Stel je persoonlijke vraag #15

Ziggo via m’n ouders. Verder ook nog npo start+ en amazon prime

afbeelding

• Alleen als er een fuif is
  • Heerlijk
  • Bah
  • Niet mijn ding

0 stemmers

In de after show van Tiger King zegt de host dat er plannen zijn voor een Hollywood film. Zou je die gaan kijken?

• Ja.
  • Nee.
  • Misschien.
  • Waar heb je het over Blush.
  • Ik ben Joe dan allang weer vergeten.

0 stemmers

Jijzelf dan?

Oh haha! Misschien, maar denk dat de hype snel over is.

1 like

Dat je een urenlange serie gaat kijken, omdat je toch al een abbo op Netflix hebt, kan ik me nog voorstellen. Zou ik zelf al niet doen, want die serie duurt 7/8 uur? Maar goed.
Naar de bios gaan en twaalf euro eraan verspillen? Dan ben je toch wel een beetje gek :flushed:

1 like

Was jij niet degene die meerdere malen naar Frozen ging? Zou je ook gek kunnen vinden :sweat_smile:

26 likes

Nee heb er van genoten maar het moet niet te gek worden. Ze ruiken gewoon geld.

1 like

Ik zeg al niks meer! :rage:

:sweat_smile:

4 likes

Hoeft niet perse in de bios, een Netflix original zou ook kunnen.

1 like

Arjen Lubach maakt hopelijk gehakt van Thierry Baudet en daar wil ik wel bij zijn :sunglasses:

17 likes

Ik koop normaal altijd gewoon van die plastic zakken maar ik heb nu zo’n ijsdispencer waar ijsblokjes uit komen . Gebruik het ook nooooit. Mn zus had dat vroeger ook en het werkte niet eens.

1 like

Door de zonnige afgelopen dagen ben ik bijna door mijn restjes zonnebrand heen. Nu heb ik echt een hekel aan plakkerige zonnebrand en nog een grotere hekel aan dure miskopen. Dus daarom de vraag:

Wat is jouw favoriete zonnebrand voor je lichaam (factor 30)?

• Kruidvat huismerk
  • Nivea
  • Garnier Ambre Solaire
  • Australian Gold
  • Biodermal
  • P20
  • Naïf
  • Zwitsal
  • Vision
  • Etos huismerk
  • Cien
  • Een ander merk

0 stemmers

Cien van de Lidl!

3 likes

Ik heb hem er snel nog tussen gezet! Bedankt

2 likes

Jaaa de DM is te ver rijden helaas, helemaal in deze barre tijden :sweat_smile: Het wordt tijd dat zij filialen gaan openen in Nederland.

2 likes

Ik ben praktisch een albino, als ik in de zomer meer dan een half uur in de zon moet (wielrennen, varen etc) doe ik p20 op. Voor de rest zweer ik bij de zonnebrand van Sisheido, kost een duit maar ruikt lekker, plakt niet en de aftersun werkt supergoed.

1 like

Ik vind van de lidl echt chill

3 likes

Aloë Vera Pure. Betaalbaar, grote tube, heel fijn en nog vegan ook. Te koop bij holland&barret

3 likes

Biore zonnebrand uit Thailand! Vooral de whitening versie is fijn als ik weer eens vlekjes op mijn benen heb

1 like