Stel je persoonlijke vraag #15

Geeft toch niks! Zo’n ding in je aars lijkt me nml ook echt heel kut haha

Onder je oksel ligt het er maar net aan hoe dicht je je arm knijpt heb ik het idee. En geen idee hoeveel je er dan bij op moet tellen. Rectaal kan gewoon maar op één juiste manier, er is geen foute meting mogelijk. Bij de dokter vragen ze wel eens of je koorts hebt ja/nee en dan willen ze ook precies weten hoeveel dan en op welke manier gemeten. Dan lijkt rectaal me de juiste manier en maar op één manier interpreteerbaar.
Mij boeit het verder niet, dat ding wordt alleen door mijzelf gebruikt en het duurt een paar tellen.

2 likes

Als je een paracetamol pakt, hoe pak je die dan?

• Gewoon, hap slik weg
  • Oplossen in water en drinken

0 stemmers

Van oplossen krijg ik instant flashbacks naar mijn pijn van m’n keelamandelverwijderoperatie dus dat doe ik nooit weer.

1 like

Eerst in vieren breken😬

7 likes

Ik slik er twee tegelijk door

13 likes

Twee tegelijk? Hoe groot is jouw keel? :joy:
Wel handig haha

En voor de hap, slik, weg -mensen. Bijt je ook op een paracetamol? Doe ik wel namelijk :joy:

• Ja hier ook een bij ter.
  • Nee, gewoon echt nee!

0 stemmers

Twee tegelijk, hap slik weg

In vieren en dan nog krijg ik niet alles weg #teamibu

4 likes

Iew ik dacht dat alleen oude mensen dat deden :flushed: bijna al mijn cliënten doen dat en krijg er gewoon kippenvel van. Smerig

1 like

Haha doe het al zolang ik mij kan herinneren :joy: maar mijn omgeving vindt het ook echt goor.

Ja die smaak!! Hoe kun je daar moedwillig op gaan knabbelen

17 likes

Ik loste het op in een minibeetje water en shotte het dan. Maar de laatste keer dat ik een paracetamol heb gebruikt is misschien wel vijf jaar geleden.

Ik doe ook bijten, maar dat komt omdat mij altijd verteld is dat je anders een maagzweer kan krijgen. :woman_shrugging: Zal vast niet kloppen, maar dat zit zo in mn hoofd haha.

Ik neem de ovale paracetamol! Veel makkelijker weg te slikken dan die ronde.

Ik ben op zoek naar een woning en ik denk na over geluiden van buren en welke verdieping het meest strategisch is om te wonen qua zo min mogelijk overlast; begane grond, tussenverdieping, of bovenste verdieping.

Bij een appartementencomplex: wat zou de verdieping zijn waarbij je het minst last hebt van buren en is dus de meest ideale verdieping om te wonen:

• Begane grond
  • Tussenverdieping
  • Bovenste verdieping

0 stemmers

En waarom kies je voor deze verdieping?
Ik heb er geen ervaring mee, maar op een onderste verdieping zul je wel voetstappen boven je kunnen horen, maar welke geluiden kun je goed horen van onderburen?

Huh je eet toch ook hele lepels met daarop eten weg? Dat is wel groter dan 2 paracetamols.

2 likes

Van onder hoor ik soms alleen badkamergeluiden, maar dat komt niet door de verdieping maar die ventilatiekanalen

1 like

Onderburen heb ik nog nooit gehoord maar bovenburen altijd.

3 likes