Ik kom tot de conclusie dat ik niks zinnigs bijdraag aan dit forum nu :")
Dit is bij mij echt elke dag anders geloof ik. Soms heb ik een pisbui en dan kan ik maar beter nergens reageren want het is nooit aardig en dus bijna trollen.
Verder meestal lief dagboeker, heerlijk.
Ik mis âUniekâ of âSpecial snowflakeâ hallo
Zeker niet, ik ben in alles uniek hoor!!!1!
Ik ken iedereen die âlurkerâ heeft gekozen
Ik was bevriend met mensen uit alle groepjes die we zoân beetje hadden maar ook niet populair ofzo. Had ook geen bijzondere kledingstijl die ergens in pastte.
Ik haal iedereen altijd door de war en dat ergert me maar aan de andere kant vind ik het echt te Sociopaat om lijsten bij te gaan houden van wie wie is en waarvan ik ze ken.
Op reddit kan je mensen een snelle tag geven die alleen jij kan zien (bv. Fucking irritante zeiker) en dan weet je direct van âAh dat is die ene weerâ.
Oh ja, dat kunnen wij moderators ook
Hahahaha dit is zo chill
Ik zou tyfuswijf nooit met een hoofdletter typen.
Ik was zoân overachiever/creatief kind dat heeeel graag een jaarboek wilde maken, wanr dat hadden we niet op school. Ik was al voorzitter van de schoolkrant maar blijkbaar was dat niet genoeg Niemand wilde alleen in mân jaarboekcommissie dus toen ging het niet door haha sad
We hadden in het examenjaar een soort jaarboek en iedereen moest een stukje tekst inleveren. Ik had dat ook gedaan. Die van iedereen stond er in, behalve die van mijâŠ
Vind het achteraf gezien niet erg haha
Ik weet echt niet wat ben?? Iemand een idee?
Ik mis de optie: ik ken de meeste niet genoeg.
De eerste pol kan ik niet echt invullen, want ik weet niet goed of mensen hem naar waarheid hebben ingevuld, denk het wel? Geen idee.
Tweede pol, ga je gang iedereen, leer er graag van.
Het klopt wel wat je zegt haha, het doet me wel iets, maar ik denk er wel over na en denk niet âjoee klopt vast nietâ.
- Pepsi
- Coca-Cola
0 stemmers
Haha ja wij hadden hetzelfde samen met je foto en dan een stukje tekst. Alleen was bij mij tekst per ongeluk de tekst van iemand anders gedrukt Die van haar stond er dus twee keer in.