Stel je persoonlijke vraag #15

Ja kut, ik heb normaal gesproken wel een pak met 8 of 16 rollen in huis en haal het bij ergens rond nog 3-4 rollen over, alleen nu raakt m’n papier binnen aanzienbare tijd op maar ik durf niet te kopen want ik wil niet dat het lijkt alsof ik aan het hamsteren ben :sweat_smile:

2 likes

hahaha pleerolschaamte
wat een paradox toch weer he.
wil je een rol van mij?

ohnee ik zie er dat er mensen zijn die er meer hebben, misschien kunnen zij er eentje opsturen.

1 like

Pleerolschaamte!! Idd, heel treffend, it is real.

1 like

Ja de balkenende norm was 2 ton dacht ik?
Dus eigenlijk valt dit dan wel een beetje tegen.

Ik kan dat echt niet begrijpen. Dan denken mensen misschien dat je wc papier hamstert, wat dan nog?

Korrel… zout… :wink:

Haha ik dacht al. Zal mij een worst wezen dat mensen zien dat ik hamster. Heb 't ook wel nodig met m’n ontlastingspatroon. :poop:

1 like

Heb jij “boodschappentas schaamte” als je met een andere boodschappen tas winkelt, dan in welke winkel je bent? Mijn collega gaat het liefst niet naar de Albert Heijn met een Jumbo tasje.

• Boeit me helemaal niks
  • Ik probeer er op te letten
  • Ja, ik heb van alle winkels tassen voor het geval dat
  • Nee, ik heb merkloze / andere boodschappen tassen

0 stemmers

Liep vandaag nog vrolijk met m’n “AH, de leukste supermarkt van plaatsnaam”-tas door de Jumbo.

2 likes

En terecht.

Appie > > > Jumbo

12 likes

Ja zoiets, daarna is het wel gedaald. Maar het is bedoeld als wat zorgpersoneel etc mag bedienen, 130% tov wat een minister-president verdient.

Helemaal mee eens. Maar de seranoham met roomkaas tapas van de Jumbo is wel lekkerder dan die van AH (en goedkoper want 3 voor 5 euro) dus daarvoor kom ik bij de Jumbo :heart:

1 like

Ik laadde een keer m’n boodschappen van AH in m’n Jumbo tas, en toen zei de cassiere verschrikt: ohhhh dat kan echt niet hoor! En toen heeft ze me een gratis AH tasje gegeven in ruil voor mijn Jumbo tasje

25 likes

Love it! :heart:

Ik ook, zien ze in ieder geval dat ik al een eigen tas bij me had.

1 like

Toen ik nog bij de AH werkte is de supermarktmanager een keer uit zijn plaat gegaan tegen een caissière die in haar vrije tijd boodschappen kwam doen met een boodschappentas van een andere supermarkt. Hij beende door de winkel naar de kassa en skreeuwde ‘Hier heb je een nieuwe tas’ tegen haar terwijl hij haar zo’n shopper toewierp. Was echt zo’n bizar moment, ook echt alle andere klanten waren helemaal stil

10 likes

Ligt een beetje aan de politicus maar het is niet alsof er geen politici hoog het bedrijfsleven zijn ingerold omdat ze ooit minister zijn geweest. Dus voor een deel gaat het denk ik wel op. Verder helemaal eens hoor, zeker stel je bent nu minister president, je hebt enorme verantwoordelijkheid die je in het bedrijfsleven misschien niet eens zo hebt in de top.

Mijn supermarktmanager (van 5 jaar geleden ofzo) was echt zo’n sullige goedzak die dan helemaal in pak door de winkel liep haha

3 likes

Ja maar postdoc is niet het bedrijfsleven toch, is ook publieke sector.

Die partner mag hier ook buiten blijven maar dan een tweepersoonsbed voor mij alleen :heart: (En m’n laptop, kruik, ereader, knuffels, en alle troep die ik nog meer zou verzamelen)

3 likes