Stel je persoonlijke vraag #15

Mijn overburen met de lelijke lampjes aan de zijkant tv hebben ook midden in de kamer een kapstok met al hun jassen eraan, dit brengt me bij de vraag:

Waar is jouw kapstok?

  • in de hal duh
  • heb ik niet
  • midden in de kamer want ik ben gek

0 stemmers

1 like

In de voorraadkast

2 likes

Moet al 1.5 jaar een kapstok maken. Maar weet niet waar die moet komen. Nergens een handige plek in de gang.

1 like

In mā€™n slaapkamer

1 like

Ik eet tegenwoordig heel anders dan toen ik opgroeide (/bij mijn ouders woonde), maar voor mijn gevoel zijn er tegenwoordig ook veel dingen verkrijgbaar die er vroeger niet waren. Dit zou ook kunnen liggen aan hoe en waar mijn ouders boodschappen deden (alles zo goedkoop mogelijk en veel conserven)

Welke van deze dingen kreeg/at jij als kind wel eens? (als je het vies vond en daarom niet at telt het ook)

  • Avocado
  • Zoete aardappel
  • Pompoen
  • Aubergine
  • Courgette
  • Sushi
  • Mango
  • Passievrucht
  • Frambozen
  • Rucola
  • Pesto
  • Bagel
  • Kaki
  • Paksoi
  • Linzen
  • Groene Asperges
  • Verse vijgen
  • Granaatappel
  • Dadels
  • Hummus

0 stemmers

  • Ik at/kreeg niets hiervan als kind
  • Ik weet het niet meer

0 stemmers

1 like

Ik at verse vijgen en granaatappels omdat ik een buitenlandse vader heb. Als mn moeder met een tatta was getrouwd had ik miss een paar jaar geleden pas ontdekt wat het was haha.

De dingen die ik heb aangeklikt weet ik eigenlijk niet eens zeker, die neem ik maar aan? Wij aten of Hollandse pot of spaghetti/nasi etc uit een pakje. :sweat_smile:

5 likes

Denk dat er een verschil is tussen buitenlanders en nederlands. Ik ben opgegroeid met dagelijks vijgen en dadels als snack. Maar kan het me voorstellen dat het bij Nederlanders onbekender was

Een aantal van deze dingen (sushi, vijgen, passievrucht, granaatappel, bagel) gingen we wel pas eten vanaf de middelbare school ongeveer.

Als je ma met een ander was getrouwd dan was je er niet :o

Wij aten dingen uit de natuurwinkel en aten vegetarisch dus veel dingen waren wel standaard bij ons thuis (peulvruchten en gedroogd fruit etc) maar andere dingen heb ik pas voor het eerst gegeten toen ik 25 was terwijl het wel normaal was in andere gezinnen denk ik. Zoals mango. Sommige dingen zijn ook echt pas hip sinds een paar jaar, denk dat je 20 jaar geleden goed moest zoeken in een klein stadje (zoals avocado of kant en klare humus).

1 like

Kan toch gewoon op je schoot/ lap

Zo autocorrect. Moest kapstok zijn.

1 like

Omg ja heb hier laatst nog over geklaagd thuis toen we weer tatta aten, aardappelblokjes met majones, droge broccoli en heel lief voor mij dan wel een vega schijf

Snap ik, het was een flauw grapješŸ˜…

Ik ben voor mezelf niet bang voor het coronavirus, maar wel voor mijn moeder en vind het daarvoor toch wel dichtbij komen.

3 likes

Ik kwam er eigenlijk vorig jaar door mijn oppaskind pas achter dat dit bestaat, anti-klit spray. Word je haar daar niet vet van? Ik gebruik zelf wel leave in maar dat is dus altijd standaard na het wassen.

1 like

Mijn haar wordt er niet vet van

1 like

Ik weetniet wat voor anti clit spray mā€™n moeder bij me gebruikte maar ze spoot er altijd wel wat in anders kwam je er met de kam niet eens doorheen. Heb ook traumaā€™s aan dat getrek aan mā€™n haar met invlechten.

:sob:

Met een borstel door je clit raggen en vervolgens aan die haren trekken klinkt ook niet erg prettig

23 likes

Anti clit :sob:

Omdat ik vanavond spelletjes heb gespeeld met mijn vrienden en dat echt superleuk vond en het jammer vind dat we het niet vaker dan eens per halfjaar ofzo doen (maar ik ook veel te lui en passief ben om spelletjesavonden te organiseren of me in spelletjes te verdiepen):

  • Ik speel regelmatig spellen.
  • Ik speel af en toe spellen, en zou dat best meer willen doen.
  • Ik speel af en toe spellen, maar vind er niet zo veel aan.
  • Ik speel nooit spellen, maar zou het best leuk vinden.
  • Ik speel nooit spellen, en wil dat ook niet.

0 stemmers

1 like