Stel je persoonlijke vraag #15

Hoeveel geld ben jij bereid uit te geven aan kunst voor in je woning? Stel dat je het helemaal te gek vindt, dan mag het maximaal kosten:

• €1 - €50
  • €50 - €75
  • €75 - €100
  • €100 - €150
  • €150 - €200
  • €200 - €250
  • €250 - €300
  • meer dan €300

0 stemmers

Ik fohn nu niet en gebruik ook minder haarproducten, was mn haar sowieso al weinig maar het wordt nu tussen wasbeurten in helemaal niet vet…

Voor 1-50 euro kom je niet veel verder dan een super originele Desenio poster, denk ik.

33 likes

3 hardloop evenementen, waarvan ik al heb gehoord dat ik geen geld terugkrijg. 1 feestje koningsdag en 1 festival. En nog een seizoenskaart voor voetbal die ongeveer 1/4 seizoen niet gebruikt wordt

Ticket voor het concert van The Script maar deze gaat verzet worden en ik had een retourtje naar Berlijn geboekt,maar als het goed is krijg ik daar het geld van terug of ik mag inboeken naar een andere datum.

Concert van Caribou, maar dat is nu verzet dacht ik.

2 likes

Als jij bladen zoals de Allerhande leest (of soortgelijke bladen van andere winkels), lees jij dan ALLES of bekijk je alleen de recepten?

• ik lees ALLES
  • ik lees/bekijk alleen recepten
  • ik lees die bladen überhaupt niet

0 stemmers

Ben nu namelijk recepten die mij lekker lijken eruit aan het scheuren en aan het verzamelen in een ringband (mijn ā€˜eigen’ receptenboek haha) maar er staat zoooooveel - naar mijn idee - overbodige informatie in!

1 like

Thanks voor deze tip! Vanochtend aangezet en bijna klaar.

1 like

Verslavend he? Superleuk dat je bent gaan kijken!

Ja! Ik vind dit thema zo interessant. Boek van Laura H ook echt in een paar dagen gelezen.

1 like

Ik wil echt niet weten hoeveel schermtijd ik heb gehad de afgelopen week. Ik negeer het rapport dan ook steevast.

2 likes

Heb jij in deze coronatijd al:

• Een nieuwe hobby gestart
  • Netflix party gedaan
  • Houseparty gedaan
  • Eten bij een restaurant afgehaald die normaal geen afhaal doen
  • Geld gegeven aan een organisatie of individu om te steunen
  • Thuis gesport
  • Grote schoonmaak gedaan
  • Een kast of kamer opgeruimd
  • De politie gewaarschuwd over mensen die coronaregels overtraden
  • Je geĆ«rgerd aan iedereen die ineens productief is
  • Eigenlijk helemaal niks atypisch uitgevoerd

0 stemmers

Ik wil je echt bedanken voor deze poll! Dankzij jouw bericht kwam ik op het idee om mijn global-topo op te schroeven. Nu ik ā€œfind countriesā€ in meeste werelddelen onder de knie heb (alleen Afrika lukt me nog maar matig) ben ik zelf doorgegaan op Rivieren, bergen, etc. haha. Love it

3 likes

Ik ook! Ik kocht 'm vorig jaar en had 'm in minder dan 48 uur uit. Inderdaad superinteressant thema.

1 like

Heb je de film The Matrix gekeken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat vond je er van?

• Heel leuk
  • Leuk
  • Niet zo leuk
  • Stom

0 stemmers

Zijn jullie bekend met berenjacht?

• ja
  • nee

0 stemmers

Oke, voor wie het niet wist: bij berenjacht zet je een knuffel voor het raam. Kinderen kunnen dan door de buurt wandelen en beren spotten.
Heb je al een knuffel voor het raam?

• Ja, specifiek een beer en deze ook aangemeld op de facebook pagina van berenjacht.
  • Ja, wel een beer maar ik heb deze niet aangemeld.
  • Ja, ik heb wel een knuffel neergezet, maar geen beer.
  • Nee, ik ga het niet doen (heb geen knuffels/vind het stom/woon te hoog of afgelegen/is niks voor mij)
  • Nee, maar ga het nu wel doen

0 stemmers

1 like

Vanavond nog een rondje gedaan met mijn dochter. Vind t een leuke actie omdat we zo een rondje om kunnen met een doel.

2 likes

Ik wilde me aanmelden maar het was al vol!

Ik heb me aangemeld op de lokale lijst, de buurkinderen vonden hem heel leuk!

Ik woon te hoog maar wil er misschien wel eentje in mn auto neerzetten!

1 like