Stel je persoonlijke vraag #15

Esprit meisjes?

Ik was best wel een een kreng. En ik ben nog steeds verbaast dat bepaalde mensen sommige dingen voor mij deden.

1 like

Wij noemde dat altijd veromodameisjes.

20 likes

Nahh vind ik zelf niet helemaal want esprit associeer ik toch wel met tuttiger dan ik ooit ben geweest. Daar voel ik me niet echt mee aangesproken

1 like

Het hangt vooral af wat je met haar contractueel hebt afgesproken. Anders kan ze het inderdaad laten voorlopig.

1 like

Whatever en beuty

1 like

@Coco Ik was al nieuwsgierig of mensen zichzelf onder de mean girls zouden scharen. Maar ergens lijken alle hokjes overlevingsstrategien dus achteraf begrijp ik het helemaal.

@anon42392789 Dat is inderdaad ook een goede. ‘Grijze muisjes’ vond ik te negatief klinken.

@kali Ah heerlijk, twee verschillende stijlen en vriendengroepen. Gewoon overal het leuke van meepikken, precies de reden waarom hij ook meerkeuze is.

@Eddie Dat bedoelde ik denk ik wel met outsiders hoor! Een beetje de loners die hun eigen pad trekken.

@midheavenmoon Doet mij denken aan de tijd dat we iedereen ‘wannabee’ noemde, zo gemeen ook :joy:

Zelf nu spijt dat ik geen fashionistas heb toegevoegd.

4 likes

@midheavenboon :joy:

3 likes

Haha ook een goede naam wel :sweat_smile: Heb hem toch maar aangepast.

1 like

Ik zat altijd op s&f, maar ken die namen die je noemt ook, volgens mij keek ik wel op whatever.

2 likes

Hoewel ik me ook kostelijk heb vermaakt met de vele shoptopics!

1 like

Ja, heb in die tijd veel verschillende namen gehad omdat ik ook een aantal keer geband ben. Laten we het op puberteit gooien.

2 likes

One issue forummer, verder kom ik ook niet haha

2 likes

one issue forummer, lurker, trol

2 likes

Dat heb ik ook hoor, ik moet mezelf nog steeds regelmatig aanspreken op special-snowflake-gevoelens.

4 likes

‘lief dagboek’, sjw

2 likes

Aanvulling: activist, doemdenker, moedermaffia?

2 likes

Beutybloggers (mensen die alleen in de blogtopics lezen en posten)

2 likes

Sowieso nog even aankaarten en benadrukken dat ondernemers elkaar lekker extra moeten steunen nu!
Of doe het lekker andersom, zet je werk op je eigen LinkedIn, Instagram etc en tag haar bedrijf. “Wat leuk dat ik dit mocht maken voor -bedrijf van vriendin-!”
Exposure 2 kanten op.

8 likes

Hahaha acticist, very heteronormatief van je

3 likes