Stel je persoonlijke vraag #15

Ja klopt, in afleveringen die nu nog niet op Netflix staan. Als je benieuwd bent wat er ongeveer zal gebeuren dan zet ik het in een spoiler

Samenvatting

Een man is heel opdringerig en gaat veel grenzen over terwijl hij daar na kritiek zich niks van aantrekt

Ik vind dat altijd naar om naar te kijken

ik snap je wel. Het hebben van een kleine opgeruimde stash waarbij je alles gebruikt is ook echt fantastisch. Vooral als het allemaal producten zijn waar je heel tevreden over bent die gewon perfect werken voor jouw huid.

Mijn basis is inmiddels wel hetzelfde, dus daar heb ik niet veel meer van (foundation, concealer, primer, wenkbrauwspul), maar oogschaduw, blush en highlighter wisselt bij mij elke dag dus daar wil ik ook veel keuze in hebben. Ik heb het inmiddels wel zo ver teruggebracht dat ik niet meer vijf dezelfde tinten blush of lipstick heb.

En daar komt bij dat ik een sucker ben voor nieuwe producten dus er blijven dingen bij komen. Maar ik probeer ook wel steeds meer de holy grails te vinden. Ik had de afgelopen 3,5 jaar echt een favoriete primer, mascara en setting spray gevonden en van de ene op de andere dag lijken deze producten niet meer te werken. Dus nu is de zoektocht weer opnieuw begonnen.

2 likes

Mac lipsticks zijn imo ook nog steeds wel een van de beste. Die hebben ook een goede prijs-kwaliteitverhouding, zeker nu er vaker 20% korting acties zijn.

Kiko kom ik eigenlijk nooit meer omdat ik de verkoopsters daar over het algemeen zo typisch vind. Al hebben ze nog wel vaak mooie limited editions, vooral blushes.

Hahaha ja er zijn nog maar een paar reviewers, meestal zoek nu op ‘productnaam review temptalia’ dat heeft vaak het meeste resultaat. Maar ik vind haar reviews niet zo fijn als de OG beautybloggers die gestopt zijn.

1 like

Er is al een hoop gezegd over de bovenste verdieping en misschien ook niet direct gerelateerd aan overlast, maar ik zou zelf niet op de begane grond willen wonen als het even kan. Ik had een paar jaar terug een studentenkamer in een groot complex op de begane grond, maar dat was niet heel fijn. Iedereen die langsloopt kijk zo naar binnen (had wel van dat plastic op mn ramen en gordijnen dicht als het licht aan was maar toch). Maar wat ik dus vooral heel vervelend vond was het idee dat als ik een raampje openzette iedereen in theorie zo naar binnen zou kunnen komen. Niet dat dat ooit gebeurd is haha, maar vond het niet heel relaxed.

3 likes

Een Alex kastje van Ikea voor eigen gebruik en heb mijn koffer apart staan voor klanten, maar wissel het wel vaak. Gebruik ik alles? Jazeker.

1 like

Een make up tasje. Heb vorig jaar al mn make up weg gepleurd. En toen bij glossier alle basis dingen gekocht en dan als extra heb ik het modern renaissance pallet en een eye primer en wenkbrauw gel van a.b.h en ongeveer max 10 verschillende lipsticks. Meer heb ik niet nodig…

Door deze quarantaine overdenk ik mijn leven, dus ik wil nu graag mijn haarstijl veranderen.
Hebben jullie ook de neiging om iets aan je uiterlijk te veranderen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik draag thuis geen make-up en zie dus iedere dag mijn bleke kop met acne. Ik ben eigenlijk tegen hormonen slikken om een schoonheidskwaal op te lossen, maar begin het steeds meer te overwegen nu ik 24/7 tegen die acne aan moet kijken.

En vanochtend dacht ik: ooohh fake tan zou ook wel lekker zijn. Terwijl ik daar normaal ook echt geen fan van ben

2 likes

Vervelend dat je er nu zo mee zit. Ik heb geen verstand van acne maar misschien knapt je huid ook wel iets op na een paar weken weinig tot geen make-up?

Was het maar zo’n feest. Die mythe heb ik bij dezen ontkracht

Ah klote. Waarschijnlijk kan/ga je in deze tijden hiervoor niet naar de dokter hiervoor en hopelijk kun het als dit allemaal voorbij is het weer wat meer accepteren. Maar voor nu snap ik helemaal dat het gewoon kut is.

1 like

Lief dankjewel <3

1 like

Ja ik ook! Ik mis die tijd dat ik 's ochtends en 's middags (om 15h volgens mij) mn favo blogs afging, en meteen naar de kruidvat rende bij een goede review. Ik kijk nu voor reviews vaak op makeupalley.

9 likes

Ha hier ook! 2,5 week niks op mijn gezicht maar het wordt alleen maar erger. Ook opeens op mijn wangen terwijl die voorheen gaaf waren. Denk misschien wel door de stress dat het nu verergert. Ik was vorige maand van plan naar de huisarts te gaan om iets nieuws te proberen/vragen, maarja, kan nu ook wel paar maanden worden uitgesteld.

Ik denk dus hele tijd sinds ik met een fronsrimpel al wakker word; zou ik botox nemen wanneer deze ellende over is.
En iets aan mijn haren laten doen. Maar ik weet niet wat. Had van de week bijna de neiging om de spiegel in mijn huis met een doek te bedekken omdat ik ook gek werd van mijn hoofd; dat weinige haar :sob: en dan ga ik foto’s van drie jaar geleden erbij halen en mezelf kwellen “ja je had echt meer haar toen”.

1 like

Niet aan mezelf, wel aan mijn huis

1 like

Ik wil mijn haar eraf. Gemilimeterd. Al een tijdje. En nu kriebelt het echt heel erg om het gewoon te doen.

17 likes

Perfecte tijd om het te doen!

1 like

Jaaaa doe dit, zo stoer! En post foto’s van het proces hier!

1 like

Ik durf het nog niet hoor!! En heb geen tondeuse :frowning: maar ik doe het nog wel!!

DOE HET.