Haha ik heb dit de helft van de tijd precies andersom
Ja nee jullie weten niet dat dit mijn afscheidsspeech was en over 1 week kom ik terug als kleinezeehondmeid
Ik zou het zo leuk vinden als lurkers ook eens mee zouden posten. Is toch niet leuk joh, alleen meelezen. En als je je niet als een complete idioot gedraagt, valt het niet eens op dat je nieuw bent (afgezien van die enorme melding boven je eerste post dan).
Ho eens, sommige mensen geloven nog dat er hier heus geen populaire mensen zijn
Ja ik heb het genegeerd
Populair staat toch gewoon gelijk aan veel posten en dat mensen je daarom snel herkennen. Heeft mijns inziens niet zoveel te maken met wie het leukst gevonden wordt.
Hahahah ik had ook eigenlijk niet anders verwacht
wel een aantal inderdaad! @tuula, @zwaardvis, @Dazed en @NothingAboutSam zijn degene waar ik meteen aan denk!
Niet echt verhalen schrijver, meer dramaqueen op whatever
Overigens zie je het nu ook aan de mensen die het meest genoemd worden als leden waar je een zwak voor hebt. Die gaan way back of posten heel veel. Dus ik hoop dat niemand zich ongeliefd voelt daardoor. De mensen waar je het vaakst dingen van leest, blijven je ook het beste bij volgens mij. Dus die namen zullen eerder boven komen.
Ok dan nog tijd voor een beetje drama:
Ik vind mensen die veel posten op dit forum overwegend…
- Gezellig
- Populair
- Sneu
- Inspirerend
- Irritant
- Een kliekje
- Allemaal losse individuen
0 stemmers
Je mag meer kiezen want je kunt natuurlijk niet iedereen over 1 kam scheren
Haha Aw ik voel me vereerd ik heb ook wel een zwak voor jou omdat ik je heel tof vind. En voor @Karl_Lagerfeld want ik wil haar zijn
en @dazed en @radio heb ik een crush
Was dat op t egf nou altijd rond nieuw jaar. Van die topics waar je dan je favos ging opnoemen en dat iedereen lijsjtes had met al zn forum matties
Is het al een kliekje als je veel op dezelfde mensen reageert? Want er zijn veel verschillende kliekjes die vaker op elkaar reageren dan op andere denk ik. Maar denk niet dat je er automatisch vanuit kunt gaan dat die mensen ook 24/7 appen.
Dat doe ik iig niet. Ik app alleen met mn lovah
Heb het uiteraard over mezelf
Wij ook, met jouw lovah.
Hahaha oh ik ben een beetje een creep die veel likes uitdeelt maar zelf niet veel post.
Oohh echt haha had altijd zo’n idee dat jouw insta heel geheim is, maar dit verklaart wel iets
Ben ik jouw lovah… je slide namelijk vaak in mn dm…
KOERIKITAKKA TI
Nou ik heb uitgeschreven dus als ik me weer inschrijf begin ik met een schone lei dus dan kan ik weer 1 iemand aanvallen