Stel je persoonlijke vraag #15

Pfff dan wil ik niet lezen dat mijn zelfgekozen optie niet klopt :no_mouth:

1 like

Sowieso @Rozecoupeschaar, die loopt voor mij gewoon altijd in jurkjes van de winkel in IJmuiden met rommel in d’r slaapkamer :ok_hand:t2:

8 likes

Ik mis Marbella

11 likes

zeg nee tegen poll shaming

1 like

Ik niet.

1 like

Ik weet niet wat ik hierop moet antwoorden, sorry!

7 likes

Hoeft geen antwoord op hoor.
Moet het ook anders formuleren: niks tegen haar zelf, maar mis al het drama om haar heen niet.

5 likes

Dit kan ik me ook herinneren idd! Iemand had echt iets super naars over Jeg Elsker Dig gepost en toen werd het anoniem account opgeheven geloof ik.

Ah ja, ik dacht al, kan me niet herinneren dat jullie een vete hadden. @Salinger ik denk het wel, ze zat laatst ineens in de chat onder haar andere account

1 like

Zo weet je nog dat zij ineens een vriend had. Pff

2 likes

KIJK MAMA IK BEN POPULAIR!!

(Ja nee serieus. Zo nuchter ben ik niet hoor. Ik ben een sucker voor aandacht en wil graag door iedereen leuk en grappig gevonden worden maar tegelijkertijd is dat natuurlijk zoooo niet goed voor mijn cool-girl imago dus ja. Ik doe eigenlijk maar wat)

1 like

Heb met niemand openlijk op het forum een vete gehad ooit denk ik. Wel eens heftige discussies met Eva lina (wie niet), dat hebben we in het echt wel eens uitgesproken met elkaar (wonen in dezelfde stad). En wel een beetje haat van mijn kant naar iemand, maar nooit openlijk op het forum. Wel in het echt, dus dat weet ze ook.

2 likes

Huh die heeft toch een ban?

Marbella vgm niet. Ze is nooit echt volledig mee gegaan naar hier.

Oh wacht zainab. Ja die had toch een perma ban…

Ja zainab?? Wat had ze gedaan dan? Of was t vrijwillig

1 like

Mensen lastig vallen hier in dm’s enz

Althans mij iig

1 like

Omg! Achter gesloten deuren! Nu heb ik gelijk zin om dat weer te kijken. Fantastische televisie was dat hahaha

5 likes

Oh meen je! Vaag

Zal hier ook wel weer haat om krijgen maar ik vind het echt nergens op slaan dat er nu lullig wordt gedaan over mensen/accounts die hier niet eens meer zitten.

6 likes

Hoezo nergens op slaan. Is gewoon soort van herinneringen ophalen