Stel je persoonlijke vraag #15

Eens, op onze bruiloft kwamen ongeveer 100 personen en wij hadden best wat mensen niet uitgenodigd, zoals ooms en tantes met wie we verder nooit contact hebben of kennissen die meer vrienden van vrienden zijn.

1 like

Als jij de afgelopen dagen meer binnen bent gebleven, heb je nuttige plannen gemaakt voor binnen? (keuken uitmesten, badkamer poetsen etc.)

• Jazeker, heb er nu tenminste de tijd voor
  • Nee!

0 stemmers

En doe je die dingen dan ook?

• Nee om de een of andere reden blijf ik maar op de bank hangen
  • Jawel

0 stemmers

Ik maak elke dag plannen om dit of dat op te ruimen of grondig schoon te maken, Netflix wint altijd.

4 likes

Hoe ik er nu bij zit:

37 likes

Ik heb voor het eerst in heeeeel lang onder mn bed gestofzuigd (mn slaapkamer is superklein dus moest m echt deels uit elkaar halen om overal bij te kunnen) en ik ben me wel de pleuris geschrokken van wat er allemaal onder lag :sweat_smile:

Edit: wel 10 euro gevonden en m’n afstandsbediening

25 likes

Nu m’n werk en school allebei dicht zijn heb ik er tijd voor :sweat_smile: ga denk ik eindelijk eens m’n keukenkastjes opruimen en schoonmaken

Ben jij verkouden op dit moment?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Waar forummen jullie op?

• Computer
  • Laptop
  • Tablet
  • Mobiel
  • E-reader (wtf!)
  • Anders

0 stemmers

1 like

Voor degene die nu 3 weken thuis zitten:
Gaan jullie een grote voorjaarsschoonmaak houden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat ga je dan schoonmaken?

• Oven schoonmaken
  • Ramen lappen
  • Keukenkastjes uitsoppen
  • Schuur opruimen
  • Badkamer grondig schoonmaken
  • Bestek la schoonmaken
  • Kledingkast uitzoeken
  • Laatjes ordenen
  • Gordijnen wassen
  • Magnetron schoonmaken
  • Apparaten ontkalken
  • Iets anders
  • Ik ga niks schoonmaken

0 stemmers

1 like

Thuis altijd op mijn mobiel maar op mijn werk computer staat het forum ook altijd open.

Zit sowieso thuis (zwangerschapsverlof), doe elke dag braaf een klusje.

2 likes

Ik lees dit als: neem jij je voor om dit te gaan doen?
Waarschijnlijk ga ik het niet doen maar ben het wel van plan :thumbsup:

24 likes

Ik snap dat hele grote voorjaarsschoonmaak sowieso niet. Als je nu nog een kolenkachel zou hebben maar volgens mij heeft niemand dat meer.

2 likes

Nog iets anders, we hebben een extra slaapkamer die ondertussen erg rommelig is geworden. Die ga ik opruimen.

1 like

Ik doe normaal gesproken ook geen voorjaarsschoonmaak, maar vond het nu wel een nuttige tijdsbesteding :blush:

nou ik moet toch een keer schoonmaken

Ja sowieso, maar dat maakt het toch nog geen grote voorjaarsschoonmaak :sweat_smile: . Tenminte niet wat ik me er bij voorstel, drie dagen uittrekken om alles te wassen en schoonmaken

Maar met die nepwinter van ons kan ik me echt geen huishoudelijke klussen bedenken die niet uitvoerbaar waren.

*uitgevoerd zijn. ik heb de hele winter niks gedaan, ik moet dus gewoon een x schoonmaken

5 likes

Als er een lock down komt en er wordt bepaald dat m’n vriend z’n werk dichtgaat (voedselketen maar niet regulier) dan gaat er echt een gigantische schoonmaak plaatsvinden hier. Zou me eigenlijk wel mooi uitkomen!

1 like

Ben heel benieuwd wat mensen blijven doen, ben ook telkens in dubio wat ik zelf wel of niet goed vind ‘voelen’.

Gaan jullie de volgende activiteiten nog doen of vinden jullie het nog ‘kunnen’? met gepaste afstand van 1 meter bijvoorbeeld zonder een specifieke reden dus gewoon voor de gezelligheid/afleiding ofzo.

• Op bezoek bij een familielid die gezond is, (op de bank wat kletsen, zonder goede reden)
    • Een wandelingetje maken met een familielid, vriend, collega etc.
    • Met buurtbewoners op straat een praatje maken
    • Naar een kledingwinkel
    • In de auto zitten met iemand, carpoolen of naar de bossen bijv.
    • Naar de speeltuin met je kinderen
    • Eten bij ouders/schoonouders
    • Eten bij vrienden (onder de 5 pers)
    • Eten bij vrienden (boven de 5 pers)

0 stemmers