Stel je persoonlijke vraag #15

afbeelding

2 likes

Me rn

tumblr_opmp24Em9H1vm81fno1_250

4 likes

Soms zet ik het even in de buurt van de verwarming en ga iets anders doen. Maar als ik geen geduld heb (9/10) dan vreet ik het meteen op en probeer het wel iets soepeler te krijgen.

1 like

Ik wilde eigenlijk voor+achternaam bij mijn bel bij de centrale voordeur, maar dat werd door iemand van de woningbouwvereniging afgeraden omdat dan heel makkelijk te zien is dat op mijn huisnummer een vrouw alleen woont en er blijkbaar eikels (aka inbrekers, oplichters, viezeriken, etc) bestaan die daar bewust naar op zoek gaan.

5 likes

:scream::scream::scream: ik ben te naĂŻef voor deze wereld

2 likes

Dit ga ik sowieso onthouden

1 like

Ik eet ijs alleen uit de bak. Dan laat ik het heel even staan buiten de vriezer en vervolgens eet ik het van buiten naar binnen (buitenkant is dan beetje zacht).
Enige manier waarop ik ijs echt lekker vind…
Zo hard uit een schaaltje verpest voor mij de hele smaakbeleving :joy:

1 like

Ik had er ook geen seconde over nagedacht tot die man dat zei hoor.
Overigens heb ik het eerste jaar dat ik hier woonde een buurjongen gehad met behoorlijk veel criminele contacten (hij is zelf uiteindelijk vanwege groene vingers zn huis uit gezet) en ondanks dat die jongen dondersgoed wist dat ik alleen woon en ik best vaak ruzie met hem heb gemaakt heb ik nog nooit ongewenst bezoek gehad, dus ik moet zeggen dat ik me er in de praktijk niet heel erg druk om maak.

Geboortecentrum, dat was niet zo gepland.

Ik las groene vingers en dacht “oh wat leuk, dan zal hij een mooie tuin hebben gehad”, maar je hebt het natuurlijk over wiet :joy::joy::joy:

20 likes

Haha ja :sweat_smile: hij was zelf wel iets minder subtiel want hij liep er behoorlijk mee te koop. Heeft ook niet zo lang geduurd gelukkig.

hebben jullie een standaardplekje in huis voor sleutels?
het eerst wat ik namelijk doe als ik thuis kom, is op automatische piloot mijn sleutelbos op een specifiek plekje op het aanrecht leggen

  • ja
  • nee

0 stemmers

In m’n deur

10 likes

huissleutels aan een haakje naast de deur en autosleutels in een specifieke la!

1 like

Ik zei laatst midden in de nacht toen ik echt zo kapot moe was van het hoesten en m’n mega zere keel dat ik zin had in ijs. Ik had geen idee dat m’n date ijs in huis had maar hij zei oh ja ik heb volgens mij nog ijs, hij kwam vervolgens weer terug in de slaapkamer met een 2.5 liter! emmer ijs met een lepel erin gehakt. Ik voelde me net Kevin uit home alone in die scène dat hij ijs eet in z’n hotelkamer. Dat was echt zooo uit den boze bij ons vroeger om uit de bak/emmer ijs te eten. Ondenkbaar.

13 likes

Ben net verhuisd dus iedere keer zit ik als een simpele paniekzaaier m’n sleutels te zoeken :woman_shrugging:

Gebruik jij desinfecterende handgel?

  • Ja, sinds kort gebruik ik dat
  • Ja, dit gebruikte ik altijd al
  • Nee, maar zou ik wel willen
  • Gewoon nee

0 stemmers

Als er op de verpakking van een pizza staat dat hij 7-9 minuten in de oven moet, hoe lang gaat hij bij jou dan in de oven?

  • 7 minuten
  • 8 minuten
  • 9 minuten
  • Minder dan 7 minuten
  • Meer dan 9 minuten

0 stemmers

Zou jij met het werk wat je nu doet, makkelijk thuis kunnen werken?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je in een lunchroom bent en er staan uitsluitend pancakes en broodjes op de menukaart, voor welke optie ga je dan meestal?

  • Doe mij maar een broodje
  • Doe mij maar een pancake

0 stemmers

Ga je vandaag expres of extra vaak naar buiten omdat de zon schijnt?

  • Ja
  • Nee
  • Welke zon?

0 stemmers

Op me gezicht JONGE

3 likes

Ik denk dat ik van alles wat met het Nederlandse klimaat te maken heeft het meest irritante vind is dat zodra de eerste zonnestralen er zijn er wordt verwacht dat je er op uit gaat. Dat je op het terras gaat zitten, naar het strand gaat of whatever dan ook, en dit ook vooral meld aan Jan en alleman.

7 likes