Sinds Corona is mijn werk
- Veel drukker
- Een beetje drukker
- Hetzelfde
- Iets minder druk
- Veel minder druk
0 stemmers
Het aantal uren dat ik per week werk
- Meer
- Hetzelfde
- Minder
0 stemmers
Sinds Corona is mijn werk
0 stemmers
Het aantal uren dat ik per week werk
0 stemmers
Oef ik weet het echt niet! Daarom vind ik het juist zo goed eigenlijk. Maar als ik moet kiezen neig ik denk ik toch iets meer naar dat hij wel dood is.
Ik zou 1 april ergens beginnen binnen het onderwijs, heb zoân vermoeden dat het niet doorgaatâŠ
Hoe groot acht je de kans dat je een nieuwe baan moeten zoeken als gevolg van corona
0 stemmers
Hoeveel talen van de meest gesproken talenlijst kende jij? (Dit is eigenlijk een verkapte brag want ik had er 19 (wist er 21 maar bleef het verkeerd spellen :â) tot de timer was afgelopen)
0 stemmers
Qua doorwerking in de economie: reële kans. Maar dat is niet binnen nu en een paar maanden.
Haha het leukste tijdverdrijf voor ons is nu om elk karakter uit breaking bad als resultaat te krijgen uit die quize. En nou hebben we naast elkaar echt exact hetzelfde ingevuld behalve het dier bij de laatste vraag. Ik deed een rat en hij een giraffe. Wij wilden namelijk Walters vrouw krijgen. Ik kreeg Saul en hij die vrouw.
Ik had net een nieuwe bijbaan in de horeca. Zat nog in mijn proefperiode dus contract is helaas beëindigd. 
Vind vooral de outfits zeer passend 
Welke kloon ben je?
0 stemmers
Ja ik weet niet, ik ben bang dat ik alsnog een torenhoge rekening voor mân neus geschoven krijg. Ik ben benieuwd wat het antwoord van Airbnb is op de mail!
Ik vond het in het begin lastig omdat het zo onduidelijk was, denk nu wel dat ik mân weg best vind en ik vind het nu nog niet zo erg want ik kan zonder excuses introvert zijn. Weet alleen niet hoe lang ik dat vol ga houden
Tatiana Maslany 
Ik ben een kruising tussen Helena (haar geschiftheid ) en Sarahâs IDGAF mentaliteit en Crystals onhandigheid.
Ik zie mezelf als een gezonde kruising tussen Rachel en Alison.
Misschien wel juist daarom. Ik lees hier âveelâ van mensen die het er moeilijker mee hebben dus dan schat ik me lager dan gemiddeld inâŠ
Je bent alleen M.K. vergeten de Finse technerd. 
Maar Tony deed eigenlijk ook maar 1 ep mee.
In mijn stad zochten ze ook vrijwilligers voor de noodvoorzieningen voor ongedocumenteerde vluchtelingen, misschien kan je daar kijken!
Voor de mensen die nu ook thuiswerken/meer thuis zitten dan normaal omdat bijvoorbeeld hobbies wegvallen: doe jij meer huishoudelijke taken dan normaal (opruimen, schoonmaken)?
0 stemmers
Ik had gehoopt dat ik nu ik meer thuis ben ik ook meer aan het huishouden zou doen, maar eigenlijk gebeurt er juist het omgekeerde: doordat ik zoveel tijd heb denk ik steeds âach, dat komt later wel, tijd genoegâ, en nu is mijn huis constant een zwijnenstal. 
Ik vind dit zo dubbel. Natuurlijk, mensen die telkens opscheppen zijn vervelend, maar ik vind het ook vervelend als mensen niet kunnen toegeven dat ze leuk/mooi/slim zijn omdat je zoiets niet over jezelf hoort te zeggen. En mensen die âbescheidenheidâ gebruiken om complimentjes te vissen, al is het dan misschien wel valse bescheidenheid. Ik denk dat ik zelf beter om kan gaan met mensen die zichzelf duidelijk wel tof vinden, dan mensen die net wat te bescheiden zijn.