Stel je persoonlijke vraag #15

Ik ben zo blij dat ik met de populaire @Unquestionable in een kliekje zit :two_hearts:

4 likes

Hahaha ja ik kwam er een tijdje terug achter maar vond het ook zo gek om te zeggen en wist ook niet of je daarop zat te wachten, omdat we elkaar verder niet kennen ofzo. Nu zit ik hier ook niet per se heel anoniem, maar vind het nog wel knap dat je het uitgevogeld hebt haha, volgens mij staat m’n instagram hier niet meer en sowieso staat ie op privĂ©. Maar dat is ook allemaal schijnveiligheid he :stuck_out_tongue:
Geloof dat ik erachter kwam toen ik je ook een keer zag bij een sportles hier in de buurt en dat kon ik ook linken aan een post hier ofzo en toen was het best makkelijk te achterhalen met minimaal detectivewerk haha (openbare insta’s zijn altijd fijn).

Wel grappig, ik ben zelf dus ook zo’n stalker en heb best goede skills (net als @Pantalones haha) en dan zie ik ze ook wel eens en dan denk ik ‘oohh ik weet dingen van jou’, maar het is een gek idee om ook eens aan de andere kant te staan :sweat_smile:

7 likes

Haha oh my. Ik voel me zwaar gevleid jongens :heart: Ik vind jullie allemaal lief

(Maar @Anna88 & @Jeminae zijn m’n favo’s)

5 likes

Blijkbaar heeft mevrouw @Unquestionable nog niet genoeg veren in dr reet gehad vandaag, ze VRAAGT me gewoon om haar te taggen
 Nou bij deze hoor!

Maar stiekem ben ik helemaal happy to be part of your kliekje!

3 likes

Ik krijg hier toch wel een beetje braakneigingen van.

17 likes

Hahahahha bitsj

Wel lekker met mondkapje op

2 likes

Ja die idd! Haha ja als we oooooit weer naar kantoor mogen

2 likes

Inderdaad. durfde het zelf niet te zeggen

Het voelt daardoor ook echt niet veilig hier

5 likes

Vinden jullie het ook allemaal te kumbaya hier

• Ohnee hoor ik kan echt niet tegen herres.
  • Ja er mag wel weer een discussie komen.
  • Bring back eva lina bitte sehr

0 stemmers

Evi is in onze gedachten zo veel beter dan ze eigenlijk was.

Het was toch 90% humble brags over lege koelkasten en mini maaltijden en 10% gezeik over een tennis vriendin die nooit wilde tennissen.

We verdienen beter.

57 likes

Jaa maar dan had ik nu wel iets om me aan te ergeren hahaha

Oke bring back fangirl123

3 likes

bring back 15 accounts

5 likes

Oehh i see you

Ik ergerde me eigenlijk niet eens aan haar. Maar toen waren er tenminste nog discussies.

Zij leest hier nog wel eens mee en zal dit vast leuk vinden :joy:

3 likes

Ja! Ik vond haar haar altijd zo mooi, was daar echt jaloers op

2 likes

Ze is nog niet in mn dm geslide

2 likes

Ik vind het jammer dat jij niet weg gaat

6 likes

Ja die is echt in het niks opgegaan he?

9 likes