Ik heb al een dropweek gehad, deze week een chipsweek en erna een chocoladeweek. 
Ik werk af en toe nu thuis, maar ben vaak nog wel op mijn werk. Vriend hetzelfde. We werken allebei in een vitale sector. Dus onze thuissituatie is echt niks veranderd.
Ik deed al dat soort dingen zelf al, haar verven (want ben super grijs) en puntjes knippen. Zelfbruiner, gellak, af en toe maskertje en wat epileren scheren etc. Prima te doen. Heb er nu alleen minder behoefte aan want zie toch niemand. Maar is wel fijn om af en toe te tutten.
Vriend en ik werken allebei thuis aan dezelfde tafel, eigenlijk best prima zo’n mini kantoortje. Wat drinken voor elkaar pakken en wat grapjes maken en verder doen we ons eigen ding. Samen lunchen etc. Had meer ruzie verwacht 
Ik kom hier echt vreselijk uit.
Ik laat altijd mn nagels doen, mn wenkbrauwen en wimpers, haar verven, onder de zonnebank, punani + oksels harsen.
Hoop dat mn scharrel zich niet de tering schrikt na 1 juni.
Oja op zich lijkt het me wel fijn dat je dan allebei wel je eigen ritme behoudt soort van. Maar ook wel pittig als jullie allebei in een vitale sector werken.
Ik ben thuis maar kan niet thuis werken en mijn vriend werkt wel thuis. We wonen net 3 weken samen dus ik vind het best wel intens. We zagen elkaar hiervoor 1 á 2 keer in de week en nu zijn we zo wat 24/7 samen. Ene kant is het wel gezellig maar soms heb ik echt veel irritaties om kleine dingen omdat ik de tijd heb om overal op te letten 
Gisternacht moest ik opeens aan The Naked brothers band denken dus zit al heel de dag die liedjes te luisteren haha. Dusss
Keek jij vroeger ook naar The Naked brothers band?
- Ja ik was ook fan!
- Ja ik heb dat weleens gezien en vond het leuk
- Ja ik heb dat weleens gezien en vond dat stom
- Neutraal
- Keek/ken ik niet
0 stemmers
Als je had gekeken had je dan ook een crush?
Whaha ja als je het niet kent zou je denken dat het heel wat anders zou zijn!
Het was een serie op nickelodeon over twee broers die in een band zaten en de wereld over toerde.
- Mijn nagels moeten gedaan worden, flinke uitgroei
- wenken moeten gewaxt worden, lijk al op Hagrid
- haar moet geknipt worden. Mijn haar is zwaar en krijg er anders hoofdpijn van
- en ik wilde weer een botox spuit voor mijn fronsrimpel halen
4 dingen. Jeetje
De tijd die ik normaal verlies aan pendelen werk ik nu gewoon door (makkelijk meer dan 2u per dag als ik buitenshuis werk). Ik werk nu dus eigenlijk gewoon veel te veel, domkop die ik ben.
Voor de mensen die thuis aan het werk zijn. Hebben jullie ook moeite om op een ‘normaal’ moment te stoppen omdat je ziet dat andere collega’s ook nog aan het werk zijn?
- Ja, peer pressure!
- Nee, ik werk even lang/kort als anders, fuck it
0 stemmers
Extra vraag voor de thuiswerkers. Word je nu extra gecontroleerd door je leidinggevende (of heb je die indruk)?
- Ik werk anders ook vaak thuis, maar word nu meer gecontroleerd
- Ik werk anders weinig tot nooit thuis, maar word nu meer gecontroleerd
- Ik werk anders ook vaak thuis, maar word niet meer gecontroleer dan anders
- Ik werk anders weinig tot nooit thuis, maar word niet meer gecontroleer dan anders
0 stemmers
Wow, wat vervelend dat je die druk voelt! Bij ons houdt juist iedereen een beetje rare werktijden aan, ik werk bijvoorbeeld tot 's avonds door en ben in de middag een paar uur vrij, andere collega’s zijn juist 's ochtends weer niet bereikbaar (omdat ze dan bijvoorbeeld hun kind onderwijs moeten geven). Ik heb juist het idee dat er meer tijd is voor flexibele uren dan normaal.
Ze kunnen mij niet controleren want ik denk dat ze serieus niet echt weten wat mijn werk echt inhoud / wat ik precies doe in mijn tijd.
- pleite -
Een vulploegleider van 41 jaar is 3 maart jl. op staande voet ontslagen door Action omdat hij op 20 februari jl. na werktijd een plastic tasje van €0,03 heeft ‘ontvreemd’. […] . Vanwege carnaval had hij twintig poncho’s bij zijn werkgever ingeslagen en afgerekend. Om de boel makkelijk te vervoeren pakt hij na zijn ’eigen dienst om acht uur ’s avonds een plastic tasje. De kassa is op dat moment al gesloten. Hij besluit op eigen initiatief een tasje te pakken, dat hij de volgende dag dan wel zou betalen. Dat vergeet hij echter en een paar weken later, bij terugkeer van zijn krokusvakantie, wordt hem medegedeeld dat hij per direct kan vertrekken. […] Wij hebben hem drie keer de mogelijkheid gegeven om alsnog te betalen maar dat weigerde hij. Toen hij dat na vier keer alsnog wilde doen vonden wij dat te laat, dan is dit de consequentie. Zijn eigen collega’s hebben hem hierop aangesproken. En bovendien was hij hier al een keer eerder op aangesproken.
Is deze tasjesdief terecht ontslagen?
- Ja, aan het zomaar meenemen van goederen zijn consequenties verbonden. Ook om zoiets kleins.
- Ja, eigen schuld had je maar eerder moeten betalen.
- Ja, omdat deze man later ook eerste weigerde te betalen.
- Volgens mij wilde de Action gewoon van dit personeelslid af.
- Nee, voor zo’n bedrag zou men er niet zo’n probleem van moeten maken.
- Nee, want zijn intentie was oorspronkelijk om gewoon te betalen.
- Anders…
- Als je poncho’s draagt vraag je er zelf om.
0 stemmers
Ik hoop dat het gevoel de komende weken afneemt. Mogelijks zit het gewoon in mijn hoofd hoor. Waarschijnlijk komt het omdat ik zoveel mogelijk op de normale uren probeer te werken en veel collega’s laat op de dag werktijd inhalen (omdat ze overdag druk zijn met hun gezin), waardoor het alleen maar lijkt alsof iedereen nu veel meer en veel langer werkt. Ik bespeur ook wat coronaprofileringsdrang bij bepaalde collega’s, dat helpt ook niet echt.
Ik word normaal heel vrij gelaten in mijn job, maar sinds de quarantaine krijg ik heel vaak de vraag wat ik aan het doen ben en hoe het vlot. Ik hoop dat het gezonde interesse is, maar 't is echt een groot contrast, normaal interesseert het haast niemand waar ik mee bezig ben en doe ik gewoon mijn ding 
Is wel heel vervelend inderdaad. Maar misschien voor hun ook een manier om soort van contact ofzo te houden?
Ja dat kan wel, ik hoop dat ik spoken zie