Stel je persoonlijke vraag #15

Dat lijkt mij juist het voordeel… net zoals een tijdschrift alles door elkaar. Het overkoepelende thema is dan tips.
Dit topic gaat ook over vanalles en nog wat en is mijn lievelingstopic samen met wjekw fotoeditie

8 likes

Ik vind Lancaster fijn, en nog een ander merk die een oranje verpakking heeft maar weet de naam niet. Australian Gold vind ik zo vet en te zoet. Ik heb iig thuis al jarig zo’n glibberige mierzoette fles liggen. Ding moet echt weg.

Edit: ik bedoel Collistar

Goed om te zien dat het gevoel wederzijds is @Evert.

2 likes

Deze lijkt me ook leuk! Intelligente mensen die hun punt goed kunnen maken en tegelijkertijd aardig zijn. (Of ja recht toe recht aan, lekker kritisch maar ook menselijk :p)
En ah jammer van protagonist.

3 likes

Leuk en rustig, ain’t nobody here for that.

5 likes

Ja, dat was ook mijn motivatie, lekker met Arjen samen Thierry en Harry afzeiken, en met Cora snacks vretten, en met Patty lekker slap ouwehoeren. Tino ken ik overigens niet.

1 like

huis 2 voor de snacks van @Bunnyslippers

13 likes

Ik wil natuurlijk met mezelf in huis :joy::joy:

3 likes

Zelfde redenatie :ok_hand:t2:

2 likes

Hahaha ik dacht ook al; we gaan genoeg te eten hebben in ons huis :+1::+1:

3 likes

En genoeg alcoholische consumpties👏

5 likes

Ik wil dus ABSOLUUT niet bij Bunny want niet al haar snacks zijn vegan en ik heb totaal geen wilskracht…

3 likes

Is er dan iets wat jij niet kan veganizen?

Haha, ik kan het wel veganizen maar als ik dan lui en snackish ben wil ik gewoon vretten en niet eerst in de keuken gaan kutten om de smaak goed te krijgen. Plus dan wil ik natuurlijk ook het origineel proeven om de smaak te dupliceren :’(

@Zemraluani Besef je alleen wel dat iemand mijn teringzooi na het koken ook weer op moet ruimen en ik meestal niet die persoon ben :smirk:

2 likes

een huispoll met trollen lijkt me heerlijk

8 likes

@Taartje ik weet niet of je mijn uitleg ergens hierboven al had gezien, maar ik had gestemd dat ik wel andere mensen zie. We hadden gister afgesproken bij mijn zus. Zij past ook 2x per week een paar uur op mijn baby terwijl ik daar in een andere kamer werk. Want in ons eigen huis zonder extra kamers / balkon / tuin wordt iedereen gek icm 2 thuiswerkende ouders. Wij zien niemand anders dan mijn zus + haar man, al wekenlang niet. En zij zien ook niemand anders dan ons gezin. Uiteraard is niemand van ons verkouden oid.

Mijn zus moet binnenkort zeer waarschijnlijk ook in het ziekenhuis werken, dus dan is deze regeling ook direct voorbij helaas.

2 likes

In mijn geval hadden we m’n zus en zwager over de vloer, die we die dag ervoor ook hebben gezien bij de (extreem kleine) begrafenis van m’n oma die aan corona is overleden. Wij vonden het daarom extra fijn om gewoon elkaar te zien.

Als je met mij in quarantaine gaat zijn er sowieso genoeg snacks. :innocent:

wat heb je aan?

• korte mouwen
  • lange mouwen

0 stemmers

• korte broek
  • lange broek
  • geen broek

0 stemmers

• sokken
  • sokken en schoenen
  • alleen schoenen