Stel je persoonlijke vraag #15

Geef maar een seintje als heel corona voorbij is. Ik zou zo’n slechte arts zijn, ik heb nu al geen geduld met mensen

5 likes

Denk jij dit jaar nog een tussenjas of zomerjas te kopen?

• Tussenjas
  • zomerjas
  • Beiden
  • Een jas die voor beide situaties kan
  • Ik heb al genoeg jassen
  • Ik draag als het iets warmer wordt sowieso al geen jas meer
  • Ik draag 1 jas voor alle seizoenen

0 stemmers

Wat gebruik jij als zomerjas?

• spijkerjasje
  • (nep)leren jasje
  • blazertje
  • (dunnere) parka
  • sportjack
  • trenchcoat
  • vest
  • bomber
  • anders
  • peacoat
  • (dunnere) outdoorjas
  • GEEN

0 stemmers

Een nieuwe trenchcoat voor de zomer is het enige wat ik nog van mezelf mag kopen. Ik heb die van mij al 8 jaar maar hij gaat maar niet kapot, maar ik ben nu 21 en de jas die ik op m’n 13e tof vond past niet helemaal meer bij me :’) Dus ik doneer 'm zodra ik een nieuwe, ~volwassen~ trenchcoat heb

Oké even overnieuw stemmen voor de duidelijkheid
Dit gaat niet over de friet patat discussie maar over hoe jij het woord patat uit spreekt

Zeg jij:

• Petat
  • Patat

0 stemmers

Friet

10 likes

Die stond er niet voor niks niet bij

1 like

Puhtat.

1 like

We are the champignons, een lekkere meezinger

Edit: Whahaha gevalletje autocorrect

1 like

We hebben geen centen maar spullen (wc papier) natuurlijk.

En nrs over een stad Heb je iig ook nog Acda en de Munnik- de stad Amsterdam
Johnny Jordaan- Bij ons in de jordaan

1 like

Dat vochtig toilet papier past eigenlijk nog beter bij 50+

1 like

Nee ik heb toch geen hobby’s behalve netflixen en slapen

29 likes

Nee maar ik heb genoeg shit in huis waar ik nooit tijd voor maak.

18 likes

Lekker oppervlakkig maar ben wel echt blij dat we in een tijd leven dat er internet is. Als dit 20 jaar terug zou gebeuren dan verveel je je toch kapot

18 likes

Blijkbaar heeft Shakespeare King Lear geschreven toen hij in quarantaine zat wegens de pest. Leerde ik net van @Effy

9 likes

Jazeker (maar deze poll is vast nav mijn bericht). En ik zorg ook dat ik m’n fiets nog even snel laat maken zodat ik eventueel naar mijn ouders 20km verderop kan fietsen als het nodig is.

1 like

Ja hier ook, dacht vandaag alweer bij allemaal dingen ohh kunnen we morgen doen. Maar dat gaat echt niet allemaal gebeuren morgen.

1 like

Ik heb nog heel wat ongelezen boeken in de kast, ik vermaak me wel. En anders nog Netflix/Disney+.

1 like

Mijn Duitse leraar heeft ooit mijn moeder (bijna huilend) opgebeld omdat ik niet naar hem luisterde, maar mijn moeder wist natuurlijk al lang dat ik een enorme hekel aan hem had (in de eerste les stelde hij zichzelf voor, vroeg of er nog vragen waren dus ik zei heb je een vriendin? Nee. Een vriend dan? En toen haatte hij mij intens de 3 jaar daarna)

4 likes

Wel de decaan aan huis gehad, ik helemaal in paniek… ging het om mn broertje :sweat_smile:

3 likes

Lijkt mij zo ondermijnend als leraar als ouders dan maar even besluiten dat het overdreven of onterecht is omdat hun engeltjes natuurlijk nooit iets naars zouden doen, brrr.

19 likes