Stel je persoonlijke vraag #15

Yesss we wilden hem hebben als uitslag vd quize. Helemaal tevreden. Echt gewoon letterlijk niks wat van toepassing was ingevuld :joy:

4 likes

Ik ben denk ik een beetje een Jake/Boyle hybrid

Also, iedereen die ‘Huh wat is Brooklyn’ koos
 ga op Netflix kijken, is leuk!

4 likes

Het valt me nog mee. Ik heb altijd een enorm inkakmoment ergens na 14en. Op kantoor en thuis. Maar ik heb het nu eigenlijk nog niet meegemaakt. Dat ik echt mijn ogen niet kon openhouden (en stiekem mijn ogen even sloot). Denk misschien wel door de stress die ik toch wel beetje ervaar.
Edit: en ik slaap nu niet meer, maar wel meer naar mijn eigen ritme en dat scheelt al erg denk ik.

1 like

Ben jij het eens met de uitspraak ‘bescheidenheid siert de mens?’ Ik ben vrij gelovig opgevoed en ik kan me best wel in die uitspraak vinden nog steeds.

• Ja eens
  • Nee oneens
  • Geen mening

0 stemmers

Komt die uitspraak uit de Bijbel?
Het past ook wel bij hoe ik ben opgevoed. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg past daar ook wel bij.

Dat moet ik dan aan mn vader vragen. Hij gaf zegmaar lectors? In rooms katholieke kerken en lezingen etc. Sinds het hele pedo gedoe wil hij, en terecht weinig tot aan bijna niks meer met dat geloof dat maken hebben. Ik wil het hem graag vragen maar ik weet niet of ik dan iets ‘openbreek’. Mn moeder ga ik het zeker niet vragen. Zij is zo katholiek opgevoed.

1 like

Ja omdat je zei ‘ik ben gelovig opgevoed’. Ik totaal niet, maar ken die uitdrukking dus ook wel goed.

Soms wel soms niet. Vind dat we soms iets té bescheiden kunnen zijn. (Gepaste) trots is ook iets moois! :hearts:

1 like

Een van de weinige series ook met een heel goed slot.

Staat wel in mijn top 5 beste dramaseries ever, sowieso ruim ruim boven Breaking Bad hoor.

2 likes

Sinds Corona is mijn werk

• Veel drukker
  • Een beetje drukker
  • Hetzelfde
  • Iets minder druk
  • Veel minder druk

0 stemmers

Het aantal uren dat ik per week werk

• Meer
  • Hetzelfde
  • Minder

0 stemmers

Oef ik weet het echt niet! Daarom vind ik het juist zo goed eigenlijk. Maar als ik moet kiezen neig ik denk ik toch iets meer naar dat hij wel dood is.

3 likes

Ik zou 1 april ergens beginnen binnen het onderwijs, heb zo’n vermoeden dat het niet doorgaat

1 like

Hoe groot acht je de kans dat je een nieuwe baan moeten zoeken als gevolg van corona

• 0%
  • 1 - 25%
  • 25 - 50%
  • 50 - 75%
  • 75 - 99%
  • 100%

0 stemmers

Hoeveel talen van de meest gesproken talenlijst kende jij? (Dit is eigenlijk een verkapte brag want ik had er 19 (wist er 21 maar bleef het verkeerd spellen :’) tot de timer was afgelopen)

• 23
  • 20-22
  • 16-19
  • 10-15
  • 6-9
  • 1-5
  • 0

0 stemmers

1 like

Qua doorwerking in de economie: reële kans. Maar dat is niet binnen nu en een paar maanden.

Haha het leukste tijdverdrijf voor ons is nu om elk karakter uit breaking bad als resultaat te krijgen uit die quize. En nou hebben we naast elkaar echt exact hetzelfde ingevuld behalve het dier bij de laatste vraag. Ik deed een rat en hij een giraffe. Wij wilden namelijk Walters vrouw krijgen. Ik kreeg Saul en hij die vrouw.

1 like

Ik had net een nieuwe bijbaan in de horeca. Zat nog in mijn proefperiode dus contract is helaas beëindigd. :disappointed:

Vind vooral de outfits zeer passend :smile:

1 like

Welke kloon ben je?

• Oh orphan black heb ik nog niet gezien maar aangezien het op Netflix staat en we binnen moeten blijven zal ik het gaan kijken en mn leven verrijken.
  • Sarah
  • Beth
  • Helena
  • Allison
  • Cosima
  • Rachel
  • Krystal
  • Tony

0 stemmers

3 likes

Ja ik weet niet, ik ben bang dat ik alsnog een torenhoge rekening voor m’n neus geschoven krijg. Ik ben benieuwd wat het antwoord van Airbnb is op de mail!