Ik heb laatst, ook uit verveling, mijn adresboek opgeruimd en al die nummers verwijderd
Het is mijn droom om met al mijn mislukte dates ƩƩn Houseparty gesprek te openen. En mijn nachtmerrie uiteraard
Thanks for spending an evening with me
Wat ik hoop: kinderopvang open
Heb jij dit weekend:
- Een wandeling gemaakt
- Uitgeslapen tot minstens 10.30
- Alcohol gedronken
- Drugs gebruikt
- Een bordspel gespeeld
- Gewerkt
- Een boek gelezen
- Meer dan 100 euro online geshopt
- Gedanst
- Je nagels gelakt
0 stemmers
Kneiter vet haar. De beste tijd om mān haar minder vaak te wassen en te ātrainenā.
Dit is mijn laatste poging hahah, zelfde hopeloze slappe dunne haar.
Ik ben van om de dag wassen naar een keer per week gegaan, maar las hier op het forum dat niet elk haartype daar geschikt voor is. Weet alleen niet meer voor welk haar dat zo is;p
Geen van dit alles.
Voor hoeveel geld heb jij nu kaartjes voor concerten, theater, festivals etc etc in de ijskast staan, omdat je niet weet of dat doorgaat en of je je geld terug krijgt?
(Bedragen in euroās, had geen zin om elke keer het euroteken te zoeken)
- 0
- 0-50
- 50-100
- 100-200
- 200-300
- 300-400
- 400-500
- 500+
0 stemmers
41 euro voor een voorstelling van Henry van Loon, voor 7 mei, maar ik ga er vanuit dat het niet doorgaat. Ik ga mān geld niet terugvragen, heb het ongeveer een jaar geleden gekocht dus dat geld mis ik niet ineens
Kaartjes voor Patrick Laureij, vet balen! Al een jaar in huis, vriend wilde er zo graag heenā¦
Festival tickets had ik gelukkig bewust nog even mee gewacht.
@Ventilator daar ben ik vorig jaar heen geweest, hele leuke show! Hopelijk word het verzet, dat gaat Patrick Laureij wel proberen
Formule 1 kaartjesā¦
Het meeste wordt wel verzet volgens mij, dus misschien gaat het later dit jaar alsnog door!
Celine Dion
Ohh dat is echt zuur
Ik ook niet. Had veel zin in dtrh en de Vierdaagse feesten maar ik denk dat het allebei niet door zal gaan.
Pinkpop, Rammstein, the Killers en Pearl Jam
Ik heb mijn haar afgelopen zaterdag gewassen na meer dan 2 weken en het was nog niet vet. Terwijl ik voorheen het echt wel zeker 1 keer per week moest wassen. Maar dat heeft er meer mee te maken dat mn haar heel droog is en beschadigd dus het wordt amper nog vet. Soort geluk bij een ongeluk.
Oh trouwens, in het DM topic (duitse drogist) staat een hele fijne shampoo tegen vet haar. Echt een aanrader!