- Waterijsjes
- Zwaardere, romige ijsjes zoals Magnum, Cornetto etc.
0 stemmers
0 stemmers
Hangt er echt net van af waar ik zin in heb!
Eigenlijk… een Split! Best of both worlds
Solero boven Split! 
Wat zijn “deze”
als het gaat om waterijsjes of split bedank ik, daar ben ik geen fan van:see_no_evil:
Wat is het maximale wat je als (hypothetische) alleenstaande uit zou geven aan kale huur? Dus excl servicekosten, gwl, etc. Even afgerond op 100den
0 stemmers
Wat is het maximale dat je als koppel samen uit zou willen geven aan kale huur? Dus excl servicekosten, gwl, etc. Even afgerond op 100den
0 stemmers
Pasen
0 stemmers
(Ik bedoel wel echt Pasen zelf en niet het feit dat je misschien vrij bent ofzo haha)
Leuk, want een extra dag vrij hahah. Verder maakt het me niks uit 
Ja even los gezien van vrije dagen enz. Zal het er even bij zetten.
Ohh okee, dan heb ik nu mn stem veranderd haha.
Ik heb een trauma aan perenijsjes 
Leuk want eten!
Leuk want chocola
Dat was het eerste wat we moesten eten nadat mijn amandelen waren geknipt
Mijn broer en zus zijn 10 en 12 jaar ouder dan ik, dus mag hopen dat ik het schattigste kind was thuis 
Vroeger niet, maar nu wel!
Ik was heel even de schattigste (toen de rest van mijn siblings nog niet geboren was, ik ben de oudste).
Mijn jongste broertje was ook echt extreem cute als peuter en kleuter. Hij had lang witblond haar en was al-tijd blij, echt gewoon de hele dag naar alles en iedereen lachten. Terwijl ik een ongemakkelijke, vreemde, betweterige twaalfjarige was, tja, verschil moet er zijn.
En toen hij net een beetje wat ouder en iets minder schattig begon te worden, kwam er nog een nakomertje, mijn jongste zusje, ook weer zo’n super schattig verlegen kindje.
Wat heb jij vandaag gedaan?
0 stemmers