Stel je persoonlijke vraag #15

Zouden jullie een topic willen met algemene tips?
Ik scroll altijd langs het tips topic en dan denk ik “leuk, tips!” maarrrrr het is zwanger/kinderen dus saai.

  • Ja, doe mij zo’n topic met random tips
  • Nee, geen behoefte aan
  • Geen behoefte aan, maar zou het wel lezen

0 stemmers

1 like

Hierbij mijn nuance: mijn zus is net langsgeweest, die heeft 5 dagen niet gewerkt en is vrijdag negatief getest op corona. Vanaf morgen gaat ze weer aan t werk dus daarna kan ze weer niet langskomen voor weet ik hoe lang.

Edit: en echt heel veel respect voor jou met het moeilijke werk en nog onder extra zware omstandigheden ook. Ik hoop dat ik je niet voor het hoofd stoot met mijn reactie, dat is echt niet de bedoeling!

2 likes

Mijn nuance is dat ik alleen ben met mijn moeder en netjes afstand houd. Ik ben het huis amper uitgeweest en mijn moeder ook niet. Morgen is de sterfdag van mijn vader en trok het niet om mijn moeder dan twee maanden niet te zien.

3 likes

Dat is helemaal niet logisch als je al 100 topics over verschillende onderwerpen hebt. Dan kunnen die tips prima in die topics.

2 likes

Ja, precies. Lijkt mij heel onoverzichtelijk om tips over verschillende onderwerpen in één topic te hebben staan.

Dat lijkt mij juist het voordeel… net zoals een tijdschrift alles door elkaar. Het overkoepelende thema is dan tips.
Dit topic gaat ook over vanalles en nog wat en is mijn lievelingstopic samen met wjekw fotoeditie

8 likes

Ik vind Lancaster fijn, en nog een ander merk die een oranje verpakking heeft maar weet de naam niet. Australian Gold vind ik zo vet en te zoet. Ik heb iig thuis al jarig zo’n glibberige mierzoette fles liggen. Ding moet echt weg.

Edit: ik bedoel Collistar

Goed om te zien dat het gevoel wederzijds is @Evert.

2 likes

Lijkt me lachen gieren brullen

Deze lijkt me ook leuk! Intelligente mensen die hun punt goed kunnen maken en tegelijkertijd aardig zijn. (Of ja recht toe recht aan, lekker kritisch maar ook menselijk :p)
En ah jammer van protagonist.

3 likes

Leuk en rustig, ain’t nobody here for that.

5 likes

Ja, dat was ook mijn motivatie, lekker met Arjen samen Thierry en Harry afzeiken, en met Cora snacks vretten, en met Patty lekker slap ouwehoeren. Tino ken ik overigens niet.

1 like

huis 2 voor de snacks van @Bunnyslippers

13 likes

Ik wil natuurlijk met mezelf in huis :joy::joy:

3 likes

Zelfde redenatie :ok_hand:t2:

2 likes

Hahaha ik dacht ook al; we gaan genoeg te eten hebben in ons huis :+1::+1:

3 likes

En genoeg alcoholische consumpties👏

5 likes

Ik wil dus ABSOLUUT niet bij Bunny want niet al haar snacks zijn vegan en ik heb totaal geen wilskracht…

3 likes

Is er dan iets wat jij niet kan veganizen?

Haha, ik kan het wel veganizen maar als ik dan lui en snackish ben wil ik gewoon vretten en niet eerst in de keuken gaan kutten om de smaak goed te krijgen. Plus dan wil ik natuurlijk ook het origineel proeven om de smaak te dupliceren :’(

@Zemraluani Besef je alleen wel dat iemand mijn teringzooi na het koken ook weer op moet ruimen en ik meestal niet die persoon ben :smirk:

2 likes