Stel je persoonlijke vraag #15

Jodge me niet @Eddie

7 likes

Hahaha dit heb ik gister nog gezongen toen iemand een opmerking maakte over de hoeveelheid eten die ‘ik’ had besteld. Had ik niet besteld, het was voor een heel team maar toch man, jodge me niet, ik leef me leven zoals ik dat willl

1 like

Ik wilde je nog even bedanken voor het delen hiervan, want ik heb gewoon 450€ terug geclaimd! :cheer:

5 likes

Ik accepteer eigenlijk vrijwel elk verzoek dat ik krijg. Ook als ik die mensen nog nooit heb gezien/gesproken.

Nee man, mijn aura straalt al rebelsheid uit

:rage:

Maar wat is dat voor een rare site? Ik wilde ook wat aangeven maar zag toen dat je dit moet aanvinken:

Ik ga akkoord met de onderstaande opdracht aan Twee Heren BV om door mij betaalde servicekosten terug te vorderen. (Als u de opdracht niet intrekt, hoeft u netto nooit iets te betalen. Wij werken op basis van no cure no pay)

Vind het maar raar allemaal? Heeft iemand hier ervaring mee?

1 like

Wat vind je daar raar aan, is toch gewoon dat je bevestigt dat je hen dit voor jou laat terugvorderen?

Ik vind de 30% die zij vragen rijkelijk veel trouwens, ik vond ergens anders op internet een voorbeeldsommatiebrief, die stuur ik eerst zelf wel gratis. Daar beginnen zij tenslotte ook mee, misschien is dat wel genoeg om je geld terug te krijgen.

1 like

linkjeeeeeee?

Heb jij een neuspiercing?

• Ja
  • Nee
  • Niet meer
  • Nee, wil ik wel

0 stemmers

Wat voor een?

• Neusring
  • Neusknopje
  • Septumring

0 stemmers

Ik kom wel een een familie van rebellen van beide kanten want mijn vaders opa is geexcommuniceerd, en een tante van mijn moeder is (een van) de eerste nonnen geweest die is uitgetreden en een oom was priester en besloot toch te trouwen. Eeuwige schaamte voor de familie uiteraard.

Ik daarentegen ben toch al niet religieus en heb alleen mot met het management van m’n werk. En soms drink ik wat te veel. Dat soort dingen verwateren misschien een beetje over de generaties, ben een beetje een slap aftreksel als ik het zo bekijk.

7 likes

Anne+

• JA!
  • Wel leuk
  • Mwoah
  • Neh
  • Wat?

0 stemmers

Zelfs als niet lesbienne zo herkenbaar! Echt een aanrader!

Ik heb niet met REBEL maar wel met DRUGS (en dan eronder in het klein: rock & sex & roll). Haha lolol want ben echt niet drugs en sex en rock en roll

Ja dat vind ik dus ook, ik vind het concept heel leuk maar hebt acteerwerk mwoah

3 likes

Zeker nu zou echt niemand dit nog moeten doen gewoon. Met uitzondering van je eigen partner/huisgenoten (ik doelde in de poll ook op mensen buiten je eigen huishouden btw, dat was niet duidelijk denk). Sorry maar ik begrijp echt niet waarom je dit nu nog zou doen, ongeacht of je klachten hebt.

Wat vind jij lastiger?

• Vaker je handen wassen
  • Minder sociaal contact
  • Niet aan je gezicht mogen zitten

0 stemmers

Op het moment dat ik deze vraag las, zat ik er zo bij --> :thinking:
Dus daar hoefde ik niet lang over na te denken.

11 likes

Ja ik kan dat dus eeeeecht niet.
Tijdens het boodschappen doen vanmiddag nog mezelf 7 (!) keer op betrapt terwijl ik dat ranzige winkelwagentje ook aanraak.

Is voor de gein op Funda kijken ook een “hobby” van je?

• Ja
  • Mwah
  • Nee

0 stemmers