Stel je persoonlijke vraag #15

Hmmm dan nog steeds hetzelfde

Het enige wat ik lastig vind is om mijn kleine neefje en nichtjes te moeten missen, ze begrijpen het niet helemaal. Vervelen doe ik me zelden. Denk dat ik het daardoor ook niet als moeilijk ervaar.

2 likes

Ja dit, ik vind thuiswerken prima, een keer per week boodschappen doen en binnen sporten ook, bellen met vrienden ook. Verveel me nooit. Als ik dit nog 5 maanden zou moeten doen, geen probleem. Maar dat ik niet naar een begrafenis kon (en de rest ook niet natuurlijk) was wel heel verdrietig. En ik zou graag m’n familie en vriend zien en knuffelen. Dat vooruitzicht is onzeker, en dat is naar.

5 likes

Verschrikkelijk om niet bij een begrafenis te zijn van iemand die je dierbaar is. Heel veel sterkte! De reden waarom we thuis moeten blijven maakt het voor mij echt een stuk makkelijker. Je wilt het niet op je geweten hebben dat iemand ziek word of erger.

1 like

Ja ik mis mijn nichtje ook. Ik dacht eigenlijk misschien is ze me al vergeten. Gisteren sprak ik een voicememo voor haar in en die liet mijn vader aan haar luisteren en hij zei dat ze direct mn naam riep en helemaal straalde. Ik vroeg nog aan hem ‘echt :grinning:?’. Het lijkt me ook zo lastig voor ouders om de huidige situatie aan je kinderen uit te leggen.

4 likes

Vrouwen hebben een biologische grens tot wanneer ze kinderen kunnen krijgen. Mannen hebben deze grens niet of nauwelijks. Als je deze grens zou kunnen bepalen voor mannen, tot welke leeftijd zouden ze dan kinderen kunnen krijgen?

• Ik zou geen grens bepalen
  • Tot 90
  • Tot 80
  • Tot 70
  • Tot 60
  • Tot 50
  • Tot 40
  • Tot 35
  • Tot 30
  • Jonger dan 30

0 stemmers

Ik vind het thuiswerken echt heel lastig, maar dat vond ik in het begin ook al. Komt ook gewoon omdat ik een beroep heb waarbij dat moeilijk is (paramedisch). Met de rest van de maatregelen heb ik niet zo vreselijk veel moeite, mis m’n familie en vrienden wel maar niet ondragelijk ofzo.

Ik begin wel een beetje te wennen aan het anti-sociale leven eigenlijk.

4 likes

Wat is jouw favoriete lettertype om te gebruiken in je Word document?

• Times (new roman)
  • Calibri (light)
  • Arial
  • Verdana
  • Helvetica
  • Garamond
  • Georgia
  • Trebuchet MS
  • Comic sans
  • Zo een sinterklaas schuin achtig lettertype
  • Anders

0 stemmers

edit: ik heb dus niet een echte sterke voorkeur en hoop geinspireerd te worden om uit deze identiteitscrisis te komen

Vanaf dat een man ongeveer 45 is zijn er veel meer risico’s voor het kind, dus dat lijkt me een goede grens.

4 likes

Open Sans of Proxima Nova

3 likes

Allemaal kut, maar als ik dan moet kiezen helvetica.
Groetjes een zure vormgever :wave:

5 likes

Welk type font vind je meest passen bij een boomer?

• Papyrus
  • Comic Sans
  • Brush Script
  • IMPACT

0 stemmers

Welk font zou je expres gebruiken om iemand na een date te kunnen lozen?

• Papyrus
    • Comic Sans
    • Brush Script
    • IMPACT

0 stemmers

eens! wilde ook 45 stemmen, maar dat was geen optie. Dus ik heb 50 gestemd omdat ik begin 40 nog wel acceptabel vind

1 like

Mijn moeder wilt zo graag kleinkinderen en ze heeft mij (oudste) pas op haar 37e gekregen. Ik vertel haar altijd dat ik nog wel een aantal jaren heb ;p

2 likes

Één keer krijsen en mijn moeder gaf me al haar blik des doods dus dat was één keer nooit weer

4 likes

Dan ben je mijn moeder nog nooit tegengekomen. Ben er nu nog bang voor.

Was dus zeer effectief, hoop dat ik die blik geërfd heb. Lijkt me vet efficiënt als ik ooit onverhoopt zelf van die vutkoters heb.

1 like

Hoezo weet iedereen uit zijn hoofd hoe al die lettertypes eruit zien? Ik kan comic sans en times new roman wel voor de geest halen maar verder sla ik die info niet op hoor.

15 likes

Ik jankte echt om alles

1 like

Het is vrijdagmiddag! Zit jij al aan de alcohol?

• Ohh, jazeker!
  • Nee, maar dat ga ik nog wel doen vandaag
  • Ik drink helemaal geen alcohol
  • Ik drink wel eens alcohol, maar ga dat vandaag niet doen

0 stemmers

Zo ja, welk drankje heb je voor je staan?

• Biertje
  • Witte wijn
  • Rode wijn
  • Iets sterks
  • Cocktail
  • Ander mixdrankje
  • Iets dat ik ben vergeten

0 stemmers