Stel je persoonlijke vraag #15

Ik denk dat mijn gedrag op de middelbare school mijn vader 3 jaar van zijn leven heeft gekost.

11 likes

Oh ja mn ouders hebben wel eens op school moeten komen. Mijn mentor en tevens mn docent Duits deed mij na voor mn ouders neus hoe ik de klas in kwam en ging zitten. Was eigenlijk best wel grappig want we moesten alle 4 lachen. Ik was toen echt zo chaotisch en kon nooit mn papieren vinden en alles vloog altijd door de lucht en dan riep ik weet dat ik ā€˜helemaal gek!!’ werd. Dus hij heeft mij een paar jaar niet bij mn voornaam genoemd maar chaootje. Ook bijv. Met klassikaal voorlezen of chaootje wilde voorlezen. Wtf haha maar ik vond het wel prima. En ben er nog steeds van overtuigd dat we veel te veel stencils kregen. :triumph:

5 likes

Stel je loopt door een redelijk drukke winkelstraat en je ziet dat een meisje zichtbaar is doorgelekt zou je daar wat van zeggen tegen haar?

• Ja zeker
  • Ik denk van wel
  • Nee

0 stemmers

Nee heb nog zoooo veel boeken die ik moet lezen, puzzels die ik moet maken, borduur/breiprojectjes die ik nooit afgemaakt heb… Ik zou een half jaar in lock down kunnen en nog steeds genoeg te doen hebben.

5 likes

Ik heb een keer behoorlijk op mn flikker gehad dat ik me beter moest gedragen en inzetten bij wiskunde. Had mn mentor mn (toch al abusive) ouders wijsgemaakt. Ik had al een jaar geen wiskunde meer :expressionless: mentor wilde geen contact opnemen met mn ouders om het recht te zetten (ā€œwant het is niet alsof je verder zo’n perfecte leerling bentā€¦ā€) denk wel dat hij er achteraf spijt van heeft gehad want daarna was ik helemaal een opstandige heks in zijn lessen.

1 like

Hoeveel verstaan jullie onder ā€˜enkele’, bijv: maximaal enkele pagina’s A4?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Als we het hebben over ā€˜veel’.

Ik heb ā€˜veel mensen’ uitgenodigd voor mijn verjaardagsfeest. Hoeveel mensen zou je dan verwachten?

• 1
  • 3
  • 5
  • 7
  • 9
  • 11
  • 13
  • 15
  • 17
  • 19
  • 21
  • 23
  • 25
  • 27
  • 29
  • 31
  • 33
  • 35
  • 37
  • 39

0 stemmers

Ik heb ā€˜veel mensen’ uitgenodigd voor mijn trouwerij. Hoeveel mensen zou je dan verwachten?

• 1
  • 5
  • 9
  • 13
  • 17
  • 21
  • 25
  • 29
  • 33
  • 37
  • 41
  • 45
  • 49
  • 53
  • 57
  • 61
  • 65
  • 69
  • 73
  • 77

0 stemmers

Er zitten ā€˜veel leerlingen’ in de klas wat is dan veel?

• 1
  • 3
  • 5
  • 7
  • 9
  • 11
  • 13
  • 15
  • 17
  • 19
  • 21
  • 23
  • 25
  • 27
  • 29
  • 31
  • 33
  • 35
  • 37
  • 39

0 stemmers

En als ik zeg ā€˜deze basssischoolklas is klein’. Hoeveel leerlingen zijn dat dan?

• 1
  • 3
  • 5
  • 7
  • 9
  • 11
  • 13
  • 15
  • 17
  • 19
  • 21
  • 23
  • 25
  • 27
  • 29
  • 31
  • 33
  • 35
  • 37
  • 39

0 stemmers

Ik vind 40 mensen al veel maar dat zal voor iedereen verschillend zijn op basis van land/cultuur/religie etc. , maar ik wilde de stapsgrootte ook weer niet te groot maken. :upside_down_face:

Het ligt er ook aan of het dag of avond gasten zijn toch? Mijn ouders hadden +300 avond gasten maar de dag gasten waren wel veel minder. Een vriendin van mij die voor zover ik weet echt een hele luxe bruiloft had, had maar weinig dag gasten en ineens na het diner stroomde het vol. Ik had geen idee dat dat ook nog kon. Heb dan ook 0 verstand van bruiloften.

1 like

Eens, op onze bruiloft kwamen ongeveer 100 personen en wij hadden best wat mensen niet uitgenodigd, zoals ooms en tantes met wie we verder nooit contact hebben of kennissen die meer vrienden van vrienden zijn.

1 like

Als jij de afgelopen dagen meer binnen bent gebleven, heb je nuttige plannen gemaakt voor binnen? (keuken uitmesten, badkamer poetsen etc.)

• Jazeker, heb er nu tenminste de tijd voor
  • Nee!

0 stemmers

En doe je die dingen dan ook?

• Nee om de een of andere reden blijf ik maar op de bank hangen
  • Jawel

0 stemmers

Ik maak elke dag plannen om dit of dat op te ruimen of grondig schoon te maken, Netflix wint altijd.

4 likes

Hoe ik er nu bij zit:

37 likes

Ik heb voor het eerst in heeeeel lang onder mn bed gestofzuigd (mn slaapkamer is superklein dus moest m echt deels uit elkaar halen om overal bij te kunnen) en ik ben me wel de pleuris geschrokken van wat er allemaal onder lag :sweat_smile:

Edit: wel 10 euro gevonden en m’n afstandsbediening

25 likes

Nu m’n werk en school allebei dicht zijn heb ik er tijd voor :sweat_smile: ga denk ik eindelijk eens m’n keukenkastjes opruimen en schoonmaken

Ben jij verkouden op dit moment?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Waar forummen jullie op?

• Computer
  • Laptop
  • Tablet
  • Mobiel
  • E-reader (wtf!)
  • Anders

0 stemmers

1 like

Voor degene die nu 3 weken thuis zitten:
Gaan jullie een grote voorjaarsschoonmaak houden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat ga je dan schoonmaken?

• Oven schoonmaken
  • Ramen lappen
  • Keukenkastjes uitsoppen
  • Schuur opruimen
  • Badkamer grondig schoonmaken
  • Bestek la schoonmaken
  • Kledingkast uitzoeken
  • Laatjes ordenen
  • Gordijnen wassen
  • Magnetron schoonmaken
  • Apparaten ontkalken
  • Iets anders
  • Ik ga niks schoonmaken

0 stemmers

1 like

Thuis altijd op mijn mobiel maar op mijn werk computer staat het forum ook altijd open.

Zit sowieso thuis (zwangerschapsverlof), doe elke dag braaf een klusje.

2 likes