Ja op een lullige manier. Vind dat echt heel laag. Maar idd ik weet dat dat niemand boeit.
Eva lina was toch diegene die toen uit elkaar ging met haar vriend en steeds tips vroeg
Misschien onthul ik het. Ooit.
Hmmmm heb zon idee dat jij je naam hebt veranderd zodat wij steeds zin hebben in kaassoufles!
Ben blij dat die foefforlife op t egf is gebleven!!
Ah ik vond Jeg een leuke forummer
Maar dan kan je de open topics toch gewoon lezen? Anyway, ze zat in de chat, weet ook niet hoe en wat
Is dat topic over die chat open ja? Gelukkig kunnen vieze mannetjes niet zomaar hun piel showen
Haha ik dacht huh nee ken ik niet. Maar ineens een halfuurtje later kreeg ik een flashback. Ik weet nog dat ze in een ziek mooi huis woonde maar die inrichting was zó lelijk. Echt totaal niet wat ik verwacht had bij zoān huis en dat vond ik zo raar. Achteraf was het gewoon typisch Amerikaans geloof ik.
Verder kan ik me echt niks meer herinneren over deze serie behalve dit.
Zij kon niet discussiƫren
Dat kunnen de meeste mensen niet.
Iemand had die perongeluk in een gewoon openbaar topic gedropt
Ik durfde nooit op haar te reageren omdat ik bang was dat ze me per definitie dan zou haten en heel boos terug zou reageren.
Dat herken ik wel haha
#jandesbouvrie
Hahah in de zomer klopt dit wel maar in deze periode en doordeweeks altijd in zwarte broeken. Rommel klopt wel helaas.
Ja en Jauregui?
Ik studeer nog dus mijn nee is niet representatief.
Ik kan me ook slecht concentreren op een ding tegelijk maar ik vind het super ontspannend om voordat ik ga slapen even 10 min naar een boek te luisteren. Ik luister echt flutboeken dus geen probleem als ik afdwaal. En ik merk dat ik het ook fijn vind tijdens bijv opruimen of schoonmaken. Ik kan beter luisteren als ik tegelijkertijd iets doe waar ik me niet op hoef te concentreren.