Stel je persoonlijke vraag #15

O ik dus wel als ik collega’s tegen kom van mijn vriend en hij stelt me voor. Of soms in een restaurant.

Nee alleen de racistische ‘Chinese’ versie van Lang zal je leven. Of telt nimaaa najaaa niemaaa paparoska Nieman het Nieman mollenkei mee?

@anon50301661
Muziekblogs maar tegenwoordig krijg je niet veel tastbare dingen (zoals je vroeger ook cd’s kreegt toegestuurd) hooguit een streaminglink en +1 voor een concert.

Maar eigenlijk zou ik wel iets willen doen met duurzaamheid of popcultuur (dit zijn eigenlijk vaak ook weer twee uitersten). En ik wilde iets met eurovision doen maar had er geen tijd voor.

1 like

Ben vandaag alweer de mist ingegaan. Echt lastig zeg, zo’n automatisme.

1 like

Noem jij vrienden wel eens gap/gappie?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, waar kom je vandaan?

• Noord-Holland
  • Zuid-Holland
  • Flevoland
  • Gelderland
  • Noord-Brabant
  • Overijssel
  • Drenthe
  • Utrecht
  • Groningen
  • Friesland
  • Zeeland
  • Limburg

0 stemmers

Maar wel voor de g[r]ap

9 likes

Ik noem een vriend zo maar meer ironisch

@Crystalfire en @Soy.peor, ik zei het dus net tegen mijn vriend als grappie, kijk hij helemaal beledigd ‘omdat ze dat alleen in Amsterdam zeggen!’ Dus ga nu de statistiek tegen hem gebruiken :+1:

3 likes

En degenen die ja hebben gestemd, geef je wel nog handen?

• Ja, ik geef zowel zoenen als handen
  • Nee, ik zoen wel maar geef geen handen

0 stemmers

Ik bedacht me zelf eigenlijk net pas dat ik vrijdag bij mijn ouders ga eten en die dan eigenlijk niet wil aanraken voor hun bescherming, maar ook dat dat best gek is. Maarja geen handen, dus niet zoenen leek me dan ook wel logisch. Zoenen is ongeveer even gevaarlijk lijkt me, zo met gezichten en speeksel tegen elkaar? Dus ik heb net het beleid ingevoerd dat ik niemand meer aanraak behalve m’n vriend met wie ik samenwoon. Maar goed, was benieuwd naar jullie logica daarachter voor degenen die wel zoenen maar geen handen geven.

aaaaaahh

1 like

Ja, same

1 like

Een collega van een vriendin heeft mogelijk Corona. Die collega is in contact geweest met vriendin. Ik zou morgen gaan eten met die vriendin. Wat zouden jullie doen? NB: Niet in NB, maar ik heb wel een jonge baby in de familie.

• Niet eten
  • Wel eten

0 stemmers

Niet om jou specifiek aan te vallen maar ik snap niet waarom mensen steeds met zulke kwesties zitten.
Waarom zou je het risico willen lopen, voor jezelf en je gezin? En mocht je besmet raken, straks steek je ook weer iemand anders aan met alle gevolgen van dien, dat wil je toch niet op je geweten hebben?

Ik begrijp echt niet waarom sociale afspraken en niet-verplichte ontmoetingen met eventuele risico’s niet kunnen wachten.

34 likes

Dit, ik snap het niet. Dat het jou niet uitmaakt ziek te worden is jouw keus, maar je verspreid het wel.

Ik kreeg net een LinkedIn connectieverzoek, van iemand waar ik vanmiddag voor het eerst een e-mail naar heb gestuurd. Voegen jullie wel eens mensen toe op LinkedIn?

• Ja, na eenmalig contact via telefoon of e-mail
  • Ja, na eenmalig contact in persoon
  • Ja, maar pas na langere tijd contact (per telefoon/e-mail of in persoon)
  • Ja, maar alleen als ik met die persoon werk/gewerkt heb of persoonlijk al ken
  • Nee, ik voeg nooit iemand toe
  • Nee ik heb geen LinkedIn

0 stemmers

Wij leerden dit in kerkkoor! En om het te onthouden zongen we dan:

Sjaal om, gave riem, sjaal om, gave riem

1 like

Dit is het enige lied van de basisschool dat mij echt is bijgebleven hahahaha. En iets met mensen die dansen op een brug? Zegt iemand dit iets?

Edit: weet het alweer: op de brug, heen en terug, dansen mensen, ieder kent ze, op de brug, heen en terug, dansen mensen vliegensvlug

9 likes

Erger nog. Gisteren zag ik een persiflage van Sjetal van MAFS en vannacht droomde ik dat ik seks had met een blonde vent met gitzwarte wenkbrauwen. :redface:

4 likes

dansen en de balalaika spelen!

8 likes

Hiemalaja hiemapaparoetska
Hiemanjet hiemanpapaga
Aj aj aj aj hiemanpaparoetska
Aj aj aj aj hiemapapagaai

:joy::joy::joy::joy:

7 likes

Deze vraag triggert me echt omdat ik een heel vervelende collega heb (mijn minst favo collega ooit) en een leraar op de school die veel te vaak hebben gezegd dat ik een rebels karakter heb alleen omdat ik dingen op mijn eigen manier doe/me niet 100% gedraag zoals zij verwachten, terwijl ik nauwelijks ooit ergens tegenin ga en juist vet meegaand ben. Word echt zo chagrijnig als ik eraan denk, dat ik dat dan probeer uit te leggen en zij dan ook zeggen ~nee zie je wel je bent rebels want je hebt altijd een weerwoord en je luistert niet~. Ook altijd mannen die met die bs komen.

Ok sry persoonlijke frustratie uit.

6 likes