Ik denk dat mensen in het begin juist meer gaan kopen/vliegen/er op uit, “nu kan het weer!”
Ik ben Laird maar daar kan ik niet op stemmen
Ik heb het heel toevallig vorige maand ofzo weer gekeken. Ik was ermee begonnen toen het uitkwam maar vond het toen maar raar. Wat bleek, ik was er gewoon te jong voor toentertijd haha.
Uit m’n test komt marnie maar marnie is zo kut. Ze hebben het wel goed gedaan, want je haat iedereen maar toch voel je je verbonden met ze en hoop je dat het goedkomt oid (althans dat had ik wel).
Waar kan je dit kijken? Ik vind het niet op Netflix🙈
Ik ga dat zo even opzoeken, thanks! Ben wel weer toe aan een nieuwe leuke serie😁
Ik weet niet wie dat is
Ik hoop dat we handen schudden met z’n allen afschaffen. Ik heb dat sowieso al nooit iets leuks gevonden. Hopelijk nemen we zo’n Aziatische buiging over haha
Jaaa dit hoop ik ook! Ik probeer al jaren zwaaien te introduceren in mijn omgeving, maar iedereen blijft elkaar maar zoenen op de wang. Altijd zo blij als ik verkouden ben ofzo, “ik zwaai vandaag even hoor!”
Heb jij de afgelopen dagen in plaats van afspreken in real life gevideobeld met 2 of meer vrienden?
- Ja
- Nee, ga ik ook niet doen
- Nee, maar ga ik wel nog doen
0 stemmers
Ik heb girls nooit gekeken maar ik vind Lena echt schijtkut gebaseerd op interviews met haar.
Mijn zus en ik hebben gisteren en vandaag urenlang “samen” Animal Crossing gespeeld door te whatsappbellen en de camera richting de televisie te richten. Was ook wel even leuk!
Ohhh ja girls. Jaren geleden dat ik dat gekeken heb maar vond het ook geweldig. Vooral de eerste seizoenen en die bizarre seksscènes. Wat voor freak Adam was en die ene scène waarin Hannah haar oude bijna bejaarde baas wil neuken. oh en die zus van Adam hahaha. Elijah vond ik heel leuk en ik vrees dat ik het meest overeen kom met Jessa. Savage.
Deze parodie vind ik trouwens geweldig, Blertha
Dankje voor deze, ben alweer bij aflevering 4 inmiddels echt zo’n welkome afleiding
We hebben hier een facebookgroep voor de stad met 40.000 leden en strenge regels. Werkt echt geweldig, er is veel aanbod en als je er iets opzet is het zo weg. Mensen spreken elkaar aan op asociaal gedrag en over het algemeen is het allemaal fair en serieus. Ik las een tijdje geleden dat Marktplaats zelfs met de oprichters/moderators in gesprek was gegaan om uit te vogelen hoe zo’n facebookgroep wel kan werken, waar Marktplaats juist 1 bak ellende is.
Via waar kijk je het? Is alweer 5 jaar geleden dat ik het keek. Ben jaloers op iedereen die het nog nooit gezien heeft. Toen downloadde ik het via popcorntime.
Ik heb een Ziggo go account en daar staan allemaal HBO series op, anders weet ik ook niet zo goed waar je het het beste kunt kijken!
Hebben jullie wel eens FashionNova kleren gekocht?
- Ja
- Nee
- Nee, wil er niet dood in gevonden worden
- Nee, maar wil wel bestellen
- Wie?
0 stemmers
Zo ja, was je tevreden over je bestelling?
- Ja
- Een beetje
- Nee
- Ik heb niet besteld!
0 stemmers
Op marktplaats zitten echt bijna alleen maar lowballers. Ik probeer mn vraagprijzen juist iets lager te zetten dan vergelijkbare producten en op mp willen ze dan nog minder betalen. Via fb groep betalen mensen wel de vraagprijs, komen ze op de afgesproken tijd ophalen en gaat het vaak lekker snel idd
Ik verkoop op beide al lang, maar mijn ervaring is dat ik op Marktplaats toch iets meer verkocht krijg dan op UW. Ook zitten er veel jonge meisjes op UW, die alleen maar afdingen en heel irritant en afwachtend communiceren. En de 10% commissie voor UW is natuurlijk stom. Zelf kopen vind ik dan wel weer leuker op UW.
Angst regeert tegenwoordig dus dit soort dingen kunnen niet meer.
Net zoals de felgekleurde staarten van pauwen of de grote geweien van elanden, worden de hoorns van narwals gebruikt om vrouwtjes aan te trekken. Dat schrijven Amerikaanse, Braziliaanse en IJslandse onderzoekers in het vakblad [ Biology ] […] Grotere mannetjes kunnen dus grotere hoorns krijgen, wat aantrekkelijker is bij narwalvrouwtjes.
Wat vind jij aantrekkelijker bij mannen (als je een dier was)?
- Een groot gewei
- Een grote hoorn
- Mooie veren
0 stemmers