Stel je persoonlijke vraag #15

Ik doe letterlijk al deze dingen sowieso al niet. Of ja kapper eens in de paar jaar maar is niet noodzakelijk.

3 likes

Ik moest een hoorcollege kijken wat vooraf opgenomen was (volgens mij van een eerdere keer dat het vak werk gegeven) en moest tijdens de werkgroeptijd op Blackboardforum discussiëren.

1 like

Interessant! Wij hebben ook Blackboard, maar ik kan me niet voorstellen dat dat forum prettig discussieert? Hoe gaat dat? Alle keren dat wij daar iets mee gedaan hebben voor een vak is dat initiatief geflopt.

hahahahaha same

3 likes

Ja ging ook niet zo soepel haha. De docent was ook online en die probeerde iedereen heel erg te stimuleren mee te posten. En in het eerste halfuurtje ging dat wel oké, maar daarna bloedde het al snel dood. En als je niks gezegd had kreeg je over de mail op je kop haha. Maar het was maar eenmalig want het was al de laatste week voor de tentamens

1 like

Wij hebben een virtuele classroom op brightspace. Daar kun je dan inloggen, kiezen of je je mic en/of camera aan wil doen en dan kan er college gegeven worden. Zit ook een chat functie bij voor mensen die niet op beeld willen.

2 likes

0 want ik kan alles zelf :sunglasses:

1 like

Wij gebruiken nu zoom en ook blackboard, was wel goed werkt eigenlijk? Maar alleen in de live/video chat achtige functie, niet het forum

2 likes

Wat is jouw situatie?

• Mijn partner en ik zien elkaar meer ivm thuiswerken/quarantaine
  • Mijn partner en ik zien elkaar evenveel als voorheen
  • Mijn partner en ik zien elkaar minder (doordat je niet wilt reizen oid en je woont niet samen)

0 stemmers

Dit ervaar ik als

• Positief
  • Neutraal
  • Negatief

0 stemmers

Ik heb al een dropweek gehad, deze week een chipsweek en erna een chocoladeweek. :joy:

4 likes

Ik werk af en toe nu thuis, maar ben vaak nog wel op mijn werk. Vriend hetzelfde. We werken allebei in een vitale sector. Dus onze thuissituatie is echt niks veranderd.

Ik deed al dat soort dingen zelf al, haar verven (want ben super grijs) en puntjes knippen. Zelfbruiner, gellak, af en toe maskertje en wat epileren scheren etc. Prima te doen. Heb er nu alleen minder behoefte aan want zie toch niemand. Maar is wel fijn om af en toe te tutten.

Vriend en ik werken allebei thuis aan dezelfde tafel, eigenlijk best prima zo’n mini kantoortje. Wat drinken voor elkaar pakken en wat grapjes maken en verder doen we ons eigen ding. Samen lunchen etc. Had meer ruzie verwacht :thinking:

1 like

Ik kom hier echt vreselijk uit.
Ik laat altijd mn nagels doen, mn wenkbrauwen en wimpers, haar verven, onder de zonnebank, punani + oksels harsen.

Hoop dat mn scharrel zich niet de tering schrikt na 1 juni.

10 likes

Oja op zich lijkt het me wel fijn dat je dan allebei wel je eigen ritme behoudt soort van. Maar ook wel pittig als jullie allebei in een vitale sector werken.

Ik ben thuis maar kan niet thuis werken en mijn vriend werkt wel thuis. We wonen net 3 weken samen dus ik vind het best wel intens. We zagen elkaar hiervoor 1 á 2 keer in de week en nu zijn we zo wat 24/7 samen. Ene kant is het wel gezellig maar soms heb ik echt veel irritaties om kleine dingen omdat ik de tijd heb om overal op te letten :sweat_smile:

Gisternacht moest ik opeens aan The Naked brothers band denken dus zit al heel de dag die liedjes te luisteren haha. Dusss

Keek jij vroeger ook naar The Naked brothers band?

• Ja ik was ook fan!
  • Ja ik heb dat weleens gezien en vond het leuk
  • Ja ik heb dat weleens gezien en vond dat stom
  • Neutraal
  • Keek/ken ik niet

0 stemmers

Als je had gekeken had je dan ook een crush?

0 stemmers

Ik ken alleen the Barenaked Ladies een canadese band.

@Hvo zeker meer zoiets als rockbitch

Whaha ja als je het niet kent zou je denken dat het heel wat anders zou zijn!
Het was een serie op nickelodeon over twee broers die in een band zaten en de wereld over toerde.

• Mijn nagels moeten gedaan worden, flinke uitgroei
  • wenken moeten gewaxt worden, lijk al op Hagrid
  • haar moet geknipt worden. Mijn haar is zwaar en krijg er anders hoofdpijn van
  • en ik wilde weer een botox spuit voor mijn fronsrimpel halen

4 dingen. Jeetje

2 likes

De tijd die ik normaal verlies aan pendelen werk ik nu gewoon door (makkelijk meer dan 2u per dag als ik buitenshuis werk). Ik werk nu dus eigenlijk gewoon veel te veel, domkop die ik ben.

Voor de mensen die thuis aan het werk zijn. Hebben jullie ook moeite om op een ‘normaal’ moment te stoppen omdat je ziet dat andere collega’s ook nog aan het werk zijn?

• Ja, peer pressure!
  • Nee, ik werk even lang/kort als anders, fuck it

0 stemmers

Extra vraag voor de thuiswerkers. Word je nu extra gecontroleerd door je leidinggevende (of heb je die indruk)?

• Ik werk anders ook vaak thuis, maar word nu meer gecontroleerd
  • Ik werk anders weinig tot nooit thuis, maar word nu meer gecontroleerd
  • Ik werk anders ook vaak thuis, maar word niet meer gecontroleer dan anders
  • Ik werk anders weinig tot nooit thuis, maar word niet meer gecontroleer dan anders

0 stemmers