Stel je persoonlijke vraag #15

Same. En als dan je vriend thuis komt en wil knuffelen dat je denkt rot op ik heb niks meer te knuffelen in m’n lijf vandaag.

1 like

Even op het potje.

3 likes

vroeger moest ik zeggen “drukken”.

wat vreselijk haha

22 likes

Dit zegt mijn schoonmoeder nog steeds tegen onze dreumes ‘moet je drukken lieverd?’

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

13 likes

Haha iepelen en oepelen, het is wel inventief. Maar waarom niet gewoon noemen hoe het heet?

2 likes

Ik zeg altijd ‘ik ga weer ff wat storten’ :joy:

7 likes

Ja geen fomo vind ik ook wel echt chill en ik geef een stuk minder geld uit. Voor de rest vind ik het best wel kut.

2 likes

Als ik een boek lees op de bank

• Ben ik lekker een tijdje zoet als het een goed boek is
  • Val ik meestal in slaap
  • Ben ik snel afgeleid door andere dingen
  • Dit doe ik nooit
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik lees op bed

1 like

Ja ik ook hoor als ik ga slapen, maar dan vind ik het normaal dat ik na een kwartiertje in slaap val. Maar als ik op de bank lees val ik ook altijd heel snel in slaap ongeacht hoe laat het is. Echt vervelend. Want ik vind m’n boeken wel allemaal interessant.

Mijn broer en pa gebruiken idd “de bruine trui breien” of hun favoriet: “de bruine beer aan het hek laten rammelen”

Die twee zijn echt niet goed hoor.

8 likes

‘Uitgebreid naar de wc’ maar alleen als ik bij m’n ouders ben zodat ze weten dat het wat langer kan duren :joy:

2 likes

Gaat de wereld zich anders gedragen na deze corona crisis?

• Nee
  • Ja, minder kopen
  • Ja, beter voorbereiden op rampen door van tevoren te prepppen
  • Ja, meer saamhorigheidsgevoel
  • Ja, elkaar meer helpen
  • Ja, men gaat minder kopen
  • Ja, men gaat minder vliegen
  • Anders

0 stemmers

Ja bij Pottermore had ik een naam die ik ruk vond en dat heeft zeker er mede voor gezorgd dat ik eerder besloot om er niks meer te doen.

1 like

oh lol ik zie dat ik minder kopen er 2x op heb staan

Dit is net als zo’n reis naar Azië om jezelf te ~ontdekken. In het begin voel je je echt een veranderd mens maar na een paar maanden pak je je gewone leven weer op.

14 likes

Ik ben benieuwd naar mogelijke politieke verschuivingen… Denk bijv. niet dat een partij nu kan aankomen met nog meer bezuinigingen op zorg en onderwijs…

8 likes

Ik denk dat mondkapjes in het openbaar dragen straks normaal wordt, net als in China.

Ha, inderdaad! Moet zeggen dat het alweer een tijdje geleden is dat ik Girls gezien heb, dus wist niet helemaal goed meer wie Charlie was. Vond het wel lastig een favoriet te verzinnen, omdat ik me op een gegeven moment aan iedereen ergerde.

3 likes

Oh leuk ik ga het ook weer kijken, krijg er helemaal zin in

1 like