Vraag je dan eerst of iedereen er ok mee is dat het op social media komt?
Want ik zou dit dus echt niet fijn vinden.
Wij hebben er zelfs met z’n vieren voor zitten poseren, gingen proberen 1 gezicht te maken met onze hoofden (de 1 ging inzoomen op z’n linkeroog, de ander op rechts etc).
Spoiler: faliekant gefaald, maar wel heel hard gelachen.
Nee in het geval van mijn vriendinnen niet gedaan. Maar het was een leuke foto, niemand stond er bijzonder slecht op en niemand had er achteraf een probleem mee (integendeel)
@Blush Wow, wat controlerend zeg!
@anon86562306 Hahah, ohh nu wil ik dat ook proberen!
Oh neee zo voelt het niet hoor, meer dat iedereen beetje op de hoogte is van elkaar. Als je het niet stuurt ook prima!
Mijn scheiding echt heel vaak. Ik wil er geen zonnebrand smeren, want dan krijg ik vet haar, maar als ik mijn haar los heb valt het automatisch in een scheiding. Dus nu maar steeds mijn haren strak naar achter als ik in de zon zit.
Of zoals vroeger, dat mijn moeder allemaal kleine vlechten in mijn haren maakte en dat al die vierkantjes op mijn hoofd verbrandde.
Wow dit verbaast me echt, in mijn hoofd heb jij echt zo’n dikke bos donker haar als je avatar haha
Gruwelijk, waarom is the passion niet afgelast.
Oh nog vreselijker
misschien als irritainment
Ik kijk nog liever 3 uur naar een geplette mug
Herkenbaar. Mijn tactiek is een pet (een baseball achtig geval) of een hoed op te zetten. Of ik doe een hoofddoek om! Zoals in de jaren vijftig heel normaal was.
Moet jij morgen werken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij al met blote benen rondgelopen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ik hoef voorlopig niet te werken want door de hele crisis ben ik werkloos 
Officieel niet, maar omdat mijn productiviteit dusdanig laag was deze week moet ik wel om mijn werk af te krijgen
Ik doe alsof ik net zoveel werk als normaal!
Oh dat is niet leuk😔
Klusjes zoals dingen verven en een nieuwe doucheset monteren. En vervolgens weer 6x terug naar de Gamma net als de rest van NL
Oh ja en ik kan heel lang nadenken over wat ik allemaal ga eten op een dag
Grapje ik wel wel werk