Stel je persoonlijke vraag #15

Volgens mij hebben ze die in veel dierenparken in Nederland.

Wie heeft er meer sex?

• De panda’s in de dierentuinen
  • Ikzelf

0 stemmers

Als corona niet bestond…

• Ik heb liever een handendroger die mijn handen droog blaast
  • Ik heb liever losse tissues
  • Ik heb liever zo’n stoffen rol die gerecycleerd wordt
  • ik veeg mijn handen gewoon ergens aan af

0 stemmers

Kan jij een Nederlands bedrijf noemen dat hofleverancier is?

• Ja
  • Nee
  • ik twijfel
  • Zelfs meerdere

0 stemmers

tot zover mijn nuttige bijdrage voor dit paasweekend.

1 like

Verplicht kost voor iedereen.

4 likes

Volgens mij sta ik op de foto met zo’n beest op de achtergrond (dierentuin), even kijken of dat klopt.

Is dit hem?

Zijn horens zijn wel meer on fleek

17 likes

In Amersfoort :stuck_out_tongue:

2 likes

Op zich maakt het me niks uit welk vervoermiddel Kenny en zijn consorten gebruiken maar als je daar al over liegt om meer klandizie te trekken… Ik zit niet te wachten op Kenny’s variant van de TigerKing-pizza

Haha precies, ik wil wel een keer in haar kast kijken :drooling_face:

Dankje, lief! Kleinere corona ruzies zijn ook niet leuk, hoop dat het goed oplost :wink:

1 like

Hebben jullie al eens eten gehaald bij een restaurant in de buurt deze periode? #supportyourlocals

• Ja, meerdere keren
  • Ja, een enkele keer
  • Nee, nog niet
  • Nee, ook niet van plan

0 stemmers

Ik heb dit ook wel eens gedacht. Ik vind best wel vaak dingen irritant aan mensen die ik zelf ook kan zeggen/denken/doen.

1 like

Ik denk alleen maar aan constant gejank en gejengel en niet kunnen slapen en dan gejank en gejengel waar geen oordop tegenop kan.

1 like

Maar de wie kan het juist leuk maken Penny.

3 likes

Ik had toevallig net met mijn vriend besloten om alle seizoenen weer opnieuw te kijken. Kenny is wel 1 van de meest iconische personages in history. La Flama Blanca :white_heart: :fire:

1 (of 2) keer per week bij de kleine tentjes in de buurt waarvan ik het echt heel kut zou vinden als ze zouden omvallen. Niet bij grotere zaken ofzo.

5 likes

Ik vind het vrij kut maar ben nu wel blij dat het kan, beter dan niks. Maar vind het wel significant kutter dan in real life afspreken. En vermoeiender ook.

3 likes

De restaurants hier in de buurt doen dat niet. Behalve de pizzeria, maargoed die doet dat altijd dus dat is niks nieuws

2 likes

Ik zou het graag willen doen maar het aanbod is hier echt om van te janken.

1 like

Als je een boodschappenlijstje maakt, zet je dan alles op volgorde van waar 't ligt in de winkel?

• Ja ik zit alles op volgorde zodat ik snel door de winkel kan gaan
  • Nee ik schrijf gewoon op wat er in me op komt en dat zie ik in de winkel wel weer
  • Ik doe nooit boodschappen (met een boodschappenlijstje)

0 stemmers

Vroeger niet, nu wel (dan kan ik snel de winkel door en heb ik mezelf weer 10 minuten vermaakt door er over na te denken!)

2 likes

En dan kom ik 9 van de 10 keer er in de winkel achter dat ik dus géén boodschappenlijstje bij me heb. Geen idee waar ik die dan heb gelaten want weet zeker dat ik hem in m’n jas heb gestopt…
Moet dan dus alles uit mijn hoofd doen en kom er dan thuis achter dat ik het belangrijkste ben vergeten. Tja. Het is maar goed dat ik boodschappen doen wel leuk vind

4 likes

Maak m’n lijstje altijd in de Albert Heijn app die de producten automatisch op volgorde zet :ok_hand:

19 likes