Ik was de oudste van 5, dus per definitie de minst schattige.
Tbh, op latere leeftijd nu zie ik er wel het beste uit. 
Ik was de oudste van 5, dus per definitie de minst schattige.
Tbh, op latere leeftijd nu zie ik er wel het beste uit. 
Ik wou trots zeggen dat ik nog niet geknoeid had. En nu bedenk ik net dat ik een chocoladevlek van mijn broek heb staan poetsen. Fail.
Ik kwam net chocoladevlekken op mijn bank tegen, nog van gisteravond
. Vond het toen ook op mijn arm toen ik naar bed ging haha. Zo volwassen
Ik heb echt een kutdag maar echt geen idee wat iemand voor me zou kunnen doen maar ik vind alleen het aanbod al zo meeeeeeega lief 

Ik voel me al geholpen door lieve reacties vandaag maar als je nog wat liefs te zeggen hebt, yes please
Ik voel(de) me vandaag heel erg alleen
@Banananana ik heb net aan je gedacht terwijl ik een banaan at, weet niet of dat helpt maar: 
Dat is meer dan één woord
ik klikte op die livestream en toen op een willekeurige stream met een kitten, is het de stream van big cat rescue! Carole goddamned Baskin hello cool cats and kittens
@Briseis Altijd leuk als er aan je gedacht wordt 

Omg toch nog kumbaya (geen idee of dit het woord is) van mensen die er niet van houden.
Omg lekkerrr! Wil je m nog opsturen? 
Ja hoor, pm je adres maar!
oke stel je voor je figureert in Jesus Christ Superstar
ben je dan
0 stemmers
0 stemmers
Wat vind jij van dit soort plaatjes?
0 stemmers
Gek genoeg zag ik net dit plaatje op pinterest en ik krijg hier persoonlijk echt jeuk van. Vind het zo ignorant.
Deze vind ik cringy maar ik moet opbiechten dat ik soms best wel chille quotes op insta zie en ze ook op sla. Bedenk me net wel dat ik ze op sla maar er verder nooit nog een keer naar kijk haha.
Wat is het verschil tussen volle en halvolle melk eigenlijk?
De helft
Het vetpercentage.