Stel je persoonlijke vraag #15

Arjen Lubach maakt hopelijk gehakt van Thierry Baudet en daar wil ik wel bij zijn :sunglasses:

17 likes

Ik koop normaal altijd gewoon van die plastic zakken maar ik heb nu zoā€™n ijsdispencer waar ijsblokjes uit komen . Gebruik het ook nooooit. Mn zus had dat vroeger ook en het werkte niet eens.

1 like

Door de zonnige afgelopen dagen ben ik bijna door mijn restjes zonnebrand heen. Nu heb ik echt een hekel aan plakkerige zonnebrand en nog een grotere hekel aan dure miskopen. Dus daarom de vraag:

Wat is jouw favoriete zonnebrand voor je lichaam (factor 30)?

  • Kruidvat huismerk
  • Nivea
  • Garnier Ambre Solaire
  • Australian Gold
  • Biodermal
  • P20
  • NaĆÆf
  • Zwitsal
  • Vision
  • Etos huismerk
  • Cien
  • Een ander merk

0 stemmers

Cien van de Lidl!

3 likes

Ik heb hem er snel nog tussen gezet! Bedankt

2 likes

Jaaa de DM is te ver rijden helaas, helemaal in deze barre tijden :sweat_smile: Het wordt tijd dat zij filialen gaan openen in Nederland.

2 likes

Ik ben praktisch een albino, als ik in de zomer meer dan een half uur in de zon moet (wielrennen, varen etc) doe ik p20 op. Voor de rest zweer ik bij de zonnebrand van Sisheido, kost een duit maar ruikt lekker, plakt niet en de aftersun werkt supergoed.

1 like

Ik vind van de lidl echt chill

3 likes

Aloƫ Vera Pure. Betaalbaar, grote tube, heel fijn en nog vegan ook. Te koop bij holland&barret

3 likes

Biore zonnebrand uit Thailand! Vooral de whitening versie is fijn als ik weer eens vlekjes op mijn benen heb

1 like

Ik vind dit best wel veel eigenlijkā€¦ 19% gaat toch nog langs bij familie ondanks dat de oproep is blijf thuis. Zijn er mensen die hier op gestemd hebben en dit kunnen nuanceren?

Ik werk zelf op een corona afdeling en zet dagelijks beademing apparatuur uit om de behandeling te staken. Leg dagelijks aan familie uit waarom vader/moeder geen IC plek krijgt door een slechte prognose. Hou handjes vast omdat er geen bezoek mag komen en draag een onmenselijk warm pak met pijnlijk masker en fucking irritante bril. Dus misschien trek ik het mezelf te erg aan.

43 likes

@Fissa @roeptoeter @vuilnisglitter @Juuldie @Degas @Vaiana en de stemmers, bedankt allemaal! Ik heb weer wat om te testen :sunny:

Zoals ik hier al eerder typte hebben we bij mijn oma en opa in de tuin gezeten, terwijl zij aan de andere kant van de tuin zaten. Ook geen brunch gedaan ofzo. We hadden allemaal een tijdsslot(al was er wel wat overlap, maar altijd op 1,5 meter afstand). Ik ben behoorlijk streng en in mijn optiek kon dit wel.

Ik vind het wel goed dat je dit hier neer zet, want dat maakt toch weer duidelijk waarom het zo belangrijk is.

4 likes

Mijn schoonouders zijn bij ons geweest, zij en wij hebben geen klachten oid. Zij passen ook op onze dochter als ze niet naar het kdv mag als ze verkouden is/hoest/niest. Dus wij zien elkaar toch. Verder zien wij niemand en zij ook niet.

afbeelding

Wie offert zich op om het te maken?

6 likes

Kunnen we de huizen dan ook namen geven?
Gryffindor, Ravenclaw, Slytherin en Hufflepuff bijvoorbeeld.

7 likes

Nee

28 likes

Ik voel me nu al op mn pik getrapt

11 likes

Zouden jullie een topic willen met algemene tips?
Ik scroll altijd langs het tips topic en dan denk ik ā€œleuk, tips!ā€ maarrrrr het is zwanger/kinderen dus saai.

  • Ja, doe mij zoā€™n topic met random tips
  • Nee, geen behoefte aan
  • Geen behoefte aan, maar zou het wel lezen

0 stemmers

1 like

Hierbij mijn nuance: mijn zus is net langsgeweest, die heeft 5 dagen niet gewerkt en is vrijdag negatief getest op corona. Vanaf morgen gaat ze weer aan t werk dus daarna kan ze weer niet langskomen voor weet ik hoe lang.

Edit: en echt heel veel respect voor jou met het moeilijke werk en nog onder extra zware omstandigheden ook. Ik hoop dat ik je niet voor het hoofd stoot met mijn reactie, dat is echt niet de bedoeling!

2 likes