Stel je persoonlijke vraag #15

Love boten. Vroeger gingen we vaak een maandje de zee op in de zeilboot met m’n grootouders, rond de kustlijn van Griekenland varen. Beste herinneringen!

1 like

Ik ben een keer met de stenaline naar Engeland geweest en heb echt verschrikkelijk geslapen. Voor mijn gevoel lag ik gewoon in een rubberbootje te dobberen.

2 likes

Misschien is het wel 1 persoon :joy:

3 likes

Nee, ik krijg niet bij alle pakketjes een track and trace. Of hij klopt niet en er staat allen afgeleverd.

Jezus ik krijg hier echt een hele grote error van in m’n hoofd @Luzarl @Zemraluani

Edit: ik zit nu ook heel achterdochtig naar alle profielfoto’s en namen te kijken om te zien of er nog meer niet klopt

10 likes

Hahahah error @Zemraluani @Luzarl

3 likes

Bij stenaline heb je ook zo’n verschrikkelijke omroep wekker, op standje luchtalarm om fucking half 6 ofzo.
Als je dan bovenin het stapelbed ligt is die speaker naast je hoofd en lig je als je niet oppast op de grond.

9 likes

Oh ja die ferries zijn echt kut.

Oh, kut is dat, van die zeebenen.

2 likes

Ik vond overnachten op een boot zo raar. Ik voelde niet dat ik op een boot sliep, maar je bent je er toch heel bewust van. En je zweet als een otter! Oh mijn god dat was echt kut! Werd om 4 uur 's nachts wakker en ben toen gaan douchen, omdat ik me zoooo vies voelde

1 like

Wil je die delen? Ik ben wel benieuwd!

Hahah ik weer de enige die het slecht vindt

Laat mij lekker paffen man :joy:

6 likes

Hoezo? Is toch allang bekend dat ze bezig zijn met het veel duurder maken en ontmoedigen.

Volgens mij is dat ook die nieuwe EU wet die in is gegaan

Wil goed drukken maar voel me echt hypocriet omdat ik zelf ook een kettingroker was tot dat ik zwanger werd.

Ik ben meer neutraal

1 like

dat is in Frankrijk al zo!

1 like

Interpreteer jij de Corona regels zo dat je zelfs je relatie waarmee je niet samenwoont je niet meer mag aanraken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ken namelijk alleen maar stellen die elkaar gewoon blijven zien? En ik dacht dat dat mocht?

Ik heb een relatie en woon niet samen en:

• Zie mijn relatie wel
  • Zie mijn relatie niet

0 stemmers

Tja, mag toch best peilen wat de algehele mening hierover is? Ik ben nu namelijk best in de war want iedereen om mij heen keurt het goed.

Deze poll is in verschillende bewoordingen al meerdere keren voorbijgekomen in elk geval