Fucking kut verdient ook geen aandacht meer ook niet negatief dus deze poll moet ook weg om die reden
Gebrek aan interpunctie is uit protest tegen die domme kutpuntjes ik haat rumag
Fucking kut verdient ook geen aandacht meer ook niet negatief dus deze poll moet ook weg om die reden
Gebrek aan interpunctie is uit protest tegen die domme kutpuntjes ik haat rumag
Ik heb nog steeds hoop op een rel.
ik deel altijd gratis een unfollow uit als mensen dingen van RUMAG delen op IG
handig zo’n identificatiemechanisme
Blijkbaar heeft rumag ook een theatershow, vraag me af of die inhoud ook gejat is.
Heb jij gemene/negatief grappige bijnamen voor forummers?
0 stemmers
Heb jij positief grappige bijnamen voor forummers?
0 stemmers
In mijn geval heb ik wel een paar van ‘oh mannenhater heeft weer gepost in…’ en een paar groffere bijnamen voor als ‘eendje1 en eendje2’ weer het met elkaar aan de stok krijgen. Ik ben benieuwd of meer dat hebben, heet er iemand ‘de neus’ in de krochten van jouw gedachten op het forum?
Ja met alles eens. En idd m’n werk… daar word ik zelf ook wel eens moe van.
dit wordt vast een juicy dag, zin in

Jouw bijnaam is geen mannenhater 
ik heb ook het idee dat de sfeer altijd wel hetzelfde hier is maar zodra er 1(!) verhitte discussie is opeens overal “dE sfEer Is Zo SleCHt de laatste tijd” valt
Ik vind het echt leuk dat ik een keer kan meelezen tijdens wat actie ipv 's avonds teruglezen 
Ja graag zelfs, uitstekende aanvulling.
Echt altijd als iemand post “de sfeer is slecht laatste tijd” ben ik in totale verwarring omdat ik geen enkele verandering opgemerkt heb.
hahaha ja, soms denk ik dat het wel komt omdat ik vaak pas na 3 weken erachter kom dat er een nieuw WJEKW topic oid is maar verder is die sfeer vooral schijn (in mijn ogen)
0 stemmers
Ha wat leuk! Hier herken ik mezelf wel in, ondanks dat ik het altijd lastig vind mezelf goed te verwoorden hier.
Ahhhh dit gebeurde me laatste toen ik een opsomming wilde maken
Wat is hier trouwens het nut van
2020-03-30T13:00:00Z
Nou bedankt, nu gaat het forum ontploffen om 3 uur!