Stel je persoonlijke vraag #15

Deze vragen werden laatst precies zo gesteld volgens mij?

8 likes

Ik vind het zelf niet erg of storend hoor. Begon ook een beetje aan mezelf te twijfelen, vandaar het vraagteken erachter haha

1 like

Nee dat maakt me niks uit

1 like

Ik verbrand eigenlijk niet zo snel,mits ik me braaf blijf insmeren natuurlijk.Maar ik verbaas me over het feit dat mijn voorhoofd nog nooit verbrand is geweest.Je zou er heel Schiphol op kunnen bouwen zo groot.

1 like

Kijk jij nu naar The Passion?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja ik! Barabas mag wel een beschuitje bij mij komen etenšŸ˜…

2 likes

Ik wil dit zo graag kunnen maar sta gewoon voor schut als ik het (in mn eentje voor de spiegel of wanneer ik dronken ben) probeer.

2 likes

Dat is zeker wel waardevol. Vergis je niet hoe horeca voor sommige mensen hun enige uitje is.
Ik heb een oom die niet helemaal honderd is en die heeft allemaal vaste adresjes, dan gaat hij ā€œeven naar m’n vrinden van Cafe zus of zoā€. Verder komt ie precies nergens en hij heeft er nu ontzettend moeite mee dat hij binnen moet blijven. Als familie maken we elk jaar kerstpakketten voor het personeel van z’n adresjes om dankjewel te zeggen, als hij daar niet naartoe zou gaan zou er een serieuze oplossing qua dagbesteding moeten komen. Plus, hij wandelt overal naartoe en als hij dat niet zou doen zou hij wegteren in z’n stoel.

Dus, horeca heeft in mijn ogen zeker een maatschappelijke functie!

31 likes

Ben je uiteindelijk veilig thuis geraakt of ben je nog steeds in NZ?

@ZusjevanJoost ik zag een deel van je post maar wilde ook zoiets zeggen. Queen is zo groot. Ik zou het niet tegen deze chicka https://instagram.com/nastya_nass_?igshid=1hvg8bl09w67h durven opnemen (wel m’n voorbeeld though :p)

Nog nooit geprobeerd :scream:

Kan nu wel alleen maar denken aan de ~twerkende HR manager~ die vorige week in first dates zat :weary:

5 likes

Haha omg zat me kapot te ergeren daaraan, ze was overduidelijk zo extreem in haar nopjes met haar zelfbedachte titel, maar dan wel elke keer een beetje nep beschaamd lachen als ze het erover had.

3 likes

Bedoel je echt mij? Weet even niet waar dit over gaat :grin:

Ohh iemand had vanmorgen iets getypt over het woord queen en toen zag ik later het bericht niet meer. Dacht dat jij het was maar blijkbaar niet. Sorry :stuck_out_tongue:

Haha geen probleem!

Het was @Papegaaiduiker. Ligt het aan mij of lijken jullie avatars op elkaar? @ZusjevanJoost

1 like

Ja ik snap wat je bedoelt! Allebei een man met donker haar.

1 like

Ik neem aan dat je het volhouden bedoelt?

Ik vind het thuiswerken echt steeds moeilijker worden. Is toch een groot deel van m’n week die ik nu anders ervaar. Normaal overleg ik veel met collega’s, even een praatje bij de koffieautomaat, samen lunchen etc etc. Dat mis ik allemaal steeds meer. Ook qua productiviteit gaat het op kantoor veel soepeler.

3 likes

In het begin was ik lichtelijk paniekerig over het hele gebeuren, en de onzekerheid hoe lang het allemaal ging duren. Nu ben ik meer gelaten erover, heb het meer geaccepteerd. En heb ook meer mijn weg erin gevonden, ook qua thuiswerken en communicatie met mijn collega’s bijvoorbeeld, dat ging in het begin ook wat stroef, maar nu heel veel beter.

2 likes