Stel je persoonlijke vraag #15

biiiiiig baby pop, je likt de pop, dippen, schudden en zuigen! :thumbsup:

35 likes

Wow zeer dubieuze tekst eigenlijk.

1 like

What the…

2 likes

129fFfp0ZAMJYA

27 likes

Hebben jullie ook last van de ‘weekend is weer voorbij’ dip

• Ja heel erg
  • Beetje
  • Nee hoor
  • Wat is het verschil tussen weekend en werkdagen tegenwoordig

0 stemmers

Ik heb dat altijd zo erg! Hoop echt dat dat ooit over gaat.

2 likes

Ja en dan al die balletjes in de achterkant van je vulpen of een lege vulling doen!

9 likes

Ik doe dat nog steeds. Ik frut in elke kaars op elk terras

10 likes

In mijn ogen was het idee van die schelpen super cool, maar de uitvoering gewoon klote. Want super onpraktisch om eraan te likken, alles ging plakken, je kreeg net geen echte smaak en zo’n plastic schelp in je mond stoppen was ook niet echt een optie. Maar toch wilde ik het heel graag

2 likes

jaaaa omg, eigenlijk echt kut van ons zeg haha arme beestjes

1 like

Niet op school maar ik dacht wel dat ik vet goed bezig was als klein meisje door ze in potjes te stoppen met takjes en blaadjes enz haha.

5 likes

Ik heb ooit zo’n metalen etui gehad van Diddl (met dat beertje er op) en die had een dubbele laag. Ik had dat ding dus propvol zitten met die balletjes hahah

3 likes

Een keer met het kerstdiner op school een papieren tafelloper in de fik gezet hierdoor

1 like

Wat vind je van Boer zoekt Vrouw?

• Me favo, kijk het elke week
  • Ik hatewatch het
  • Mwah
  • Ruk
  • Boer zoekt wat?
  • Geen mening

0 stemmers

Zoveel leuke herinneringen!

Bewaarden jullie ook afgebroken potloodpunten? Van kleurpotloden.

• Ja deed ik zelf
  • Ja er was een gezamelijk potje in de klas
  • Nee maar wilde ik wel
  • Nee
  • Geen idee waar je het over hebt

0 stemmers

Omg een zo’n meisje in mijn klas had op een gegeven moment een hele etui vol met punten en ik was zoooo jaloers, voelde ook echt lekker als je met je hand er doorheen ging

9 likes

Me favo + hatewatchen. Ik loop hardop te bitchen tijdens zo’n uitzending, niet te doen. Dacht dat ik nooit zo van het hardop commentaar geven was, blijkbaar wel (ik keek het wel met iemand samen aan de telefoon, niet dat ik hele tijd tegen mezelf aan het praten was).

7 likes

Hardop commentaar geven (op alles) is echt mijn hobby.

6 likes

Op de basisschool schoten we die balletjes ook bij een ander in het vakje van het bureau.

2 likes

Heb echt teveel lieveheersbeestjes in jampotjes met gaatjes gestopt, voelde me een beetje schuldig totdat zo’n schijtbeest snachts op mijn gezicht zijn gif ging afscheiden.

1 like