Stel je persoonlijke vraag #15

De supermarkten hebben lege schappen, er moeten keuzes gemaakt worden… Wat zou je erger vinden?
Een hele dag (24 uur):

• Zonder eten
  • Zonder wc-papier (en ja, je moet die dag ook in ieder geval één keer poepen. En je tissues en keukenpapier zijn ook op.)

0 stemmers

Ik blijf wel thuis (wat ik toch al doe) en pleepapier is dan een van de mindere zorgen, ik spoel m’n kont wel af met water.

4 likes

Ik zou gewoon na het poepen onder de douche stappen en met water en evt een washandje de boel schoonmaken ofzo haha

1 like

Ik las minder erg in het begin en vond het al zo raar dat iedereen het eten koos :sweat_smile:

3 likes

Ja ik ook!

Heb ook m’n stem moeten aanpassen haha
Net als dat ‘ben ik de enige die…’ topic

1 like

Voor mij ook niet, maar de andere kant op? :sweat_smile: ben echt verbaasd met deze uitslag :joy: één dag zonder eten overleef ik heus wel, maar zonder wc-papier zou ik echt smerig vinden. Ik heb geen wc in de badkamer heb en zou dan vies van de wc, over de gang, naar de badkamer zou moeten lopen. Hebben jullie wel een wc in de badkamer??

• Ja
  • Nee

0 stemmers

@Dommel heb “erger” even dikgedrukt haha, hopelijk helpt dat

In lockdown-Italië zingen de mensen elkaar toe vanaf hun balkons. Welk lied zou het Nederlandse lijflied worden als het zover komt?

• Koningslied
  • Wilhelmus
  • Guus Meeuwis - Brabant
  • Anders, nml:

0 stemmers

1 like

Maar zo erg is dat toch niet als je meteen daarna je billen wast? Je gaat onderweg toch niet je billen spreiden en met je poepgat over het aanrechtblad sliden.

88 likes

Oké, ik ben dit heftig aan het verliezen :joy: misschien onderschat ik een dag zonder eten, maar ik denk niet dat ik dat echt erg zou vinden als ik wist dat het 1 dag was.

Ps ik heb alsnog geen wc-papier gehoard :joy:

1 like

Haha. Ik lig na 4 uur zonder eten al huilend op de bank hoor. Dan hups ik met liefde een paar per dag met samengeknepen blote billen naar de douche. Kan ik mezelf daarna belonen met een snackje voor die inspannende activiteit. Liever 5x5 minuten lijden dan 24 uur lang.

18 likes

Ik heb liever dat ik na het poepen snel naar boven ren om te douchen en dus een (onder)broek met stront riskeer, dan honger.

Haha moest hardop lachen en zit in de bus, zie het voor me dat mensen dit doen

4 likes

Je kunt in zo’n noodgevallen toch gewoon een nat washandje gebruiken of babydoekjes of wattenschijfjes, weet ik veel :stuck_out_tongue:

Ik mis eigenlijk de opties randdebiel en eikel.
Mijn supermarktmanager had altijd op alles en iedereen kritiek, en niet op een opbouwende manier. Hij liep altijd te vitten en gedroeg zich alsof hijzelf perfect was.

Tot het moment dat we een bedrijfsuitje hadden, hij teveel gezopen had, en moest kotsen in de bus die gehuurd was. We hebben toen een plastic zak van de betreffende supermarkt om zijn oren gehangen zodat hij daar in kon kotsen.
Wel jammer dat dat in het tijdperk voor smartphones was, anders had ik hem op Dumpert gezet, de eikel.

6 likes

De eerste manager was echt een fantastische vent, lief betrokken en heerlijk normaal. Hij moest helaas weg omdat je van de blauwe keten niet meer dan vijf jaar manager van hetzelfde filiaal mag zijn. Daarna kregen we er een viespeuk voor terug die uiteindelijk ook ontslagen is vanwege ongepast gedrag.

2 likes

Ik moet ineens denken aan zo’n manager die altijd in pak rondloopt bij een supermarkt. Dat is toch ongebruikelijk lijkt me? Zij hebben ook een gall en gall erbij in en toen ik daar laatst was wilde zo’n meisje die bij de service balie stond mij helpen maar oh nee hij kwam er snel aan. Toen vroeg hij of ik me kon legitimeren en hij zei “oh nou wij schelen maar 3 jaar!” En waar ik die drank mee mixte en of ik nog tips had etc. Het was gewoon klantvriendelijkheid maar ik krijg altijd een beetje de creeps van hem. Hij maakt ook altijd een random opmerking als je door de supermarkt loopt over het eten oid. Waar je dan voor staat.

2 likes

Ik bedenk me nu dat ik verder nergens in een supermarkt de manager zie lopen behalve daar altijd. Naar de supermarkt waar ik vroeger met mn moeder vaak kwam die manager had altijd gewoon een overhemd en een pantalon aan. Het staat natuurlijk wel netjes maar ik vind het ook overdreven. :thinking:

Nee schouder aan schouder bedoel je! Vergeet het RIVM niet

2 likes

:notes: Een meter afstand, kameraden
Zou ook nog werken :thinking:

2 likes