor zitten poseren, gingen proberen 1 gezicht te maken met onze hoofden (de 1 ging inzoomen op z’n linkeroog, de ander op rechts etc).

Spoiler: faliekant gefaald, maar wel heel hard gelachen.

19 likes

Nee in het geval van mijn vriendinnen niet gedaan. Maar het was een leuke foto, niemand stond er bijzonder slecht op en niemand had er achteraf een probleem mee (integendeel)

@Blush Wow, wat controlerend zeg!

@anon86562306 Hahah, ohh nu wil ik dat ook proberen!

1 like

Oh neee zo voelt het niet hoor, meer dat iedereen beetje op de hoogte is van elkaar. Als je het niet stuurt ook prima!

1 like

Mijn scheiding echt heel vaak. Ik wil er geen zonnebrand smeren, want dan krijg ik vet haar, maar als ik mijn haar los heb valt het automatisch in een scheiding. Dus nu maar steeds mijn haren strak naar achter als ik in de zon zit.

2 likes

Of zoals vroeger, dat mijn moeder allemaal kleine vlechten in mijn haren maakte en dat al die vierkantjes op mijn hoofd verbrandde.

11 likes

Wow dit verbaast me echt, in mijn hoofd heb jij echt zo’n dikke bos donker haar als je avatar haha

Gruwelijk, waarom is the passion niet afgelast.

13 likes

Oh nog vreselijker

1 like

misschien als irritainment

18 likes

Ik kijk nog liever 3 uur naar een geplette mug

4 likes

Herkenbaar. Mijn tactiek is een pet (een baseball achtig geval) of een hoed op te zetten. Of ik doe een hoofddoek om! Zoals in de jaren vijftig heel normaal was.

3 likes

Moet jij morgen werken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij al met blote benen rondgelopen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

ik hoef voorlopig niet te werken want door de hele crisis ben ik werkloos :joy:

3 likes

Officieel niet, maar omdat mijn productiviteit dusdanig laag was deze week moet ik wel om mijn werk af te krijgen

2 likes

Ik doe alsof ik net zoveel werk als normaal!

2 likes

Oh dat is niet leuk😔

Klusjes zoals dingen verven en een nieuwe doucheset monteren. En vervolgens weer 6x terug naar de Gamma net als de rest van NL

1 like

Oh ja en ik kan heel lang nadenken over wat ik allemaal ga eten op een dag

2 likes

Grapje ik wel wel werk :sweat_smile: