Stel je persoonlijke vraag #15

Zometeen rosé!

3 likes

Gezellig mede-rosédrinkers!! @Alchemy en @Blush

Met wat leuks doen bedoel ik trouwens gewoon een film kijken met een cocktail erbij. Maar aangezien er tequila in zit wordt het sowieso een top avond.

6 likes

Leuks = wat je dan ook leuk vind. Al ga je in je eentje in je ondergoed 3 uur walvis geluiden maken, you do you.

Ik doe niet aan activiteitshaming tijdens deze crisis.

30 likes

Alleen via de app. Maar straks komt er nog een Picnic-bestelling dus dan ga ik weer voor het eerst sinds bijna 2 weken tegen iemand die ik ook daadwerkelijk in het echt zie praten :upside_down_face:

3 likes

Ik heb mijn man gesproken, die valt voor mij in de categorie huisgenoten haha!
Verder vind ik het hele quarantaine opzich best te doen, maar ben ik echt wel weer eens toe aan een avondje iets sociaals. Door deze poll besef ik dat eigenlijk pas

1 like

Lijkt mijn huidige buurmeisje wel :roll_eyes:

heee dit had ik ook laatst haha! kan me alleen ook niet herinneren wat er stond :joy:

1 like

gif phoebe

Wat ga jij dit weekend kijken?

• Jesus Christ Superstar
  • The Passion of the Christ
  • The Passion live met Johnny M.
  • Doe ik niet aan

0 stemmers

Huh, staat op anoniem… Was niet de bedoeling

Dan heb ik toch liever een glitterplaatje als kontgewei.

1 like

lekker origineel ook

5 likes

Ik vind Jezus Christ superstar toch zo’n enorme kutfilm, echt trauma’s aan die enge vent. Moesten we vanaf groep 5 PERSE kijken en oh weeeee als je het waagde om niet op te letten, dan kreeg je straf. Ik had dus altijd straf.

2 likes

Ken jij een Julia die GEEN blond haar heeft?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Past wel bij je glitterplaatjes imago

1 like

OMG het is echt één van mijn lievelingsfilms.
Gewoon nog een keer kijken, misschien is de tweede keer beter :sweat_smile:

2 likes

Haha sorry! Maar nee bedankt, word echt al agressief van die man z’n hoofd. En hoe die dan ook alles zingt en z’n stem. :triumph:
afbeelding

6 likes

Hahaha ik vind Jezus ook stom in de film maar Judas daarentegen love it

7 likes

Nouhou… :disappointed:

2 likes