Sommige dingen kun je echt niet neerknallen.
@Karl_Lagerfeld oh dat zou wel lullig zijn en interessant.
Sommige dingen kun je echt niet neerknallen.
@Karl_Lagerfeld oh dat zou wel lullig zijn en interessant.
Ja het was wel interessant volgens mij maar kan het me niet meer helemaal herinneren wat er nou gezegd werd
Hoe moet ik dat nou weten? Is er geen quiz of zo? 
Zij woonde in amerika vgm maar zit niet meer op t forum
Ja over jeg elsker dig en marbella? Ofzo. Kan het me niet meer goed herinneren
Sorry maar ik snap heel die pol niet
Pfff dan wil ik niet lezen dat mijn zelfgekozen optie niet klopt 
Sowieso @Rozecoupeschaar, die loopt voor mij gewoon altijd in jurkjes van de winkel in IJmuiden met rommel in d’r slaapkamer 
Ik mis Marbella
Ik niet.
Ik weet niet wat ik hierop moet antwoorden, sorry!
Hoeft geen antwoord op hoor.
Moet het ook anders formuleren: niks tegen haar zelf, maar mis al het drama om haar heen niet.
Dit kan ik me ook herinneren idd! Iemand had echt iets super naars over Jeg Elsker Dig gepost en toen werd het anoniem account opgeheven geloof ik.
Ah ja, ik dacht al, kan me niet herinneren dat jullie een vete hadden. @Salinger ik denk het wel, ze zat laatst ineens in de chat onder haar andere account
Zo weet je nog dat zij ineens een vriend had. Pff
KIJK MAMA IK BEN POPULAIR!!
(Ja nee serieus. Zo nuchter ben ik niet hoor. Ik ben een sucker voor aandacht en wil graag door iedereen leuk en grappig gevonden worden maar tegelijkertijd is dat natuurlijk zoooo niet goed voor mijn cool-girl imago dus ja. Ik doe eigenlijk maar wat)
Heb met niemand openlijk op het forum een vete gehad ooit denk ik. Wel eens heftige discussies met Eva lina (wie niet), dat hebben we in het echt wel eens uitgesproken met elkaar (wonen in dezelfde stad). En wel een beetje haat van mijn kant naar iemand, maar nooit openlijk op het forum. Wel in het echt, dus dat weet ze ook.
Huh die heeft toch een ban?
Marbella vgm niet. Ze is nooit echt volledig mee gegaan naar hier.
Oh wacht zainab. Ja die had toch een perma ban…
Ja zainab?? Wat had ze gedaan dan? Of was t vrijwillig