Stel je persoonlijke vraag #15

Samenvatting

Wat een baas haha

2 likes

:’)

5 likes

Ben je mooi klaar mee hahaha.

1 like

Volgens mij werkt het op deze foto’s alleen maar omdat er hele mooie en slanke vrouwen in zitten. Alles ziet er al gauw minstens twee keer zo goed uit als het wordt gedragen door een heel mooi iemand. Als ik mijn gemiddelde Hollandse tante hierin voorstel ziet het er al gelijk niet uit :stuck_out_tongue:

Maakt in quarantaine zitten jullie ook zo moe?

• Nee, ik heb evenveel energie als altijd
  • Nee, ik heb meer energie dan normaal
  • Ja, ik ben vermoeider

0 stemmers

Ik had gehoopt dat ik van minder doen, meer zou opladen maar ik voel me echt suf.

Suf is inderdaad exact het goede woord. Zit echt al een week suffig voor me uit te staren.

Op de uni kreeg ik wel eens te horen dat mijn essays/papers/dosiers etc. behoorlijk uitgebreid waren, maar gaven die docenten ook wel aan dat ze vaak wel leuk waren om te lezen omdat ik met originele onderwerpen kwam. Op het HBO vallen ze vaak wel over het aantal woorden en kreeg ik van iemand de opmerking dat het te academisch was. Ik ben toen alleen vergeten door te vragen hoe ik het dan anders moet doen. :joy:

1 like

Stel iemand op je werk overlijd plotseling, iemand van een andere afdeling. jij kent diegene eigenlijk niet.(enkel van gezicht)
Men besluit een initiatief tot een erehaag (in het weekend). Ga je daarheen (ook ivm corona nu)?
je hoeft aan niemand verantwoording af te leggen waarom wel/niet omdat iedereen in principe voor zichzelf werkt.

• Ja, mooi initiatief en om steun te betuigen.
  • Nee, dat laat ik over aan de mensen die die persoon beter kennen.

0 stemmers

Mwoh. Ik vind dit niet echt een opschepperig opmerking, want daarmee zou ik dan bedoelen dat mijn werk er bovenuit steekt. Ik denk dat het juist het tegenovergestelde is, dat de persoon in kwestie het vervelend vond dat nog steeds op dezelfde manier te werk ga zoals ik vijf jaar lang heb gedaan. Dat ik mijn manier van werken na een halfjaar nog niet heb aangepast. Dat het citeren uit het verplichte handboek ook volstaat in plaats dat ik drie onderzoeken uit een journal aanhaal. Kost hem vaak meer werk.

Dankjewel! Ik heb zojuist mijn tekst tot precies 1000 woorden terug weten te brengen met echt het idee in mijn hoofd van ik ga de lezers niet ĂĄlles wat ik maar te melden heb vertellen, laat ze zelf ook maar een beetje nadenken of het een en ander opzoeken. Wel een goed perspectief dit, want ik wil inderdaad altijd graag heel volledig zijn. (Hier op het forum heb ik die neiging trouwens ook, soms weerhoudt het me er zelfs van om een beetje actief mee te posten.)

@LizzyBennet Dat is echt een goede tip, ik heb er een screenshot van gemaakt voor bij een volgend essay!

4 likes

Ik heb er juist last van dat ik mijn energie totaal niet kwijt kan en ik de hele dag loop te stuiteren, heel irritant. Ik ga morgen maar even zoeken naar leuke thuis workouts!

Yesss we wilden hem hebben als uitslag vd quize. Helemaal tevreden. Echt gewoon letterlijk niks wat van toepassing was ingevuld :joy:

4 likes

Ik ben denk ik een beetje een Jake/Boyle hybrid

Also, iedereen die ‘Huh wat is Brooklyn’ koos
 ga op Netflix kijken, is leuk!

4 likes

Het valt me nog mee. Ik heb altijd een enorm inkakmoment ergens na 14en. Op kantoor en thuis. Maar ik heb het nu eigenlijk nog niet meegemaakt. Dat ik echt mijn ogen niet kon openhouden (en stiekem mijn ogen even sloot). Denk misschien wel door de stress die ik toch wel beetje ervaar.
Edit: en ik slaap nu niet meer, maar wel meer naar mijn eigen ritme en dat scheelt al erg denk ik.

1 like

Ben jij het eens met de uitspraak ‘bescheidenheid siert de mens?’ Ik ben vrij gelovig opgevoed en ik kan me best wel in die uitspraak vinden nog steeds.

• Ja eens
  • Nee oneens
  • Geen mening

0 stemmers

Komt die uitspraak uit de Bijbel?
Het past ook wel bij hoe ik ben opgevoed. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg past daar ook wel bij.

Dat moet ik dan aan mn vader vragen. Hij gaf zegmaar lectors? In rooms katholieke kerken en lezingen etc. Sinds het hele pedo gedoe wil hij, en terecht weinig tot aan bijna niks meer met dat geloof dat maken hebben. Ik wil het hem graag vragen maar ik weet niet of ik dan iets ‘openbreek’. Mn moeder ga ik het zeker niet vragen. Zij is zo katholiek opgevoed.

1 like

Ja omdat je zei ‘ik ben gelovig opgevoed’. Ik totaal niet, maar ken die uitdrukking dus ook wel goed.

Soms wel soms niet. Vind dat we soms iets té bescheiden kunnen zijn. (Gepaste) trots is ook iets moois! :hearts:

1 like

Een van de weinige series ook met een heel goed slot.

Staat wel in mijn top 5 beste dramaseries ever, sowieso ruim ruim boven Breaking Bad hoor.

2 likes