Stel je persoonlijke vraag #15

Ik lulde maar wat, even opgezocht en het is 0,3 graad.

Oh hahaha gelukkig maar

Stel dat je ongeveer 2 maanden geleden hebt afgesproken dat er over 2 maanden (nu dus, eigenlijk al 2 weken geleden, maar heb even afgewacht) een gesprek zal volgen over eventuele loonsverhoging. Zouden jullie nu nog dat gesprek durven aankaarten, terwijl het allemaal chaotisch is en een aantal takken van het bedrijf tijdelijk zijn gesloten door de crisis?
Het gesprek zou ongeveer 2 weken geleden plaatsvinden, maar door de chaos heb ik even afgewacht. Nu lijkt het alsof werkgever het is vergeten.

• Ja, gesprek aankaarten
  • Nee, wachten tot hij er zelf mee komt /wachten tot na de crisis

0 stemmers

Hangt wel een beetje van de situatie af: gaat het goed met het bedrijf waar je nu werkt, of gaat het slecht door de corona crisis? En je kent je werkgever een beetje: hoe verwacht je dat hierop gereageerd wordt, was het al touwtrekken om erover te beginnen of was het heel relaxed.

Sowieso kan je ernaar vragen of het goed is om dit nu in te plannen of er nog mee te wachten toch. Nee heb je, ja kan je krijgen. En je weet dan ten minste waar je aan toe bent, stel je werkgever zegt “nee wegens corona gaan we dit gesprek niet hebben”

Ik zou het sowieso aankaarten, dat jullie het gesprek hadden gepland, maar dan direct voorstellen om het te verplaatsen omdat het nu de tijd er niet voor is. Dan geef je wel aan dat je serieus bent over je carriĂšre en vervolgstappen, maar ook coulant bent. Dat zou ik doen denk ik.

9 likes

Hebben jullie al het ‘studievoorlichting kettingbericht’ op Facebook voorbij zien komen?

• ja
  • nee
  • waar heb je 't over

0 stemmers

wist jij dat oost-pakistan niet verbonden was met west-pakistan en nu bangladesh is?

• ja
  • nee

0 stemmers

oké gelukkig ik dacht dat ik een stukje algemene kennis miste

Ik wist niet eens dat er meerdere Pakistannen waren.

15 likes

ja ik heb ooit een presentatie van een architecte uit Bangladesh bijgewoond, best interessant qua vrijheidsstrijd en dat ze ook veel bakstenen gebruiken ivm hetzelfde deltalandschap als dat wij hebben.

3 likes

In het Engels vind ik het toch lastiger, wel heel leuk om te doen!

@Qwerty123 @Evenveel
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga even kijken hoe hij de aankomende week is (gestresst of niet) en dan beslissen of ik het zal aankaarten (en gelijk voorstellen te verplaatsen)!

3 likes

Ik heb bijna trauma’s van oraal mn temperatuur laten meten als kind. Ik kneep dan altijd uit angst mn billen heel strak bij elkaar maar dat was toen wel de beste manier. Als ik onder mn oksel meet krijg ik temperaturen altijd van 35,5. Sowieso niet betrouwbaar. Bij mn oor wel.

1 like

Omg ik ben niet de enige.

Hoofdsteden ken ik nu allemaal, ben nu de vlaggen aan het leren.

7 likes

Oh dit vond/vind ik altijd heel leuk. Ik slaap mega slecht dus dan is dat een mooi tijdstip ervoor.

Same here! Ook nu bezig met de hoofdsteden (verslavend helaas).

1 like

Rectaal bedoel je dan? Of vond je onder je tong gewoon heeel kut? Ik doe altijd tong omdat ik dat het makkelijkst vindt (en geloof ik net wat betrouwbaarder dan oksel)

Hoe is het met jouw spannende mail afgelopen? :kissing_heart:

1 like

Nee rectaal bedoel ik idd sorry!

Goed! Ik zit nu in een proces en ongeacht wat de uitkomst is ben ik helemaal gehoord en serieus genomen dus doet het me sowieso goed! En als de uitkomst positief is dan maak ik een grote stap :blush: maar duurt nog even voor ik dat weet

Super lief dat je het vraagt trouwens, dankjewel

9 likes