Voor mij sowieso @anon46421473. Verder heb ik nog wel een zwak voor oa @Kurisu @boemboem @Crystalfire en nog wel meer meiden maar zij zouden nooit echt iets schurends posten denk ik?
Ja, guilty! Zat het uit te stellen omdat ik het bij vrij veel forummers heb, maar natuurlijk nu niet op alle namen kan komen. Anyway, ik heb het ook bij jou, bij @monkeyslut heel sterk, ook bij @Karl_Lagerfeld, maar ook @anon28710462 en die gymdocente met 2 kleine kinderen, kan even niet op de naam komen! Zelfs na vakantie een heel moeder en kind topic doorgespit om te kijken of haar baby al geboren was haha. Ahh @Unquestionable dus! Oh en @Chuckie ook
Omgekeerd heb ik het trouwens ook wel, dan zie ik een prima post en dan zie ik de forummer erbij en dan denk ik hmmm toch niet
Vinden mensen dan dat er kliekjes zijn op het forum en zo ja welke?
Er is sowieso een grote appgroep toch? Dat vind ik ook een kliekje.
Hahaha! Jij ook de mijne, omdat we twins zijn en je zo lief bent
Oh ik heb ook voor aardig wat forummers een zwak ja! Onder andere voor @Pantalones, @Maestoso, @Vaiana en @Lentex maar ik vergeet er sowieso vet veel nu. Had ook wel een zwak voor Jauregui altijd maar die is weg toch? @kali en @death_by_sexy is wederzijds
Ik zit trouwens wel in een appgroep (geen supergrote) maar dat voelt niet als een kliekje, op Whatsapp gaat het ook eigenlijk nooit over het forum en heb met de meeste meiden ook amper contact op het forum (weet veel mensen en usernames niet eens te koppelen lol)
Oh haha lekker dan
Nee ben niet verlegen eigenlijk. Juist grijs ja.
Helemaal niet waar!!
Heb je wel eens meegedaan aan een spelshow op tv?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ahw lief
Niet zoiets van ahwww maar meer dat ik het niet echt serieus neem of het me boeit wat bepaalde mensen posten dus in die zin kan ik veel van ze hebben
Voor mij zijn het @Lula, tough love Dat je me zou bannen geloof ik meteen helemaal. Ook een reden waardoor ik me soms in zal houden. Want lijkt me echt fucking gênant. Nog erger dan de basic fit brief.
@Zemraluani en @Soy.peor maken het forum echt hilarisch voor mij. Heerlijk. Kan me voorstellen dat sommige mensen zich storen aan deze/onze humor.
En bij @Yzile denk ik echt heel vaak ‘dit ben ik’ alleen breng jij het met iets meer klasse. Maar dat zie je ook aan je avatar.
@Oprah, @Krabsalade en eigenlijk de rest van de limburgcrew. Want vla.
En misschien onverwacht ook wel echt @Luzarl daar heb ik wel echt een zwak voor. Ben zelfs lid van de avro geworden voor haar! Dus dat zegt toch wat
Ohja en @Monstertruck natuurlijk. Fuck helemaal vergeten! En vast nog meer mensen omdat ik niet in namen denk maar in avatars
Haha nee in mijn hoofd is dit ook een kliekje… misschien met nog wel paar andere erbij. Ik krijg vooral het idee omdat jullie allemaal mensen zijn die niet heul veel persoonlijke details delen over hoe je eruit ziet bijv en toch vaak dingen tegen elkaar zeggen waaruit blijkt dat jullie elkaar buiten het forum spreken/elkaar hebben gezien
Hahaha nee de KRO maar daar ben ik je nog steeds dankbaar voor!
Ho even. Nu je het zegt, hoe is het afgelopen met die brief
Lijkt wel een awardspeech. Doe eens rustig joh!
Ik vind alle populaire mensen leuk de rest kan me de tering krijgen.
Hebben jullie ook dat je een forummer op een bepaalde manier voor je ziet door gedeelde shoplogs of info over uiterlijk?
- Ja dit heb ik ook
- Nee ik zie geen enkele forummer voor me
0 stemmers
Zo zie ik @grace bijv altijd voor me in die monki jumpsuit omdat ze een keer zei dat dat haar lievelings is hahah