hahaha voor dit weer is in het ijslands een woord voor, gluggaveður, “window-weather describes weather that “is nice to look at through a window, but not nice to be out in.””
Er is wel een lifehack topic, dat komt aardig in de buurt lijkt me
Bedankt voor de waarschuwing ik wilde mijn jurkje nog een dag aantrekken (ja ik moet me nog aankleden)
Wow vet
Ik voel me eigenlijk al een beetje alsof ik in quarantaine zit met jullie. Het is niet alsof er buiten forummen nou zo heel veel andere sociale dingen te doen zijn.
Ik heb last van keuzestress enz dus ben even jullie mening nodig. Welke kleur kussens ga ik kopen voor mijn banken? Mijn woonkamer (kussens die ik al heb gaan weg):
Kussens:
- Roze
- Paars
0 stemmers
Paarse kussens op een paarse bank vind ik niet zo. Maar de roze kussens matchen niet met de roze kussens die je al hebt.
Die gaan weg!
Dan roze!
Iedereen herkent jouw stem wel inmiddels denk ik, denk niet dat je ermee weg zou komen hahah
Ik ben een heel goede gastvrouw, dus zou sowieso dan enkel vegan snacks en hapjes in huis halen.
Ik voel me echt heel dom maar wat is nou eigenlijk een petty like? Dacht altijd dat het ging om likes bij posts tegen iemand, maar het zijn blijkbaar likes op posts die je niet echt leuk vindt?
Ik overweeg het BEC huis omdat ik van drama op afstand hou, maar ik ben irl een bemoeial en best fel als ik het ergens mee oneens ben. Dan kan ik me niet ergeren en popcorn eten omdat ik bezig ben met vechten.
Aw
Voorbeeld:
@Eddie : ik hou echt van onaardig zijn
@Leeuwenhart: ik vind het dom als mensen Cool doen over onaardig zijn, die mensen zijn vast eigenlijk heel triest!!!
En dat je dan mijn post gaat liken die duidelijk verwijst naar @Eddie ‘s post maar je niet de ballen hebt om het zelf te zeggen. Dat is een Petty like. Vooral als je vanaf dat moment dan beslist dat @Eddie gewoon kut is en je elke keer als iemand haar afvalt die post gaat liken puur omdat je Penny ermee kan haten.
Dan is er ook nog Vaguebooken
Voorbeeldje:
@Leeuwenhart: ik hou van paarden slaan!
In een ander topic:
@Eddie : amai ik vind het zo erg als mensen dierenmishandelen.
Dan verwijs je dus naar iemand zonder dat duidelijk aan te geven, en daarop krijg je dan vaak een “JE MAG ME TAGGEN”
Maak jij je schuldig aan petty liken? Anoniem want anders durft de helft weer niet.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zie uitleg van @Zemraluani hierboven.
Ik ben voornamelijk jaloers op hoe opgeruimd jouw huis is.
Maar telt het ook als petty like als jouw reactie wel echt aan Penny_Lane gericht is?
Wow best veel mensen die geen broek dragen. Hebben jullie het niet koud? Lig je onder een dekentje dan of zo? Ik vind blote benen echt niet chill als het buiten koud is, maakt niet uit hoe warm het in m’n huis is. Ook ‘s zomers draag ik binnen bijna altijd een lange (luchtige) broek of rok.