Stel je persoonlijke vraag #15

Oh god ik ben Hank.

Ik vind me eigenlijk ook wel een Hank, ben er wel tevreden mee bedacht ik me net op de wc.

8 likes

Ik ben Skyler :sob:

Zo lastig dat soort quizzen. Nu moet ik weer een andere quiz doen om te zien welk Simpsons character ik ben.

18 likes

Lang geleden dat ik de hele serie heb gezien maar ik herinner me dat Skyler in eerste instantie vooral bezig is met het welzijn van haar gezin, maar zodra ze er achter komt wat er achter de schermen allemaal voor fishy business aan de gang is onderneemt ze actie. Ze bespeelt iedereen op een andere manier en doet niet moeilijk over het breken van wat regeltjes. Uiteindelijk houdt ze haar kinderen en zichzelf veilig.
Ik herken me daar wel in, uitkiezen wie belangrijk is en vervolgens de boel zo regelen dat diegenen beschermd zijn.

Volgens de quiz ben ik overigens Gus.

4 likes

Mijn vriend had een personage die ik niet eens ken? Iig echt een sul wat ik eigenlijk totaal niet vind matchen maar ik vind het nu zo jammer dat ik daar geen printscreen van heb gemaakt. Ik ga proberen de test zo in te vullen dat ik die uitslag weer krijg. :joy: iets van dodger?

Oh ja hij zegt nou dat hij een beetje het tegenovergestelde heeft ingevuld omdat hij anders toch als the bad guy eruit zou komen. Huilie huilie

Ja absoluut, kan me helemaal vinden ik jou omschrijving!

1 like

Bij ons zitten er beneden gipsplaten tegen de wanden, de naden en schroefgaten zijn geplamuurd en er is overheen geverfd. Dus geen wandbekleding, maar ook niet gestuct!

1 like

Ik ken al die namen niet meer van al die bijrollen. Misschien lijk ik wel op Skyler, heel precies en ook wel cynisch soms :’)
Niet dat het verder met je vraag te maken heeft: maar ik kijk nu Better Call Saul (nog steeds…) en ik vind Mike altijd interessant. Crimineel, maar hart op de goede plek en super slim, gewiekst, heeft alles al snel door enzo.
Nog meer onnodige toevoeging; Walter vind ik een lul. In het begin leek hij heel aardig, maar ik vond er later weinig aardig meer aan. Heel egoïstisch.

Dat is aan jou: ga je liegend en bedriegend leven door en wat vind je daarvan?

1 like
Samenvatting

Wat een baas haha

2 likes

:’)

5 likes

Ben je mooi klaar mee hahaha.

1 like

Volgens mij werkt het op deze foto’s alleen maar omdat er hele mooie en slanke vrouwen in zitten. Alles ziet er al gauw minstens twee keer zo goed uit als het wordt gedragen door een heel mooi iemand. Als ik mijn gemiddelde Hollandse tante hierin voorstel ziet het er al gelijk niet uit :stuck_out_tongue:

Maakt in quarantaine zitten jullie ook zo moe?

• Nee, ik heb evenveel energie als altijd
  • Nee, ik heb meer energie dan normaal
  • Ja, ik ben vermoeider

0 stemmers

Ik had gehoopt dat ik van minder doen, meer zou opladen maar ik voel me echt suf.

Suf is inderdaad exact het goede woord. Zit echt al een week suffig voor me uit te staren.

Op de uni kreeg ik wel eens te horen dat mijn essays/papers/dosiers etc. behoorlijk uitgebreid waren, maar gaven die docenten ook wel aan dat ze vaak wel leuk waren om te lezen omdat ik met originele onderwerpen kwam. Op het HBO vallen ze vaak wel over het aantal woorden en kreeg ik van iemand de opmerking dat het te academisch was. Ik ben toen alleen vergeten door te vragen hoe ik het dan anders moet doen. :joy:

1 like

Stel iemand op je werk overlijd plotseling, iemand van een andere afdeling. jij kent diegene eigenlijk niet.(enkel van gezicht)
Men besluit een initiatief tot een erehaag (in het weekend). Ga je daarheen (ook ivm corona nu)?
je hoeft aan niemand verantwoording af te leggen waarom wel/niet omdat iedereen in principe voor zichzelf werkt.

• Ja, mooi initiatief en om steun te betuigen.
  • Nee, dat laat ik over aan de mensen die die persoon beter kennen.

0 stemmers

Mwoh. Ik vind dit niet echt een opschepperig opmerking, want daarmee zou ik dan bedoelen dat mijn werk er bovenuit steekt. Ik denk dat het juist het tegenovergestelde is, dat de persoon in kwestie het vervelend vond dat nog steeds op dezelfde manier te werk ga zoals ik vijf jaar lang heb gedaan. Dat ik mijn manier van werken na een halfjaar nog niet heb aangepast. Dat het citeren uit het verplichte handboek ook volstaat in plaats dat ik drie onderzoeken uit een journal aanhaal. Kost hem vaak meer werk.

Dankjewel! Ik heb zojuist mijn tekst tot precies 1000 woorden terug weten te brengen met echt het idee in mijn hoofd van ik ga de lezers niet álles wat ik maar te melden heb vertellen, laat ze zelf ook maar een beetje nadenken of het een en ander opzoeken. Wel een goed perspectief dit, want ik wil inderdaad altijd graag heel volledig zijn. (Hier op het forum heb ik die neiging trouwens ook, soms weerhoudt het me er zelfs van om een beetje actief mee te posten.)

@LizzyBennet Dat is echt een goede tip, ik heb er een screenshot van gemaakt voor bij een volgend essay!

4 likes

Ik heb er juist last van dat ik mijn energie totaal niet kwijt kan en ik de hele dag loop te stuiteren, heel irritant. Ik ga morgen maar even zoeken naar leuke thuis workouts!