Stel je persoonlijke vraag #15

Je wil zien wat er gaat gebeuren?

1 like

FUCK YES doe het

Momenteel enorm geïrriteerd omdat de buurvrouw aan het schuren is. Maar dat had ik anders ook irritant gevonden.

Ben net verhuisd dus moet alles nog een plekje geven qua geluiden. Weet wel dat onze buurman en serre aan het bouwen is.

Mijn buurjongen scheldt een paar keer per dag heel intens en hard. Soms slaat hij dan met de deur. Laatste tijd ook weleens rond middernacht. Is wel irritant ja. Maar gelukkig geen harde muziek o.i.d.

Mijn buren hebben pas hun 1e kindje dus die hoor ik af en toe huilen.

Gewoon helemaal niet.

8 likes

Voor mensen die m’n “zak chips van huisgenoot gejat” verhaal hadden gelezen. Ik had vrijdag een nieuwe zak gekocht. Zaterdag was hij aangebroken. Zondag op.
Zo veel zelfbeheersing heb ik :’)

6 likes

Ja same

1 like

Dit inderdaad!!

1 like

Veel zelfbeheersing rondom mezelf uiten en mn emoties in toom houden, weinig discipline als het gaat om minder eten, meer sporten en dat soort dingen.

6 likes

ga ik NU beginnen met het trainen voor 5km hardlopen

• ja
  • nee

0 stemmers

uitslag om 18:30 telt

2 likes

Hhaha ik kan niet stemmen, zegt dat al genoeg over de uitslag :’)
Er staat :gesloten 1 uur geleden

1 like

als het goed is doet ie t nu

Nu staat er sluit over 11 minuten maar op een of andere manier kan ik nog steeds niet stemmen maar kan ook aan mij liggen hoor. Bij deze stem ik ja

hahaha oh jee ik ben zo incapabel met polls ik had m gewoon niet geopend

69% hihi

3 likes

Ik heb m’n haar gisteren oranje geverfd 🤷

5 likes

ik had dit gisteravond met mijn onderburen maar was ook wel een dubbele ergernis want ze hadden vrienden over en ik kon ze letterlijk verstaan, en ze waren ook heel erg hard aan het lachen de hele tijd. Dus ben ik maar even op de vloer gaan springen.

5 likes

Ik gun je het beste dus ik heb tegen gestemd.

Fak hardlopen.

10 likes