Stel je persoonlijke vraag #15

Ik vind het echt leuk dat ik een keer kan meelezen tijdens wat actie ipv 's avonds teruglezen :upside_down_face:

2 likes

Ja graag zelfs, uitstekende aanvulling.

2 likes

Echt altijd als iemand post “de sfeer is slecht laatste tijd” ben ik in totale verwarring omdat ik geen enkele verandering opgemerkt heb.

28 likes

hahaha ja, soms denk ik dat het wel komt omdat ik vaak pas na 3 weken erachter kom dat er een nieuw WJEKW topic oid is maar verder is die sfeer vooral schijn (in mijn ogen)

5 likes

wisten jullie dat als je een streepje (-) onder je bericht plaatst het groter/dikgedrukt wordt

• ja
  • nee

0 stemmers

Ha wat leuk! Hier herken ik mezelf wel in, ondanks dat ik het altijd lastig vind mezelf goed te verwoorden hier.

Ahhhh dit gebeurde me laatste toen ik een opsomming wilde maken

4 likes

voel me hackermijtTM

35 likes

Wat is hier trouwens het nut van

2020-03-30T13:00:00Z

18 likes

Nou bedankt, nu gaat het forum ontploffen om 3 uur!

13 likes

Oh god niet weer!! En dat het dan weer nog 2 uur duurt en iedereen een beetje zo zit van ja pull the plug nou maar, we zitten er al uren klaar voor.

4 likes

can’t wait for De Biechten

6 likes

Nog 1 minuut kom maar op!

1 like

Nu we het toch over je forumidentiteit hebben: hoe zit de verhouding bij jullie?

• Ik heb meer likes gekregen dan gegeven
  • Ik heb meer likes gegeven dan gekregen

0 stemmers

Ik ben wel echt een serial liker

image

10 likes

Ik ben hier zwaar verbaasd over (en een klein beetje trots hahahaha)

of is dit nu een (not so) humble brag

Haha ik ook! Maar ik heb een post met heel veel likes gehad en daar zat ik echt op te kicken :sweat_smile:

Net zoals ik het altijd heel belangrijk vond om meer volgers dan volgenden te hebben op twitter en instagram haha

1 like

Hahaha ook zo’n dingetje inderdaad. Lukte mij overigens niet echt goed, was alles behalve populair. Heb net even gecheckt en zie dat ik dat nu wel heb (muahahaha), maar komt vooral omdat ik laatst grote schoonmaak heb gehouden in mijn volglijst

1 like

Haha ik wilde deze post liken maar was me toen opeens hyperbewust van wat mijn like dan waard zou zijn voor jou (ik hoef geen antwoord hoor). Maar wel herkenbaar ja! Sommige mensen liken heel veel ook en er zijn ook sporadische likers (in mijn beleving althans, misschien liken ze mij gewoon niet) en als ik van die laatste een like krijg ben ik helemaal vereerd.

3 likes