Ik heb gestemd op “een beetje” want ik zat wel alleen te ontbijten maar had skype ernaast met m’n ouders en m’n zus en haar gezin
Voor de mensen die op bezoek gaan/bezoek ontvangen.
Houden jullie 1,5m afstand;
- Ja
- Nee
0 stemmers
Tot nu toe alleen bij m’n ouders in de tuin op bezoek geweest, zij aan de ene kant en wij de andere kant.
Ik heb wel onverwachts bezoek gehad voor mijn verjaardag, dus niet specifiek pasen. Wel netjes veel afstand en heel kort.
Ik heb net een brunch gehad met vriendin buiten met 1,5 meter afstand. Geen ‘nieuwe mensen’ maar twee van de mensen die ik nog regelmatig, buiten met afstand, zie. Handen voor en na gewassen. En het heeft me zoveel goed gedaan, ben helemaal opgeladen.
Videocall brunch met schoonfamilie. Aan het uiteinde van de tafel om een crown ontbijttafel effect te creëren tussen Elizabeth en Philip.
Cheers
Ik ben tijdelijk bij m’n ouders ingetrokken nu, en m’n broertje is er vandaag ook (die woont ook alleen). Houden wel 1,5 m afstand. Wel echt fijn om hem even te zien (en voor hem ook, hij had de hele week nog niemand gezien letterlijk, snap niet dat ie nog leefde haha)
Omdat ik mijn schoenen aan het opruimen ben: hoe lang doe jij gemiddeld met een paar schoenen dat je niet heel het jaar aan kan (zoals sandalen, warme winterlaarzen, …):
- Minder dan 1 seizoen
- 1 seizoen
- 2 seizoenen
- 3 seizoenen
- 4 seizoenen
- 5 seizoenen
- 6 seizoenen
- 7 seizoenen
- 8 seizoenen
- 9 seizoenen
- 10 seizoenen
- Langer dan 10 seizoenen
0 stemmers
En hoe lang met schoenen die je het hele jaar door aan kan:
- Minder dan 1 jaar
- 1 jaar
- 2 jaar
- 3 jaar
- 4 jaar
- 5 jaar
- 6 jaar
- 7 jaar
- 8 jaar
- 9 jaar
- 10 jaar
- Langer dan 10 jaar
0 stemmers
Het verschilt wel heeel erg. Maar mijn favoriete paar loop ik binnen een seizoen wel bijna af (en de jaren daarna gaat ie dan door voor ‘oude schoen’). Als ik schoenen minder vaak draag gaan ze vaak twee seizoenen goed mee en daarna oud. Maar heb ook schoenen die ik bijna niet draag en die gaan jaaaaren mee.
En sommige schoenen zijn kwalitatief gewoon wat minder of juist beter dus dat maakt ook nog uit. Heel verhaal, ik heb heel veel schoenen en doe er meestal jaaaren mee, maar als ik ze vaak draag zijn ze zijn maar één seizoen ‘mooi’ (als in netjes, ongehavend)
Mijn vans gaan de drie jaar wel halen en ik draag ze echt bijna elke dag. Heel blij mee!
Ik heb heel veel schoenen. Ik wissel dus ook veel af en daardoor gaan mijn schoenen lang mee.
Ja dit. Maar een aantal paar die ik degradeer tot beaters gaan wel sneller dan de rest. Laatst dacht ik zet ze in de schuur, pakte ik ze een paar maanden later, zaten ze onder de schimmel RIP
Heb jij er al coronakilo’s bij?
- Oh jazeker
- Nee hoor
- Weet ik niet
0 stemmers
Ik heb er coronakilos af! en ben heel blij. Alleen jammer dat blijkbaar letterlijk een pandemie nodig is om iets aan m’n ongezonde patronen te kunnen doen.
Nee juist eraf. Kon de eerste twee weken niet eten van de stress en dat heb ik nog nooit gehad in mn hele leven
Vorige week eindelijk weer eens wat kwijt na 4 maanden stil staan. Op mn werk is er altijd vreetwerk, thuis niet.
Ik kan nu lekker veel sporten nu ik thuis werk. Heb sinds kort een kantoor baan, maar dat is dus niets voor mij. Is me nu nog duidelijker geworden
Ik heb een frituurpan gekocht zodra ik door had dat horeca niet lang open zou blijven.
Zojuist heb ik spotify opnieuw afgesloten want ik miste het te erg.
Nu heb ik alleen een abo op spotify want Netflix mag ik kijken op het account van
Mijn moeder. Op welke diensten hebben jullie een abonnement?
- Netflix
- Spotify
- Videoland
- Pathé thuis
- Ziggo movies en series
- Iets anders
0 stemmers
Dames, hebben jullie wel eens bij het einde van een date gehad dat de man/date geen enkele aanstalten maakte om te betalen? Wat hebben jullie toen gedaan, en vinden jullie dit een afknapper?
Ik heb dit een paar maanden geleden gehad en dus toen zelf betaald. En vind het nog steeds best wel raar. Het ging ook niet om twee drankjes, maar om zes en twee voorgerechten. Zo’n beetje iedereen die ik spreek vindt dit een totale dealbreaker. Ben benieuwd naar jullie mening.