Stel je persoonlijke vraag #15

Niet op school maar ik dacht wel dat ik vet goed bezig was als klein meisje door ze in potjes te stoppen met takjes en blaadjes enz haha.

5 likes

Ik heb ooit zo’n metalen etui gehad van Diddl (met dat beertje er op) en die had een dubbele laag. Ik had dat ding dus propvol zitten met die balletjes hahah

3 likes

Een keer met het kerstdiner op school een papieren tafelloper in de fik gezet hierdoor

1 like

Wat vind je van Boer zoekt Vrouw?

• Me favo, kijk het elke week
  • Ik hatewatch het
  • Mwah
  • Ruk
  • Boer zoekt wat?
  • Geen mening

0 stemmers

Zoveel leuke herinneringen!

Bewaarden jullie ook afgebroken potloodpunten? Van kleurpotloden.

• Ja deed ik zelf
  • Ja er was een gezamelijk potje in de klas
  • Nee maar wilde ik wel
  • Nee
  • Geen idee waar je het over hebt

0 stemmers

Omg een zo’n meisje in mijn klas had op een gegeven moment een hele etui vol met punten en ik was zoooo jaloers, voelde ook echt lekker als je met je hand er doorheen ging

9 likes

Me favo + hatewatchen. Ik loop hardop te bitchen tijdens zo’n uitzending, niet te doen. Dacht dat ik nooit zo van het hardop commentaar geven was, blijkbaar wel (ik keek het wel met iemand samen aan de telefoon, niet dat ik hele tijd tegen mezelf aan het praten was).

7 likes

Hardop commentaar geven (op alles) is echt mijn hobby.

6 likes

Op de basisschool schoten we die balletjes ook bij een ander in het vakje van het bureau.

2 likes

Heb echt teveel lieveheersbeestjes in jampotjes met gaatjes gestopt, voelde me een beetje schuldig totdat zo’n schijtbeest snachts op mijn gezicht zijn gif ging afscheiden.

1 like

Ohhh en dit was ook zo leuk.

download

• Dit deed ik ook
  • Ik vond dit niet leuk
  • Dit heb ik nog nooit gezien

0 stemmers

Dit was ook zo lekker om mee te spelen

• Ja!, hier speelde ik ook mee
  • Boeide me nooit
  • Nog nooit van gehoord

0 stemmers

Wij deden alles, potloodpunten in de lijm, met de hele klas 1 enorme lijmbal maken (was echt pikzwart van alle handen en bakterieen en viezigheid). Vullingballetjes, propjes, kleurpotloden heel fijn slijpen en die dan sparen etc. Leraren bleven maar mopperen haha. Sommigen spaarde ook spuug of oude kauwgoms :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Niemand wil dit horen maar ik heb echt leuk werk en vind maandag altijd een fijne en productieve dag, dus kijk er soms best naar uit, omdat ik soms weekenden wat saai en hangerig vind. (maar heb ze wel nodig om op te laden enzo) onpopulaire mening denk ik. Maar ken dat zondagavondgevoel wel van soms of als ik tegen de week op zie…

4 likes

Ik maak wel eens dingetjes met maispasta (lijm en maïzena om als klei te gebruiken) en ik vind het zooo chili om die lijm op mijn handen te hebben aaahhh. :two_hearts:

afbeelding
En wie had zo’n elastieken bal?

• Jaa ik
  • Ik niet

0 stemmers

Dat ding werd wel echt loeizwaar dus als ik ermee wilde stuiteren in huis had ik meteen ruzie met mn moeder

Maar wij hadden alleen maar blauwe. Die gingen we dan zelf met pen ‘kleuren’ zodat je paarse of zwarte kreeg (en vervolgens lekker je handen onder zaten haha)

5 likes

Spaarde je gumsel?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Er zat bij mij een meisje in de klas dat een apparaat had om met gumsel een nieuwe gum te maken. Ik denk dat het niet waar is, want we hebben nooit wat met het gumsel gedaan maar onze hele klas was wel aan het sparen geslagen.

1 like

Ik heb een keer kneedgum gejat uit de plaatselijke speelgoedwinkel

Zit me nog steeds niet lekker

13 likes

Ik ‘opereerde’ mijn gummen altijd. Met een vulpen injecties geven en dan was de inkt die eruit kwam het bloed. En sneetjes maken met een passer en zo. Die maagdelijk witte gummen waren in een mum van tijd geruïneerd door mij.

42 likes

Spaarde je vroeger wuppies? (Appie)

• Ja!
  • Nee
  • Wat de fuck zijn dat voor dingen?

0 stemmers

Zo ja: had jij ook de mega wuppie?

• Ja!
  • Nee
  • Nee,maar die wilde ik wel
  • Nog steeds geen idee wat wuppies zijn

0 stemmers